Menu

021-74327

بلاگ تِک
04

انتشار راهنمای Project Islandwood توسط مایکروسافت



انتشار راهنمای Project Islandwood توسط مایکروسافت


کنسل شدن ( Project Astoria ) برای اجرای برنامه های اندرویدی بر روی ویندوز 10 بسیاری از طرفداران ویندوز را نا امید کرده است اما بسیاری معتقد هستند که این تصمیم مایکروسافت کار عاقلانه ‌ای می باشد زیرا این پروژه بیشتر به یک شبیه ‌ساز اندروید شبیه می باشد تا تبدیل برنامه های اندرویدی به ویندوز . همچنین اجرای این پروژه در مرحله آزمایشی ویندوز 10 موبایل باعث نقص فراوان در عملکرد این سیستم عامل شده است .

( Project Islandwood ) تبدیل برنامه های IOS به ویندوز 10 بر روی تلفن همراه , تبلت , کامپیوترهای خانگی می باشد . لازم به ذکر است که این پروژه شبیه ساز برنامه های IOS به ویندوز 10 نمی باشد . مزیت ( Project Islandwood ) نسبت به ( Project Astoria ) در این می باشد که برنامه های تبدیل شده در ( Project Astoria ) فقط قادر به اجرا بر روی تلفن همراه هستند .

مایکروسافت اولین راهنمای مرحله به مرحله‌ ای آموزش برای تبدیل برنامه های iOS به ویندوز 10 را منتشر نموده است .
برای اجرای مراحل این راهنما باید ویندوز 10 و ویژوال استودیو 2015 همراه با Windows Bridge برای IOS و یک مک بوک با Mac OS X 10.11 که Xcode 7 بر روی آن نصب شده باشد هم احتیاج دارید . اگر می ‌خواهید نرم افزار خود را بر روی یک دستگاه IOS واقعی امتحان نمایید به یک Developer account اپل نیاز خواهید داشت .

نظرات خود را با ما در میان بگذارید .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : یکشنبه, 04 بهمن,1394
نویسنده : حسین شاطری
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
bahram
نظر دهنده : bahram پاسخ
تاریـخ ثبت : یکشنبه, 04 بهمن,1394 11:54 ق.ظ
Project Islandwood ایده جالبی بود که عملی شد مرسی بابت مطلبتون .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x