Menu

021-74327

بلاگ تِک
02

تبدیل نمایشگر های معمولی به لمسی با Air Bar



تبدیل نمایشگر های معمولی به لمسی با Air Bar


منظور این کمپانی از اشاره تبدیل لپ تاپ معمولی به لپ تاپ با صفحه ی نمایش لمسی این است که شما از صفحه کلید بی نیاز خواهید بود و می توانید همه کارهای خودتان را روی صفحه نمایش انجام نمایید .
باید بگوییم که اسم این دیوایس Air Bar می باشد و ایده ساده ای در ساخت این دیوایس به کار رفته به طوری که با اتصال آن به درگاه USB لپ تاپ خود می توانید به نمایشگر آن قابلیت لمس پذیری بدهید .

تکنولوژی به کار رفته در این دیوایس به این صورت است که یک میدان نوری نامریی از خود ساطع می نماید که به ادعای کمپانی سازنده Z force AIR نام دارد . که با لمس صفحه نمایش , این میدان نوری قطع گردیده و همین کار به دستگاه اعلام می نماید که دست کاربر دقیقا کجاست و واکنش نشان خواهد داد . یکی از جذابیت های این دیوایس این است که به هیچ نرم افزاری برای نصب نیاز ندارد و به محض وصل کردن آن به لپ تاپ کارش را شروع می نماید .

این دیوایس با ویندوزهای 7, 8 , 10 و کروم بوک ها همخوانی دارد و کاربرانی که از OS X استفاده می نمایند باید منتظر عرضه Air Bar برای لپ تاپ های Mac باشند . از مزایای خوب دیگر این دیوایس نیز باید به قیمت 49 دلاری آن اشاره نمود که قشر وسیعی از کاربران توان خرید این دیوایس را خواهند داشت و بسیار مقرون به صرفه تر از هزینه کردن برای خرید لپ تاپ های لمسی یا تبلت ها می باشند .

نظرات خود را راجع به این دیوایس با ما در میان بگذارید .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 02 دی,1394
نویسنده : حسین شاطری
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
فرید
نظر دهنده : فرید پاسخ
تاریـخ ثبت : چهارشنبه, 02 دی,1394 11:35 ق.ظ
با Air Bar نمایشگر هر لپتاپی را می توان لمسی کرد ؟

حسین شاطری
نظر دهنده : حسین شاطری پاسخ
تاریـخ ثبت : چهارشنبه, 02 دی,1394 11:38 ق.ظ
بله هر نمایشگر هر لپتاپی را با Air Bar می توان لمسی کرد به شرط این که ویندوز های 7 , 8 , 10 را اجرا کنند و یا کروم بوک باشند.

حمیدرضا
نظر دهنده : حمیدرضا پاسخ
تاریـخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 01 تیر,1395 11:22 ب.ظ
سلام خسته نباشید این دیوایس رو باید از کجا خریداری کنم؟

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x