Menu

021-74327

بلاگ تِک
23

سیستم حفاظتی Panic



سیستم حفاظتی Panic


شاید این طور به نظر برسد که یک سیستم حفاظتی در زمان نبودن ما در منزل کارایی داشته باشد . یعنی به محض خروج از منزل یا محل کار در صورت ورود سارق با اعلام خطر به صورت آژیر و تماس تلفنی به ما هشدار می دهد اما این یکی از کار سیستم حفاظتی می باشد . حال این سوال پیش می آید در زمان هایی که ما در منزل یا محل کار هستیم و سیستم حفاظتی روشن نمی باشد چه کارایی برای ما دارد ؟

فرض نمایید در منزل خود هستید و دزدگیر را روشن نکرده اید , ناگهان متوجه می شوید که سارقی وارد منزل شما شده است در این مواقع کافی است که کلید Panic را روی ریموت کنترل خود فشار دهید و آژیر به صدا در می آید و سارق متوجه حضور شما در منزل خواهد شد .

می توان از چراغ فلاشر , گردان و یا پروژکتور برای جلب توجه بیشتر استفاده نمود و در صورت طولانی شدن آژیر تماس اضطراری برقرار خواهد شد و لازم به ذکر است که دوربین مدار بسته شما می تواند به این سیستم متصل شود و به محض به صدا در آمدن آژیر شروع به فیلم برداری نماید .

خیلی از سارقان در طول روز فروشگاه ها و یا شرکت ها دستبرد می زنند بنابراین می توان به افراد خاصی در این اماکن ریموت کنترل دزدگیر را تحویل داد تا در مواقع اضطراری کلید Panic را فشار دهند .
البته در مکان هایی مثل طلا فروشی , صرافی و بانک ها در کنار استفاده از این ریموت کنترل از پدال های زیر پایی هم استفاده می شود . این پدال ها در محل های مخصوصی قرار می گیرند که هم نزدیک به پا باشند و هم سر راه نباشد تا بی جهت فشرده نشود .

نظرات خود را با ما در میان بگذارید .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 23 دی,1394
نویسنده : حسین شاطری
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
yashaar
نظر دهنده : yashaar پاسخ
تاریـخ ثبت : چهارشنبه, 23 دی,1394 03:17 ب.ظ
Panic , سیستم امنیتی خیلی کارآمدی برای من هست . یک بار جان من را از دست یک سارق نجات داد .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x