Menu

021-74327

بلاگ تِک
16

دوربین دید در شب Flir Scout TK



دوربین دید در شب Flir Scout TK


برای استفاده از این دوربین فقط کافی است آن را روی چشم خود قرار دهید و محیط مورد نظرتان را روی نمایشگر 640 * 480 پیکسلی مشاهده نمایید . در بالای این دوربین یک دکمه گذاشته شده است که اگر آن را کوتاه نگه دارید عکس خواهد گرفت و اگر طولانی نگه دارید فیلم برداری می نماید .

اندازه های این دوربین به این شکل می باشد : طول این محصول برابر 10.16 سانتی متر و عرض کمتر از 5 سانتیمتر و وزنی معادل 170 گرم دارد که این اندازه ها را می توان تنها مشکل این دورین دانست .
بر اساس اعلام کمپانی Flir در مورد استحکام بدنه این دوربین در برابر آب و هوای نا متعارف مقاوم است و می تواند دماهای بین 20 تا 40 درجه سانتی گراد و سقوط بر روی سطوح سخت را تحمل نماید و مشکلی برای این دوربین پیش نمی آید . عمر باتری این دوربین 5 ساعت اعلام شده است و اگر در حالت Standby باشد تا چندین ماه نیاز به شارژ ندارد و می تواند 4 ساعت ویدیو و 1000 عکس را بگیرد و ذخیره نماید .

در محصولات عرضه شده توسط کمپانی Flir که بیشتر توسط ارتش و نیروهای امداد استفاده می شود این دوربین را می توان یک اختراع عالی دانست . قیمت تعیین شده برای این دوربین دید در شب 599 دلار می باشد .

نظرات خود را راجع به این دوربین دید در شب در میان بگذارید .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 16 دی,1394
نویسنده : حسین شاطری
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
sohrab
نظر دهنده : sohrab پاسخ
تاریـخ ثبت : چهارشنبه, 16 دی,1394 11:22 ق.ظ
با توجه به توضیحاتی که راجع به دوربین Flir Scout TK دادین خیلی خوبه ولی اگر قیمت بالای این دوربین را نادیده بگیریم .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x