Menu

021-74327

بلاگ تِک
08

هدست واقعیت مجازی وایو



هدست واقعیت مجازی وایو


بعد از مدت ها انتظار بالاخره کمپانی HTC , هدست وایو را با قیمتی معادل 800 دلار روانه بازار نمود اما شاید در نگاه اول 800 دلار مبلغ زیادی برای هدست وایو باشد ولی بعد از خواندن این مقاله نظرتان عوض خواهد شد .

پیدا کردن کسی که بتواند از هدست وایو ایراد و اشکال بگیرد , کار خیلی دشواری می باشد . غیر از کمپانی HTC کمپانی های دیگری هم مثل سامسونگ , ال جی و... هدست های واقعیت مجازی را تولید نموده اند اما اشکالاتی مانند زاویه دید لنز و کیفیت کم باعث شده که سر تعظیم جلوی هدست وایو فرود بیاورند .

تنظیم آسان بر روی چشم ها و کیفیت باور نکردنی از مزایای هدست وایو می باشد اما یک مزیتی که باز هم باعث برتری هدست وایو می شود استفاده از تکنولوژی Chaperone می باشد یعنی در هنگام استفاده از هدست وایو اگر در حال قدم زدن باشید جسمی یا دیواری در سر راهتان قرار داشته باشد و احتمال برخورد با آن را داشته باشید در پنجره ی داخل هدست وایو توسط دوربین هایی که بر روی آن گذاشته شده است به نمایش در می آید . با تعبیه این تکنولوژی برای هدست وایو دیگر لازم نیست هنگام استفاده از هدست یک جا نشسته باشید همچنین هدست وایو قابلیت این را دارد به تلفن هوشمند شما که IOS یا اندروید می باشد به وسیله بلوتوث متصل شود . یکی از مزایای اتصال هدست وایو با تلفن هوشمندتان پاسخ به تماس ها از طریق این هدست می باشد . این دو قابلیت یعنی اتصال با تلفن هوشمند از طریق بلوتوث و تکنولوژی Chaperone که کمپانی HTC برای هدست وایو تعبیه نموده باعث می شود که کم تر هدست را از روی سر خود بردارید . مزیت بعدی که به آن اشاره می نماییم کنترلر های نسبتا بزرگ هدست وایو می باشد ولی با این حال توانایی تشخیص حرکت دستان شما را به بهترین شکل دارند .

برای نکته آخر باید بگوییم این نسخه از هدست وایو که به عنوان نسخه نهایی روانه بازار شد با اولین نسخه ای که سال پیش در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت تفاوت بسیاری دارد و تمامی ایرادات آن رفع شده است .

همانطور که در اول مطلب گفتیم خیلی کار دشواری است که از هدست وایو بتوان ایرادی گرفت . آیا شما ایرادی در این هدست می بینید ؟ با ما در میان بگذارید .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : یکشنبه, 22 فروردین,1395
نویسنده : حسین شاطری
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است .
شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید .
نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x