Menu

021-74327

بلاگ تِک
04

پشتیبانی وب سایت - خدمات پشتیبانی سایت



پشتیبانی وب سایت - خدمات پشتیبانی سایت


چرا نیازمند پشتیبانی سایت هستیم؟

این روزها اینترنت در ایران معنای تجاری بیشتری پیدا کرده و کسب و کار های آنلاین زیادی را شاهد هستیم که روز به روز بزرگ تر و موفق تر از قبل عرض اندام می کنند. وب سایت های تجاری برای حضور در رتبه های بالای موفقیت و کسب درآمد بیشتر به سرویس های مختلف و فراوانی نیاز دارند که برخی از آن سرویس ها را میتوان در قالب خدمات پشتیبانی وب سایت معرفی کرد. به این ترتیب تجارت آنلاینی قادر است در چرخه رقابت باقی بماند که از تمامی این خدمات و یا سرویس ها به نحوی شایسته و هوشمندانه, بهترین بهره ها را ار آن خود نماید.

پشتیبانی وب سایت ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد اما مستلزم توجه و رسیدگی زیادی است که تنها از عهده افراد متخصص این کار بر می آید. در این مطلب نگاهی اجمالی خواهیم داشت به مواردی که باید در پشتیبانی سایت لحاظ شود.

تولید محتوای جدید و تازه , یکی از کلیدی ترین فاکتور های پشتیبانی سایت

سرعت مناسب و معقول برای دسترسی به وب سایت

اگر دقت کرده باشید تمامی رستوران های درجه یک، در کنار غذاهای همیشگی خود سعی می کنند غذایی را نیز به صورت ویژه و به اصطلاح پیشنهاد سرآشپز در اختیار مشتریان قرار دهند. دلیل این کار ساده است، رستوران باید همیشه برای مشتریان دائمِ خود غذای جدید داشته باشد تا احساس یکنواختی در مشتری ایجاد نشود. در فرآیند پشتیبانی وب سایت و بازار یابی محتوایی هم باید این نکته رعایت شود، کاربران شما همیشه باید با محتوای جدید و تازه روبرو شوند. این امر باعث می شود کاربر احساس کند با مجموعه ای طرف است که به ذائقه کاربر اهمیت می دهد.

فاکتور بهینه سازی سرعت سایت در پشتیبانی سایت

سرعت مناسب و معقول برای دسترسی به وب سایت

حتماً برای شما پیش آمده که با عجله زیاد به دنبال پیدا کردن شماره تلفن یکی از دوستان خود باشید، در این وقت ها، ثانیه ها هم برای شما مهم هستند. این امر برای کاربران سایت شما هم صدق می کند، گوگل با ارائه موتور جستجوی بسیار سریع خود کاربران را بدعادت کرده است و تمایل دارند هرچه سریع تر به مطلب، سرویس یا کالای دلخواه خود برسند. از طرف دیگر این روزها کاربران صبر و طاقت کمی دارند و اگر به نتیجه دلخواه خود در وب سایت شما نرسند به سرعت وب سایت شما را به سمت وب سایت های رقیب ترک می کنند. به این ترتیب باید در پشتیبانی وب سایت نکاتی اعمال شود تا سایت شما سرعت خوبی داشته باشد. توجه به حجم تصاویری که در وب سایت قرار می دهید، پهنای باند مناسب سروری که اطلاعات سایت شما بر روی آن قرار دارد از مواردی هستند که باید در فرآیند پشتیبانی وب سایت در نظر داشته باشید.

تهیه نسخه های پشتیبان و نگه داری آن ها

تهیه نسخه های پشتیبان و نگه داری آن ها

در دنیای اطلاعات زندگی می کنیم و به جرأت می توان گفت بزرگترین سرمایه هر وب سایتی اطلاعاتی است که در دراز مدت در آن ذخیره شده است، در این بین، اطلاعاتِ کاربران وب سایت اهمیتی بیشتری دارد چرا که به راحتی می توان با داشتن آدرس ایمیل کاربران، در آینده با آن ها در ارتباط بود. با این حساب به هر اندازه که وب سایت شما عمر و کاربرِ زیاد تری داشته باشد، فرآیند پشتیبانی سایت اهمیت بیشتری پیدا می کند. در این بین شرکت های ارائه دهنده هاست (Host) مدعی هستند که اطلاعات وب سایت ها را در بهترین شرایط محافظت می کنند؛ اما رعایت اصول پشتیبانی وب سایت حکم می کند که این کار را به کاردان سپرده و از مجموعه هایی که خدمت پشتیبانی سایت ارائه می کنند برای تهیه نسخه های پشتیبان کمک بگیرید.

به روز نگه داشتن سایت به لحاظ زیبا شناختی

به روز نگه داشتن سایت به لحاظ زیبا شناختی

همان گونه که به محل کارتان رسیدگی میکنید و هر از گاهی مبلمان و تجهیزات جدیدی را برای جلوه دادن زیبا تر محل کار خود خریداری می کنید، به لحاظ رعایت اصول زیبا شناختی نیز باید حتماً به سایت خود رسیدگی کنید. رعایت اصول پشتیبانی سایت باعث می شود از فناوری های جدیدی در طراحی سایت حرفه ای استفاده شود تا در کنار زیبایی، سایت شما سرعت و عمل کرد بهینه تری نیز داشته باشد.

