Menu

021-74327

بلاگ تِک
17

نقش یک نویسنده خوب در دیجیتال مارکتینگ



نقش یک نویسنده خوب در دیجیتال مارکتینگ


اگر می خواهید وب سایت شما در کلمات کلیدی مورد نظر در سطر اول نتایج موتورهای جستجو رخ نمایی کند و همیشه در بازاریابی محتوا محور  در تجارتتان موفق باشید , همواره نیاز به یک موتور تولید محتوای مناسب و با ارزش خواهید داشت و بهتر است بدانید که این موتور تولید محتوا همان نویسندگان وب سایت شما می باشند . این را بدانید که نقش یک نویسنده با تجربه در وب سایت و تجارت آنلاین شما از مهمترین نقش های سازمانی می باشد . پس در انتخاب این مهره کلیدی نهایت وسواس را به خرج دهید و برای نگه داشتن او در تیم خود از بهترین شیوه های مدیریتی استفاده نمایید .

حال که نقش مهم یک نویسنده خوب را در وب سایتمان درک نمودیم بهتر است دیگر برای شناسایی و استخدام آن نویسنده اقدام نماییم. در زیر مراحل انتخاب و نگه داشتن این مهره کلیدی را در سازمان خود با هم بررسی می کنیم .

هدف گذاری در عناوین مورد نیاز برای انتخاب نویسنده

برای اینکه شما بتوانید برای سایت خود نویسنده خوب و خبره را پیدا کنید بهتر است مطالبی را که می خواهید در رابطه با آن بازار یابی محتوایی انجام دهید را برای خود بر روی کاغذ سیاهه نمایید . برای مثال اگر وب سایت و سازمان شما در رابطه با طراحی لوگو و طراحی ست اداری دستی بر آتش دارد بهتر است یکی از این عنواین پیشنهادی زیر را برای هدف گذاری انتخاب نمایید و آن عناوین را در اینترنت جستجو نمایید :

  • طراحی لوگو به صورت حرفه ای
  • شرکت گرافیکی طراحی لوگو و ست اداری
  • گرافیست طراح لوگو
  • طراحی ست اداری
  • برند سازی و خدمات برندینگ

عناوین پیشنهادی ذکر شده را می توان به عنوان نمونه هایی ساده در نظر گرفت ، که بعد از جستجوی آن عناوین با وب سایت ها و وبلاگ هایی رو به رو خواهید شد . از میان آنها صفحات تبلیغاتی و معرفی خدمات را کنار گذاشته و وارد صفحات دارای محتوا شوید و از آن طریق نویسنده آن مطالب و یا وبلاگ نویس آن سایت ها را را شناسایی نمایید . آنچه که باید در انتخاب کردن یک نویسنده یا وبلاگ نویس در نظر بگیرید را ما در ذیل به آن اشاره می کنیم :

- در رابطه با فعال بودن نویسنده و وبلاگ نویس مورد نظر مطمئن شوید و پست های جدید او را مورد بررسی و توجه قرار دهید .

- وبلاگ هایی را انتخاب کنید که از لحاظ دنبال کننده جزو برترین ها باشند .

- اینکه نویسنده یا وبلاگ نویس را به راحتی بتوانید پیدا کنید یک مزیت است پس به لینک هایی که به پروفایل خود داده است توجه نمایید .

پس از شناسایی صحیح نویسنده مناسب خود فقط کافیست که برای او یک پیشنهاد جذاب مالی و یا یک پیشنهاد منصفنه کاری داشته باشید .

سیاست های مدیریتی برای نگه داشتن نویسنده در تیم کاری خود

در این مرحله مهم است که شما بتوانید نظر وبلاگ نویس را به خود جلب نمایید و او را راضی نگه دارید . در محتواهایی که در سایتتان منتشر می شود باید جزئیاتی را درباره او یعنی نویسنده محتوا حتما در نظر بگیرید تا او به ادامه همکاری با شما همیشه پر امید و مصمم باشد . در پایین نوشته ها و یا محتوای سایت خود بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید :

- عکس و نام نویسنده
- شرح مختصری ار توانایی ها و بیوگرافی نویسنده
- یک لینک به صفحات اجتماعی نویسنده که می تواند لینک به پروفایل لینکدین یا تویتر و یا حتی وب سایت شخصی خود نویسنده باشد

در نهایت به این نکته اشاره می کنم که وجود نویسندگان ماهر و با تجربه در تیم خود را هرگز دست کم نگیرید و برای بودن آن ها از هیچ کاری دریغ نکنید. به جرات می توان گفت که وجود آن ها حکم مهره های قلعه در صفحه شطرنج بازاریابی اینترنتی تجارت شما می باشد  .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 14 مهر,1395
نویسنده : محمد یزدی زاده
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
morteza
نظر دهنده : morteza پاسخ
تاریـخ ثبت : دوشنبه, 17 اسفند,1394 10:25 ق.ظ
برای بهینه سازی سایت آیا روش دیگری غیر از انتخاب یک نویسنده برتر هم وجود داره ؟

نظر دهنده : پاسخ
تاریـخ ثبت : دوشنبه, 17 اسفند,1394 10:30 ق.ظ
سلام مرتضی عزیز
قطعا روش های متنوعی وجود دارد ولی محتوای با کیفیت و انتخاب کسی که بتواند چنین محتوایی را تولید کند می تواند در بهینه سازی سایت شما موثر باشد ، تیم فنی هانی تک یکی از وظایفی که بر دوش خود دارد تولید کردن چنین محتوا های با ارزشی می باشد .
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های لازم از قسمت تماس با ما در ارتباط باشید :)

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x