Menu

021-74327

بلاگ تِک
30

طراحی سایت آژانس مسافرتی و گردشگری



طراحی سایت آژانس مسافرتی و گردشگری


مهمترین مزیتی که طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی برای شما به ارمغان می آورد آن است که می توانید خیل عظیمی از کاربران اینترنتی را از آن خود کنید . رزرواسیون آنلاین هتل ها, فروش بلیط و تورهای گردشگری به صورت آنلاین همه از مزیت های داشتن این وب سایت ها می باشد . در ادامه این مطلب با نکات مهم و حائز اهمیت برای داشتن یک سایت گردشگری و یا آژانس مسافرتی موفق با ما همراه باشید .

لازم است قبل از هر چیز یک نکته بسیار مهم را برای شما بازگو کنم و آن این است که : صنعت گردشگری این روزها به راحتی در فضای مجازی و اینترنت ریشه دوانده است و بزرگان این صنعت به خوبی می دانند که دیگر نمی توان بدون داشتن یک پایگاه اینترنتی موفق و حرفه ای ، مشتریان زیادی بدست آورد . با این حساب اگر عزم شما برای طراحی وب گردشگری و یا سایت آزانس مسافرتی جزم شده است، پیشنهاد می کنم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید .


طراحی وب سایت گردشگری

مهمترین مزیت طراحی سایت گردشگری

اولین ومهمترین منفعتی که طراحی سایت گردشگری برای شما به ارمغان می آورد این است که اگر وب سایت شما حرفه ای طراحی شده باشد می توانید خیل عظیمی از کاربران اینترنتی را از آنِ خود کنید؛ زیرا گردش و سفر از جمله مواردی است که افراد خواهان آن هستند تا قبل از آغاز سفرشان اطلاعاتی درباره مکانی که قصد سفر به آن را دارند کسب کنند.

این جا است که طراحی وب سایت گردشگری و یا یک سایت مناسببرای  آژانس های مسافرتی اگر به صورت تخصصی صورت گرفته باشد تا حد زیادی می تواند برای شما سودمند باشد؛ چرا که به راحتی آب خوردن کاربران را به بازدید از تنوع تورهای شما و نحوه رزرو بلیط سوق می دهد. به این وسیله دیگر شما نگران کشاندن مشتری به دفتر و محل کار خود نیستید و ۲۴ ساعته مشتریان خود را پیدا می کنید.

آیا طراحی سایت آژانس مسافرتی و یا سایت گردشگری مختص شرکت های بزرگ است؟

پاسخی که خواهید شنید منفی است. اگر شرکتی بزرگ و شلوغ دارید که حتما برای طراحی سایت گردشگری و یا آژانس مسافرتی اقدام کنید؛ چرا که داشتن چنین پایگاه اینترنتی راهی است برای افزایش اعتبار شرکت شما. اگر هم شرکتی تازه تاسیس هستید باز هم پیشهاد هانی تک به شما داشتن این پایگاه و طراحی وب سایت گردشگری است. البته با در نظر گرفتن روشهای بهینه سازی سایت ؛ چرا که از این طریق به راحتی می توانید سری در میان سر های صاحبان صنعت گردشگری پیدا کنید.


طراحی وب سایت آزانس مسافرتی

نکاتی که حتما باید در طراحی سایت گردشگری به آن ها توجه نمایید :

ظاهر زیبا و کاربر پسند در سایت گردشگری

مهم ترین نکته در طراحی این قبیل سایت ها ظاهر آن است. به این معنی که باید در طراحی سایت گردشگری اصول زیباشناختی را رعایت کرده و از این طریق نظر هر کاربر با هر سلیقه ای را جذب کنید.

در دسترس بودن اطلاعات برای گردشگران

دادن امکانات کامل و نمایش درستی از اطلاعات که به سادگی در دسترس کاربران قرار گیرد از دیگر نکات مهم است.

امکان جستجوی هوشمند و هدفمند برای گردشگران

امکان جستجوی مکان ها و اماکن با دسته بندی تاریخی، مذهبی، سیاحتی و... و همچنین امکان جستجوی تورهای مورد علاقه گردشگران باید در طراحی سایت آژانس مسافرتی و گردشگری لحاظ شود.

امکان رزرو آنلاین هتل و تورهای گردشگری و پرداخت آنلاین

می توانید امکان رزرواسیون هتل ها , تور ها و یا بلیط های مسافرتی را در طراحی سایت آژانس مسافرتی خود بگنجانید تا مشتریان نیازی به مراجعه حضوری برای پرداخت نداشته باشند و به صورت آنلاین پرداخت خود را انجام دهند؛ چیزی که این روزها طرفداران زیادی دارد!


امکانات لازم در طراحی سایت گردشگری

آیا شرکت هانی تک برای طراحی وب سایت گردشگری انتخاب مناسبی می باشد

همان گونه که گفتیم مهم ترین نکته برای طراحی وب سایت گردشگری رعایت اصول زیباشناختی و تجربه خوب کاربران ( UX ) در این قبیل سایت ها است و هانی تک با سلیقه ترین کارشناسان را گرد هم آورده تا به لحاظ زیبایی سایت گردشگری شما چیزی کم نداشته باشد و کاربران وب سایت شما به راحتی به خواسته مورد نظر خود برسند .

علاوه بر این؛ ریزه کاری های دیگری هم هست که سایت شما را صدر نشین انتخاب های کاربران در موتورهای جستجو قرار می دهد. پشتیبانی سایت و تمهیدات مهندسی به جهت فراهم کردن زیر ساخت مناسب برای برگذاری انواع قرعه کشی ها، بهره گرفتن از گالری عکس و فیلم از مکان های دیدنی و زیبا، گذاشتن بلیت های لحظه آخری و... . این موارد اگر به صورت حرفه ای طراحی شوند سایت شما را به نحو چشمگیری در نظر مشتریان نمایان خواهد کرد ، پر واضح است که این امر باعث ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو هم می شود.

خدمات شرکت هانی تک در طراحی سایت آژانس های مسافرتی و گردشگری

  • خدمات پشتیبانی سایت برای 1 سال به صورت کاملا رایگان
  • طراحی کاملا واکنش گرا متناسب با انواع تلفن ها و وسایل هوشمند
  • انتشار مطالب و محتوای سایت شما در بیش از 50 وبلاگ و سایت پر بازدید
  • تولید محتوا و بازاریابی محتوایی برای بیشتر دیده شدن تورها و خدمات آژانس شما
  • ارائه راه کارهایی برای امنیت سایت شما به جهت جلوگیری از انواع هک و نفوذ ها و سرقت اطلاعات
  • ایجاد و مدیریت شبکه های اجتماعی شرکت و یا موسسه شما به جهت برندینگ کارامد و افزایش ترافیک وب سایت
  • ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت به جهت افزایش رنک وب سایت شما در موتور های جستجو و افزایش ترافیک وب سایت


امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : شنبه, 01 آبان,1395
نویسنده : محمد یزدی زاده
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است .
شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید .
نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x