Menu

021-74327

بلاگ تِک
27

طراحی فروشگاه اینترنتی | طراحی وب سایت فروشگاهی



طراحی فروشگاه اینترنتی | طراحی وب سایت فروشگاهی


آیا می دانستید با طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت فروشگاهی می توانید شبها به هنگام خواب و حتی زمانی که به سفر هم رفته اید درآمد زایی داشته باشید ؟ این روزها وقتی مشغول گشت و گذار در اینترنت هستید، حتماً سایت های فروشگاهی اینترنتی زیادی توجه شما را به خود جلب کرده و شاید از خودتان پرسیده باشید : آیا من هم میتوانم صاحب یک کسب و کار آنلاین شوم و به صاحبان کسب و کارهای پر درآمد و پر رونق اینترنتی بپیوندم ؟ چه چیزی هیجان انگیز تر از اینکه بدانید زمانی که رقبای شما , کرکره های مغازه هایشان را پایین داده اند و روز کاریشان تمام شده است اما مشتری های شما همچنان در حال مشاهده ویترین سایت فروشگاهی شما هستند ؟ این ها رویا پردازی نیست . این ها واقیعت هایی می باشد که همین حالا در اطراف ما در حال وقوع است .

چرا داشتن یک فروشگاه اینترنتی این روز ها لازم و ضروری می باشد ؟

در پاسخ به سوال بالا همین بس که امروزه مردم و شهروندان و حتی خود ما کمتر حوصله خرید از بازار های شهر را دارند . همه ما از ترافیک ها و انواع آلودگی ها خسته شده ایم و ترجیح میدهیم که کالا و یا خدمات مورد نیاز خود را از منزل و یا محل کارمان تهیه نماییم . پس بدیهی است که حجم قابل توجهی از مشتریان قبلی ما دیگر به فروشگاه ما در خیابان حتی نگاه هم نمی کنند . در این اوصاف که فرهنگ خرید مردم در حال تغییر و تحول می باشد رقبای تجاری ما بیکار ننشسته و آنها هم به طراحی فروشگاه اینترنتی رو آورده اند . حال خودتان قضاوت کنید , آیا همین حالا هم برای داشتن سایت فروشگاهی دیر نشده است ؟

آیا وقت آن نشده است که یک تحول اساسی در کسب و کارمان ایجاد کنیم ؟ آیا وقت آن نشده است شب ها که همه مغازه ها و فروشگاه های سطح شهرمان تعطیل شده اند , ما بازهم درآمد زایی داشته باشیم ؟ با این اوصاف به نظر شما طراحی پورتال فروشگاهی اینترنتی و یا طراحی سایت فروشگاهی ضروری نمی باشد ؟

مزایای طراحی سایت برای فروشگاه اینترنتی چیست ؟

آیا اگر محصولات شما با کمترین هزینه فروش و به صورت ۲۴ ساعته به رویت مشتریان برسد، هیجان انگیز نیست ؟
آیا اگر شما به هنگام سفر در تعطیلات نوروزی بازهم درآمد داشته باشید, هیجان انگیز نیست ؟
آیا اگر دیگر لازم نباشد هزینه گزافی برای اجاره و یا رهن مغازه خود بپردازید برای شما رضایت بخش نیست ؟
آیا اگر دیگر نگران دیده نشدن مغازه خود به علت مکان نامناسب آن در گوشه یک خیابان فرعی نباشید برای شما رضایت بخش نیست ؟
آیا اگر دیگر مجبور به پرداخت هزینه های چیدمان و قفسه ها و تعویض ویترین خود نباشید, بهتر نیست ؟
و هزار آیای دیگر که خودتان با کمی جستجو و تحقیق به آن می رسید. این ها همه گوشه ای از مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی می باشد , خودتان قضاوت کنید .


