Menu

021-74327

بلاگ تِک
20

طراحی وب سایت پزشکی | طراحی سایت ویژه پزشکان



طراحی وب سایت پزشکی | طراحی سایت ویژه پزشکان


باید بگوییم امروزه همه چیز تغییر کرده و پزشکان زیادی در اینترنت و فضای مجازی فعالیت مستمر و موثری دارند . پس آستین ها را بالا بزنید و به فکر طراحی سایت پزشکی و طراحی وب سایت ویژه پزشکان برای حرفه خود باشید .

مطلبی که پیش روی شماست متنی است کاملاً اختصاصی ، این متن مختص پزشکانی است که قصد دارند در فضای آنلاین حضوری چشمگیری داشته باشند. در این نوشته قصد داریم هر آنچه برای بالا بردن جامعه پزشکی در دنیای آنلاین و فضای مجازی نیاز است را به شما بگوییم، پس با ما همراه باشید.

از لازمه های حضور در فضای مجازی داشتن یک وب سایت برای حرفه و یا کسب و کار خود می باشد . شاید شما به عنوان یک پزشک بگویید طراحی سایت پزشکی به چه درد می خورد ؟ از قدیم بیماران برای ویزیت شدن وقت می گرفتند و الان هم همین طور است دیگر وب سایت و فضای مجازی به چه درد می خورد؟

در جواب این سوال باید بگوییم که همه چیز تغییر کرده و پزشکان زیادی در اینترنت و فضای مجازی یک پایگاه برای معرفی خود و بهتر دیده شدن خدمات و برند خود دارند . امروزه بیماران هم برای جستجوی پزشک معالج و مناسب خود از اینترنت به عنوان یک پایگاه اطلاع رسانی استفاده میکنند و مهم این است که برای جستجوی خود همیشه نتیجه ای را در اینترنت و فضای مجازی پیدا خواهند کرد . پس آستین ها را بالا بزنید و به فکر طراحی وب سایت پزشکی برای حرفه خود باشید .


طراحی سایت پزشکی

بهتر است در ابتدا بدانید طراحی سایت ویژه پزشکان چه مزیت هایی را در بر دارد ؟

امروزه مردم قبل از مراجعه به پزشک درباره بیماری و مشکل خودشان در اینترنت جستجو می کنند تا علاوه بر اینکه اندک آشنایی از بیماری خود پیدا کنند بهترین پزشک را هم برای معالجه بیابند، این یعنی هجوم خیل عظیمی از بیماران به مطب پزشکی که در اینترنت فعالیت خوبی دارد. خوب حالا اگر شما طراحی سایت پزشکی را داشته باشید می توانید از این جستجوی کاربران نهایت استفاده را ببرید؛ حتماً می پرسید چگونه ؟ هانی تک به شما تمام فوت و فن هایی را که برای بهتر دیده شدن سایتتان نیاز دارید به شما خواهد گفت.

از دیگر مزایای داشتن یک وب سایت مناسب ویژه پزشکان به مدیریت ویزیت ها و قرار های ملاقات و سیستم نوبت دهی آنلاین در مراکز درمانی و یا مطب ها می توان اشاره نمود . با طراحی سایت حرفه ای برای پزشکان میتوان تمامی پرونده های مربوط به بیماران و مراجعان را به صورت دیجیتالی بایگانی نمود و هر زمان که شما به عنوان یک پزشک احتیاج به گزارشات درمانی خود دارید این پایگاه اینترنتی بهترین کارمند برای شما خواهد بود .


مزیت های طراحی سایت ویژه پزشکان

داشتن و طراحی وب سایت پزشکی برای چه کسانی لازم و ضروری می باشد ؟

اگر بگوییم داشتن سایت برای هر پزشکی ضروری است بی راه نگفته ایم . شما چه در کارتان بسیار سرشناس باشید و روزانه بیماران زیادی را ویزیت کنید، یا پزشکی تازه کار باشید هیچ تفاوتی نمی کند. اگر جزء دسته اول باشید؛ طراحی وب سایت بستر خوبی است برای نشان دادن رزومه کاری شما، از تخصصتان در علم پزشکی گرفته تا ارائه مقالات و دستاوردهای شما در این زمینه؛ اما اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به تازگی پا در عرصه پزشکی گذارده اند باید بگوییم که طراحی وب سایت پزشکی فضای خوبی را برای شما فراهم می کند تا خودتان را بیشتر سر زبان ها بیندازید.

