Menu

021-74327

بلاگ تِک
24

6 راز برای داشتن یک وب سایت تجاری موفق (2)



6 راز برای داشتن یک وب سایت تجاری موفق (2)


تصور کنید کسب و کار جدیدی را شروع کرده اید و در آن حرفه ای هستید . اما ویترین جذابی برای معرفی خدمات و یا کالای خود هنوز ندارید ، می توانم تصور کنم که آخر ماه دغدغه ای جز پرداخت قبوض ماهانه و پرداخت حقوق کارکنانتان نخواهید داشت ، هر چه قدر هم که در کسب و کارتان حرفه ای باشید ، بدون داشتن یک ویترین مناسب برای معرفی آن همیشه آخر ماههای تلخی را پیش رو خواهید داشت .

در مقاله " 6 راز برای داشتن یک وب سایت تجاری موفق (1) "  3 راز را با شما در میان گذاشتم ، خوب وقت آن رسیده که 3 راز دیگر را برای شما بازگو کنم :

4. وب سایت خود را به یک ویترین جذاب تبدیل کنید :

خواهش می کنم در اولین ملاقات خود با مشتری حرفه ای وارد شوید !!!

اغلب اولین مواجهه مشتریانتان با شما در وب سایتتان رخ می دهد ، آن ملاقات را با شکوه و جذاب برگزار کنید ، در آن ملاقات حرفی برای گفتن داشته باشید . مشتریانتان را به یک فنجان قهوه در وب سایتتان دعوت کنید . یک فنجان قهوه از حرف های جدید ، یک فنجان قهوه از خدماتی نو ، یک فنجان قهوه از راه کار های کوتاه اما تاثیر گذار . اولین نگاه 90 % رشته ی ارتباطی مشتری با کسب و کار شما را شکل خواهد داد .


تبدیل وب سایت به ویترین جذاب

وای وای از اشتباهات نگارشی و غلط های املایی !!!

بی پروا به یک آدم وسواسی برای صفحات لندینگ خود تبدیل شوید ، بارها و بارها از منظر های مختلف صفحات وب سایت خود را نگاه کنید ، آیا چیزی پیدا می شود که شما را جذب نماید ؟ اگر جواب این سوال منفی است ، معنی آن این است که شما هنوز نیاز به بررسی و ویرایش بیشتر صفحات وب سایت خود دارید .

5. رفتار مشتریانتان را پیش بینی کنید :

ابزارهای بسیار زیادی برای ثبت وقایع و گرفتن آمار مراجعه کنندگان به وب سایت وجود دارد . با آن ابزار ها می توانید ماندگاری افراد در یک صفحه و یا عدم علاقه آنان را به صفحه ای دیگر متوجه شوید . از آن ابزارها استفاده نمایید و در یکی از آنها حرفه ای شوید ، به کمک آن ابزارها می توانید رفتار مراجعه کنندگان در وب سایتتان را رصد نمایید و در طراحی سایت حرفه ای خود و یا در بروز رسانی های وب سایتتان از آن اطلاعات استفاده نمایید تا محتوای بهینه و مورد نیاز مخاطبانتان را تولید نمایید . این محتوا می تواند اضافه کردن و یا حذف یک کالا از سبد محصولاتتان باشد .


پیش بینی رفتار مشتریان

زمانی که مراجعه کنندگان علاقه ای به یک صفحه یا یک کالا در وب سایتتان ندارند ، یک تغییر در سبد کالا یا خدماتتان لازم و ضروری می باشد .

Google Analytics گل سرسبد آن ابزارهاست ، به وب سایت www.Histats.com هم یک سر بزنید .

6. راه های ارتباطی با خود را آسان نمایید :

در طراحی سایت حرفه ای , یک صفحه ارتباط با ما ، که به راحتی قابل پیدا کردن باشد ، یک آدرس پست الکترونیکی و یا یک شماره تلفن که همیشه جلوی چشم باشد ، یک حس اعتماد را بین شما و مراجعه کنندگانتان شکل خواهد داد .


ارتباط با ما

آن چنان راه های ارتباطی با خود را آسان نمایید ، که مجال پرسیدن این سوال از مشتریانتان گرفته شود :  "خوب ، حالا این فروشگاه را کجا پیدا کنم " . در صفحه خانگی خود و یا حتی به گفته برخی از کارشناسان بازاریابی آنلاین در تمامی صفحات همیشه یک راه برای ارتباط با شما باید وجود داشته باشد .

خوب این هم از 6 راز برای داشتن یک وب سایت تجاری موفق .

موفقیت در یک کسب و کار نوپا به دلایل و شرایط گوناگونی وابسته است ، من سعی کردم قسمتی از آن را که به وب سایتتان مربوط بود ، با شما در میان بگذارم .

به امید آنکه در مسیر موفقیت شما یک ردپای کوچک و کم رنگ از گروه " هانی تک " به یادگار بماند .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : جمعه, 29 مرداد,1395
نویسنده : محمد یزدی زاده
گروه مطلب : طراحی وب سایت
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
morteza
نظر دهنده : morteza پاسخ
تاریـخ ثبت : چهارشنبه, 25 فروردین,1395 12:44 ب.ظ
منتظر 3 نکته دیگه ی شما بودم و از نکات قبلی که گفته بودین استفاده کردم .
این که بشود رفتار کاربران رو آنالیز کرد خیلی عالی و مهم هست و حتی به صورت یک علم در برخی از دانشگاه ها با عنوان دیتا ماینینگ در حال تدریس می باشد و به خصوص برای فروشگاه ها و مراکز فروش بسیار کاربردی هست چرا که با اطلاعاتی که از رفتار کاربران بدست می آورند مسیر فروش خود را به بهترین شکل تغییر میدهند.

علی
نظر دهنده : علی پاسخ
تاریـخ ثبت : شنبه, 28 فروردین,1395 01:04 ب.ظ
سلام. منظور شما را از لندیگ پیج را متوجه نشدم آیا تکنیک خاصی در طراحی سایت هست؟ میشه بیشتر توضیح بدبد.

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x