Menu

021-74327

بلاگ تِک
19

دوربین مداربسته AHD



دوربین مداربسته AHD


دوربین مدار بسته AHD :

قدیمی ترین دوربین مداربسته سیستم آنالوگ می باشد که دارای مشکلات زیادی بود که پاسخگوی کامل نیازهای کاربران نبود یکی از ضعف هایش این بود که کیفیت تصویر بالایی ندارد و قابلیت تشخیص چهره افراد را از فاصله 20 متری یا تشخیص پلاک خودرو را ندارد . داشتن ضعف هایی از این قبیل در این سیستم باعث شد دوربین مداربسته تحت شبکه به وجود بیاید و هزینه ی راه اندازی این سیستم بالاتر برود البته باید بگوییم که در قبال پرداخت این هزینه شما تصاویر با کیفیت بالاتر و امکانات بیشتری را در اختیار خواهید داشت .

دوربین های مداربسته تحت شبکه آنچنان بین کاربران محبوب نشد و باعث شد کاربران به همان سیستم آنالوگ بسنده نمایند .
تا این که یک کمپانی کره ای که سازنده چیپست بود یک تکنولوژی را اختراع نمود که پایه و اساس آن آنالوگ بود و مشکلات سیستم آنالوگ را برطرف نمود و قیمت مناسبی هم داشت .
مزایای دوربین مداربسته AHD شامل قیمت مناسب تر , کیفیت تصویر بالا و HD , نرخ سنجش تصویر هم مگاپیکسل بود و قابلیت انتقال تصویر با کابل های آنالوگ به 500 متر رسید که یکی از مهم ترین مزایای دوربین مداربسته AHD می باشد .

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که آیا دوربین های مداربسته AHD می تواند جایگزین دوربین های مداربسته تحت شبکه را بگیرد ؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر و دلیل آن هم این می باشد که یکی از بزرگترین مزایای دوربین مداربسته تحت شبکه انتقال تصاویر بین دوربین و NVR به صورت وایرلس و یا رادیو می باشد و همین مزیت باعث می شود که هیچ وقت دوربین های مداریسته تحت شبکه کنار گذاشته نشوند و لازم به ذکر است که دوربین مداربسته تحت شبکه کیفیت بهتری نسبت به سیستم AHD دارد .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 25 فروردین,1395
نویسنده : حسین شاطری
گروه مطلب : مقالات CCTV
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
mahdi
نظر دهنده : mahdi پاسخ
تاریـخ ثبت : شنبه, 19 دی,1394 11:34 ق.ظ
برای استفاده از دوربین های مداربسته AHD باید فضای زیادی برای ذخیره سازی در نظر بگیریم .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x