امنیت و جلوگیری از نفوذ هکرها , مهمترین فاکتور در پشتیبانی سایت


امنیت و جلوگیری از نفوذ هکرها

روزی نیست که خبرهای فناوری را مطالعه کنیم و خبری از هک شدن وب سایت های بزرگ را شاهد نباشیم، از طرف دیگر همان گونه که در خصوص تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات وب سایت توصیه کردیم، برای جلوگیری از نفوذ هکرها نیز باید حتماً اقدام مناسبی را برای حفظ اطلاعات با ارزش ذخیره شده در وب سایت اتخاذ کرد. بحث حفظ امنیت وب سایت و جلوگیری از نفوذ هکرها و تبهکاران اینترنتی، یکی دیگر از مواردی است که در قراردادهای پشتیبانی وب سایت به صراحت قید می شود تا شما فارغ از هر دغدغه ای به کار و کاسبی آنلاین خود برسید.

سر فصل های خدمات پشتیبانی سایت در شرکت هانی تک

Marketing Solutions : ارائه راهکارهای مقرون به صرفه جهت بیشتر دیده شدن کالا و خدمات شما
Digital Marketing : ارائه راهکار های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی
Content Marketing : تولید محتوای بهینه برای وب سایت به جهت بازاریابی محتوایی
Email Marketing with high ROI : ایمیل مارکتینگ مدرن و موثر و متفاوت با هدف افزایش تبدیل بازدید کننده به مشتری
Social Marketing : ایجاد و مدیریت شبکه های اجتماعی به جهت معرفی خدمات و کالاها به طیف وسیعی از بازدید کنندگان
SEO : خدمات سئو برای موتور های جستجو از جمله گوگل به جهت افزایش رنک در کلمات کلیدی
Anti-Hack Solutions : ایجاد تمهیدات امنیتی جهت افزایش امنیت سایت و جلوگیری از نفوذ هکرها و سرقت اطلاعات
Backup and Restore : ارائه برنامه دقیق و زمانبندی شده جهت پشتیبان گیری از اطلاعات وب سایت
Web Redesigning : بازسازی و بهینه سازی ظاهر وب سایت
Web Branding : بازسازی و مدیریت برند و خدمات برندینگ به جهت به روز نگاه داشتن برند سازمان
Web Design Technology : به روز نگاه داشتن زیر ساخت وب سایت از لحاظ تکنولوژی های روز دنیا

چرا شرکت هانی تک برای پشتیبانی سایت ما گزینه مناسبی می باشد ؟

وجود کارشناسان متخصص در زمینه های مختلف

ما در هر زمینه فعالیت مبتنی بر وب و کسب و کارهای وابسته به اینترنت , کارشناسی خبره در اختیار شما قرار خواهیم داد . به این معنی که شما پس از عقد قرارداد با ما دارای  یک تیم کاملا متخصص و خبره در زمینه های زیر خواهید شد :

  • متخصص گرافیک و طراحی لوگو و ست های اداری : با بیش از 12 سال سابقه فنی .
  • متخصص امنیت وب و شبکه های کامپیوتری : با گذراندن ممیزی های بین المللی و صاحب مدارک فنی بین المللی .
  • متخصص بازاریابی اینترنتی : برگزار کننده چندین کارگاه تخصصی در این امر . متخصص در بازاریابی شبکه های اجتماعی و مدرس ایمیل مارکتینگ با شیوه ای جدید .
  • متخصص سئو و بهینه سازی سایت : با داشتن سابقه چندین ساله در این زمینه و داشتن رزومه ای مبتنی بر رقابتی ترین و سخت ترین کلمات کلیدی در وب فارسی .
  • برنامه نویس ارشد سمت سرور (Back-End Developer) : با بیش از 10 سال سابقه تولید انواع پورتال و طراحی سایت .
  • برنامه نویس ارشد سمت کلاینت (Front-End Developer) : با تسلط به مفاهیم کلیدی UI , UX و دانش و تجربه چندین ساله در این زمینه .
راستی اگر فقط همین چند کارشناس را می خواستید در سازمان خود استخدام کنید , آخر هر ماه چقدر هزینه اضافی مجبور بودید پرداخت کنید !!!؟

تمرکز بر هدف پشتیبانی سایت , نه یک پشتیبانی وب سایت ساده

ما در قرارداد های پشتیبانی خود تمرکز اصلی و نهایی را بر روی هدف شما از این قرارداد میگذاریم و همیشه خواهان رسیدن شما به اهداف مربوط به وب سایتتان هستیم . نه فقط پشتیبانی یک وب سایت .

مشتریان محدود در حیطه پشتیبانی سایت

بله , تعجب نکنید !!! ما با داشتن طیف وسیع مشتریان در این حیطه کاملا مخالفیم . ما هر کدام از مشتریانمان را به دید یک مشتری VIP می نگریم و لذا سرویس ها ی خود را در طیف وسیعی از خدمات پشتیبانی , پیاده سازی خواهیم نمود . ما اعتقاد داریم تعداد زیاد مشتری در این حیطه فقط و فقط باعث کمتر شدن کیفیت خدمات ما خواهد شد . لذا در اساس نامه خود این طور ذکر کرده ایم : قرارداد های پشتیبانی وب سایت به صورت سالانه و به تعداد محدود امضا خواهد شد , به دلیل افزایش کیفیت خدمات و در نهایت افزایش رضایت مشتری .

در پایان لازم است اشاره کنیم اگر خودِ شما از دور , دستی بر آتش دارید و می توانید پشتیبانی سایت خود را به عهده بگیرید مطالب بخش پشتیبانی سایت را که برای شما آماده کرده ایم حتماً مطالعه کنید؛ در غیر این صورت هم، پشتیبانی وب سایت خود را به یک تیم متخصص و خبره  بسپارید تا با تمرکز بر روی سایر جوانب کاری، به تجارت خود رونق بیشتری ببخشید.



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 17 شهریور,1395
نویسنده : محمد یزدی زاده
گروه مطلب : طراحی وب سایت
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است .
شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید .
نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x