Menu

021-74327

بلاگ تِک
29

عرضه تلفن ثابت محصول شرکت های FCP



عرضه تلفن ثابت محصول شرکت های FCP


 آقای محمد علی یوسفی زاده مدیر عامل شرکت انتقال داده های آسیاتک درباره نحوه ‌ی عرضه‌ی تلفن ثابت با شماره‌ های جدید در کنار مخابرات توضیح داد که برای ارائه‌ ی تلفن ثابت و خدماتش , یک سری شماره‌ های داخل استانی مانند مخابرات خواهیم داشت که با کد داخل استانی کار می نماید و یک سری شماره با کد خاص داریم که شبیه پیش شماره‌ های موبایل است و منتظریم رگولاتوری تکلیف را روشن نماید .

مدیرعامل آسیا تک درباره تعرفه‌ های تلفن ثابت که قرار است از سوی شرکت‌های FCP ارائه شود نیز عنوان نمود که تعرفه ‌ها بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات خواهد بود . هنوز فرصت نشده که ما شرکت‌های FCP با یک دیگر صحبت نماییم و تعرفه‌ های پیشنهادی در این حوزه را برای کمیسیون تنظیم ارسال نماییم .

وی با اشاره به پیش ‌بینی‌های لازم برای عملیاتی نمودن سرشماره هایی که FCP ها روی آن تلفن واگذار می نمایند چنین گفت :
قرار بود کد 094 را به شرکت‌ های FCP بدهند , به این شکل که کد داخل استانی و بیرون استانی ما یکی می‌شد . اما درخواست کردیم کد محلی از رنج 9 داخل استانی نیز به ما بدهند تا بتوانیم تعرفه ‌های بیرون و درون استانی را متفاوت لحاظ کنیم . بدین ترتیب ما می ‌توانیم هم کد 094 ارائه دهیم و هم کد های معمولی که هم اکنون در شبکه مخابرات وجود دارد .

و ایشان تاکید نمود که بعد از تخصیص شماره و طراحی قسمت اول شبکه, می ‌توان مشخص نمود که صرفا داخل استانی باشیم یا این که به شکل تجمیعی در کل کشور برای ارائه ‌ی خدمات تلفن ثابت ورود نماییم , قطعا تعیین الگوی این بخش روی قیمت‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود .

او درباره چگونگی ساختار فنی ارائه‌ ی سرویس تلفن ثابت نیز توضیح داد که سرویس ما بر مبنای IP خواهد بود تا مشترکان با هر تجهیزاتی که بخواهند یا حتی اپلیکیشنی روی موبایل خود بتوانند از این بستر استفاده نمایند , در مدل خانگی هم پیش ‌بینی شده دیوایس‌ های AP ساده‌ ای تخصیص دهیم تا با دستگاهی مثل اسپیلیتر, مشترکان هم تلفن و هم اینترنت داشته باشند .

منبع : zoomit

نظر خود را راجع به تلفن های ثابت که محصول شرکت FCP می باشد با ما در میان بگذارید .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 30 دی,1394
نویسنده : حسین شاطری
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
erfan
نظر دهنده : erfan پاسخ
تاریـخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 29 دی,1394 11:19 ق.ظ
به نظر من با ارائه تلفن ثابت که توسط شرکت های FCP عرضه می شود هم هزینه های تلفن کاهش می یابد و هم کیفیت بالاتر می رود .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x