برای نمونه می توانید مشاوره پزشکی آنلاین و رایگان داشته باشید، انجمن هایی ایجاد کنید با هدف جمع شدن بیماران خاص مانند بیماران سرطانی و غیره. در این صورت وب سایت شما محیطی امن و صمیمی را برای این عزیزان فراهم می کند و در نهایت باعث می شود تا بیشتر در موتورهای جستجو دیده شوید.

کلینیک های پزشکی هم در وب سایت خود می توانند لیست کاملی از خدمات پزشکی و اسامی کادر پزشکان ارائه دهند. امکان رزرو آنلاین نیز از مواردی است که موجب جذب هر چه بیشتر کاربران به کلینیک مورد نظر می شود.

در طراحی سایت ویژه پزشکان به چه نکاتی به صورت ویژه باید توجه نمود ؟

در طراحی وب سایت پزشکی و کلینیک ها حتما بخشی را برای ثبت مجلات , اخبار و مقالات به روز پزشکی در نظر بگیرید ، البته با دسته بندی مختص سرفصل های پزشکی ، این از مواردی است که به بهتر دیده شدن سایت شما کمک شایانی خواهد نمود .

سعی کنید در طراحی وب سایت پزشکی از شرکت طراحی سایت خود بخواهید که از نظر گرافیکی سایت را به نوعی طراحی کند تا بیماران به محض مراجعه به وب سایت شما اولین احساسی که دریافت میکنند اعتماد باشد . مراجعه کنندگان زمانی به مطب و یا به مرکز درمانی شما مراجعه می نمایند که قبلا به شما و تخصص شما اعتماد کافی را کرده باشند .

یکی دیگر از نکاتی که به بهبود رتبه سایت شما کمک می کند گذاشتن مقالاتی برای مخاطبان شما در سایت می باشد. البته در طراحی این قسمت حتماً به سئوی سایت خود اهمیت بدهید و از متخصصان این امر برای بهینه سازی سایت خود و بهره گرفتن از خدمات سئو ایشان استفاده نمایید . پایه طراحی وب سایت پزشکی را بر اساس موتورهای جستجوگر قرار دهید تا بیماران به راحتی بتوانند وب سایت شما را پیدا نمایند .


طراحی وب سایت پزشکان و نکات لازم و ضروری

امکانات و خدمات هانی تک برای طراحی وب سایت ویژه پزشکان

  • طراحی وب سایت به صورت کاملا واکنش گرا
  • ارائه خدمات پشتیبانی سایت به مدت 1 سال به صورت کاملا رایگان
  • امکان سیستم اتوماتیک وقت دهی و نوبت دهی آنلاین در وب سایت
  • امکان اتصال سیستم نوبت دهی آنلاین به در گاه پرداخت آنلاین بانکی
  • ایجاد و مدیریت شبکه های اجتماعی به جهت مدیریت باشگاه بیماران
  • بایگانی سوابق و پرونده های مربوط به بیماران به صورت الکترونیکی
  • ارائه بهترین و کامل ترین گزارشات از سوابق بیماران و مراجعه کنندگان
  • امکان اتصال به پایگاه اطلاعات علمی جامع پزشکان
  • امکان تماس خودکار با بیماران جهت یادآوری قرار ویزیت
  • ارائه تمهیداتی جهت امنیت وب سایت جهت جلوگیری از هک شدن وب سایت
  • امکان اتصال وب سایت به سانترال های نسل جدید مبتنی بر تکنولوژی ویپ - VOIP
  • ارائه خدمات برندینگ به جهت خلق و مدیریت برند و نام شما در جوامع پزشکی
  • بهینه سازی سایت و خدمات سئو به منظور افزایش رنک وب سایت در موتور های جستجو


امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : دوشنبه, 22 آذر,1395
نویسنده : محمد یزدی زاده
گروه مطلب : طراحی وب سایت
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
alibalavipour
نظر دهنده : alibalavipour پاسخ
تاریـخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 03 اسفند,1395 02:34 ب.ظ
طراحی سایت پزشکی بسیار جالب و هیجان انگیز است
http://sitedar.com

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x