طراحی فروشگاه اینترنتی

چه کسانی نیاز به طراحی سایت برای فروشگاه اینترنتی دارند؟

درواقع می توان گفت فروشگاه اینترنتی برای هر کسب و کاری نیاز است چرا که این سایت به پایگاهی برای حضور شما در فضای مجازی تبدیل می شود. برای نمونه فرض کنیم شما در کسب و کار فروشِ فرش مشغول هستید، در شیوه سنتی برای فروش، فرش ها حتماً باید در فروشگاه شما قرار داشته باشند؛ اما در فروشگاه اینترنتی نیازی به نگه داری تمامی فرش ها نیست و مشتری با دیدن نمونه فرش ها در سایت، کالای مورد نظر را انتخاب کرده و سپس از انبار سفارش کالا را می دهید. اینجاست که با یک حساب سرانگشتی می توان تشخیص داد که طراحی فروشگاه اینترنتی تا چه اندازه هزینه های کاری شما را کاهش می دهد.


طراحی پورتال فروشگاهی

در طراحی فروشگاه اینترنتی به چه نکاتی باید توجه داشت ؟

همان گونه که به دکوراسیون و ظاهر مغازه یا دفتر کاری خود اهمیت می دهید، به همان اندازه هم در طراحی فروشگاه اینترنتی باید دقت به خرج دهید. توصیه می کنیم در ابتدای کار اعتماد سازی را بین خود و مشتریانی که دارید ایجاد کنید، پیشنهاد هانی تک به شما این است که راه های مختلفی را برای ارتباط با مشتریان خود تدارک ببنید، درج تلفن ثابت، تلفن همراه و آدرس فروشگاه باعث می شود اعتماد مشتریان بیشتر جلب شود، از طرف دیگر با توجه به فروش کالا به صورت آنلاین، فروشگاه های اینترنتی زیادی را شاهد هستیم که پس از فروش، ضمانت تعویض کالا دارند، این کار علاوه بر ایجاد حس اعتماد به کاربر به برندینگ فروشگاه شما هم کمک شایانی می نماید .هانی تک به شما پیشنهاد می کند در صورت امکان و با توجه به نوع محصولی که به فروش می رسانید این گزینه را در طراحی فروشگاه اینترنتی خود در نظر بگیرید. عوامل زیادی در طراحی فروشگاه اینترنتی باید لحاظ شود که در اینجا به بعضی از آن ها اشاره کردیم. بدون شک داشتن یک مشاور خوب برای کسب و کار اینترنتی می تواند چراغ راهنمای شما برای رسیدن به اهداف تجارتتان باشد .در زیر به چند نکته کلیدی در طراحی پورتال فروشگاهی که باید به آن ها توجه کرد اشاره می کنیم :

  • کاربران در فروشگاهی می مانند که در آن به راحتی بتوانند جستجو نمایند و کالای خود را پیدا نمایند .
  • کاربران , شما و کسب و کارتان را با ظاهر فروشگاهتان قضاوت می کنند .
  • کاربران از مراحل سخت خرید و تصویه حساب بیزارند و در این شرایط خرید خود را نیمه کاره رها می کنند .
  • کاربران در صورتی به شما اعتماد می کنند و برای بار دوم از شما خرید می کنند که خدمات و پشتیبانی خوبی در خرید قبلی از شما دیده باشند .
همچنین مطالعه کنید : پشتیبانی سایت

طراحی سایت فروشگاهی

امکانات ابتدایی لازم به جهت طراحی سایت فروشگاهی

  • دسته بندی پیشرفته
  • سیستم مدیریت انبار
  • مدیریت فرآیند فروش
  • انواع سیستم تخفیف گذاری
  • جستجوگر قدرتمند محصولات
  • بهینه شده برای موتور های جستجو
  • گزارشگیری های متنوع از عملکرد فروش و درآمد
  • امکان فروش فایل
  • امکان اتصال به دستگاه POS
  • امکان اتصال به دستگاه بارکد خوان
  • اتصال به درگاه های واسط پرداخت
  • اتصال به همه درگاه های بانکی کشور
  • طراحی واکنش گرا جهت مشاهده بهتر در دستگاه های مختلف
  • امکان فروش خدمات متنوع
  • امکان اتصال به باشگاه مشتریان
  • امکان فروش انواع لایسنس و کد
  • امکان بازاریابی و پرداخت پورسانت
  • امکان تبدیل فروشگاه به چندفروشگاهی
  • دارای هوش مصنوعی جهت آنالیز رفتار کاربران

آیا هانی تک برای طراحی فروشگاه اینترنتی انتخاب مناسبی می باشد ؟

با در نظر گرفتن مطالب بالا حتماً متوجه اهمیت طراحی فروشگاه اینترنتی شده اید، چرا که این سایت قرار است بیرَق کسب و کار شما را در دنیای دیجیتال به دست بگیرد، اینجاست که رعایت برخی اصول کسب و کار اینترنتی اهمیت بسیاری پیدا می کند ، هانی تک با تکیه بر دانش کارشناسان خود و طیف گسترده ای از مشتریان به شما این اطمینان خاطر را می دهد که طراحی فروشگاه شما را با رعایت بالاترین استانداردهای بین المللی انجام خواهد داد.

