Menu

021-74327

بلاگ تِک
28

حافظه 13 ترابایتی Fix Stars



حافظه 13 ترابایتی Fix Stars


اگر از طرفداران حافظه SSD می باشید و نیاز به فضای زیادی برای ذخیره سازی اطلاعاتتان دارید کمپانی Fix Stars محصولی مناسب با این نیاز شما ساخته و عرضه نموده است . محصول جدید این کمپانی که به عنوان بزرگ ترین حافظه‌ی SSD جهان شناخته می ‌شود در دو مدل 10 و 13 ترابایتی عرضه شده است . این حافظه تنها 2.5 اینچ ضخامت دارد . بنابراین به راحتی می‌ توان این حافظه را درون کیس کامپیوتر قرار داد .

کمپانی Fix stars در سال 2015 اولین حافظه SSD با ظرفیت 6 ترابایت در جهان را عرضه کرد . با این حساب باید بگوییم که توانسته در سال 2016 نیز در زمینه حافظه SSD رتبه اول را در جهان داشته باشد . هر دو مدل 10 و 13 ترابایتی دارای سرعت 540 مگابایت بر ثانیه برای خواندن اطلاعات و 520 مگابایت بر ثانیه برای انتقال اطلاعات هستند .

همچنین یک سیستم کنترل دما در این حافظه SSD قرار داده شده است تا گرمای ایجاد شده در حافظه را کنترل نماید و مانع رسیدن هر گونه آسیبی به درایوها گردد . البته باید در نظر داشته باشید که این حافظه قیمت نسبتا بالایی نیز دارد . آن طور که این کمپانی اعلام کرده مدل 13 ترابایتی این حافظه 13.000 دلار قیمت دارد و قرار است از اواخر ماه آینده ‌ی میلادی عرضه شود .

نظرات خود را با ما در میان بگذارید .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : دوشنبه, 28 دی,1394
نویسنده : حسین شاطری
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
behzad
نظر دهنده : behzad پاسخ
تاریـخ ثبت : دوشنبه, 28 دی,1394 11:30 ق.ظ
حافظه SSD آن هم با حجم 13 ترابایتی خیلی خوبه و به نظر من بیشتر برای شرکت های بزرگ و با حجم اطلاعات زیاد کارایی دارد .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x