Menu

021-74327

بلاگ تِک
18

همکاری مایکروسافت و GoPro



همکاری مایکروسافت و GoPro


کمپانی مایکروسافت و کمپانی GoPro , قراردادی تحت عنوان " تکنولوژی ذخیره سازی فایل " امضا نمودند که یکی از موارد این قرارداد اجازه استفاده از فرمت های مختلف می باشد , بنا به خواسته این 2 کمپانی اطلاعات این قرارداد فعلا باید مخفی بماند .

نظر سایت Tech Crunch راجع به این همکاری این می باشد که با توجه به این که مایکروسافت استفاده از فرمت exFAT را به کمپانی GoPro واگذار می نماید می توان از این عمل نتیجه گرفت که این فرمت به عنوان یکی از برجسته ترین کاندید ها برای همکاری این 2 کمپانی است .

فرمت exFAT برای حافظه های فلش انتخاب شده و قابلیت ذخیره سازی فایل با حجم بیشتر از 32 گیگابایت را دارد . به همین سبب کمپانی GoPro , فرمت exFAT را در کارت حافظه های با ظرفیت بالا مورد استفاده قرار می دهد , اما در کارت حافظه هایی که با ظرفیت 64 گیگابایت و یا پایین تر هستند تا پیش از این قرارداد از فرمت FAT استفاده می نمودند که حداکثر از 4 گیگابایت پشتیبانی می نمود .

نوشتن این قرارداد بین کمپانی مایکروسافت و کمپانی GOPro نشان می دهد همکاری در زمینه پتنت ها , روش مناسبی برای به اشتراک گذاری تکنولوژی ها به حساب می آید . تکنولوژی های مایکروسافت در زمینه گجت های پوشیدنی از مورد های پر طرفدار می باشند که علاقه زیادی به استفاده از این گجت ها وجود دارد و چنین قرارداد هایی به بهبود و کامل شدن این گجت ها کمک می نماید .
بعد از یک رکود طولانی در قیمت سهام کمپانی GoPro و بالا رفتن ناگهانی قیمت سهام این کمپانی بعد از بستن قرارداد با مایکروسافت می توان این برداشت را نمود که این همکاری به نفع این کمپانی بوده است .

به نظر شما همکاری بین کدام کمپانی ها باعث یک انفجار بزرگ در تکنولوژی می شود ؟



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : یکشنبه, 18 بهمن,1394
نویسنده : حسین شاطری
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
بابک
نظر دهنده : بابک پاسخ
تاریـخ ثبت : یکشنبه, 18 بهمن,1394 03:05 ب.ظ
به نظر من همکاری بین کمپانی های اپل و مایکروسافت در زمینه ی تلفن همراه می تواند بسیار پر سر و صدا باشد .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x