هدف ما در هانی تک فقط طراحی فروشگاه اینترنتی و یا پورتال فروشگاهی برای شما نیست , هدف ما داشتن یک درآمد مطمئن از فروشگاه اینترنتی برای شماست. هدف ما درآمد زایی شماست حتی اگر در سفر باشید .

اینجاست که آرمان ها و اهداف ما در یک همکاری موفق با شما شکل خواهد گرفت .

در ایران چندین برند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی توانسته اند محبوبیت و فروش بسیار بالایی را کسب کنند که در ادامه به مختصر معرفی می‌کنیم . شرکت دیجیکالا با راه اندازی فروشگاه اینترنتی کالا های دیجیتال شروع به کار کرد ; اکنون این شرکت بعد از 10 سال توانسته دامنه محصولات خود را بسیار گسترده کند و سهم بازار قابل توجهی از خرید های روزانه شهروندان را در اختیار گرفته است.

شما اگر به طراحی فروشگاه اینترنتی دیجیکالا توجه کنید، متوجه خواهید شد که این سایت طبق توضیحات بالا در مورد اهمیت طراحی سایت فروشگاهی که مطالعه نمودین این شرکت هم در ساخت فروشگاه اینترنتی خود همیشه در حال ارتقا سرویس ها و تجربه کاربری سایت خود است.

ما در هانی تک به شما کمک میکنیم که همانند برند های بزرگ در ساخت فروشگاه اینترنتی تمامی استاندارد های موجود طراحی سایت را پیاده سازی کرده و همچنین در رشد کسب و کار شما هم راهی‌تان کنیم.

در پایان باید گفت اگر هنوز در تصمیم خود برای راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی کسب و کارتان مردد هستید و یا سؤالی دارید؛ هانی تک با آغوش باز آماده راهنمایی و مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشد .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 05 اردیبهشت,1397
نویسنده : محمد یزدی زاده
گروه مطلب : طراحی وب سایت
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
رضا فاطمی
نظر دهنده : رضا فاطمی پاسخ
تاریـخ ثبت : یکشنبه, 25 مهر,1395 01:48 ب.ظ
باسلام و تشکر از زحمتتان. بنده یک سری دست سازهای چرمی و غیره دارم. آیا میتوانم سایتی برای فروش آنها طراحی نمایم؟ و چقدر برایم هزینه برمیدارد؟ بازهم متشکرم.
پاسخ دهنده : محمد یزدی زاده پاسخ
زمان پاسخ : یکشنبه, 25 مهر,1395 04:31 ب.ظ
با عرض سلام و ادب . بله چرا که نه ؟ شما میتونید این هنر دست سازتون رو با طراحی فروشگاه اینترنتی به جامعه بزرگی ارائه نمایید و کسب درآمد بسیار خوبی داشته باشید . در مورد سوال دومتون هزینه ها متفاوته بهتره با شرکت تماس بگیرید و با واحد طراحی سایت صحبت کنید.

شجاعیان
نظر دهنده : شجاعیان پاسخ
تاریـخ ثبت : چهارشنبه, 05 مهر,1396 01:31 ق.ظ
سلام میخواستم سایتی مثل https://alounak.com همراه با اپلیکیشن و دامنه و هاست و ..باشه هزینه و زمان ساختش چقد میشه ممنون اگه به شماره ۰۹۳۵۶۷۸۷۷۹۷ تلگرام یا پیام بدارین بازم ممنون
پاسخ دهنده : محمد یزدی زاده پاسخ
زمان پاسخ : دوشنبه, 10 مهر,1396 12:08 ب.ظ
با سلام . در اولین فرصت با شما تماس گرفته خواهد شد .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x