Menu

021-74327

بلاگ تِک
28

رقیب جدید مایکروسافت...



رقیب جدید مایکروسافت...


کمپانی ایسوس در پی توسعه هدستی مشابه با «هولولنز» از مایکروسافت است

در مصاحبه ای که وب سایت Cnet با Jonney Shih، یکی از مدیران ارشد کمپانی یاد شده داشته، وی اذعان نموده که شرکتش در حال مذاکره با مایکروسافت برای توسعه یک هدست واقعیت افزوده همانند هولولنز است

هولولنز قابلیت های نرم افزاری بسیاری دارد و در بخش های مختلفی می توان از آن بهره گرفت. با این حال، ایسوس اولین کمپانی بزرگ سخت افزاریست که به ساخت نمونه ای مشابه از تکنولوژی مورد بحث، به شکل آشکار علاقه نشان داده است. بر اساس گزارشات Cnet شرکت ایسوس هنوز تصمیمی قطعی برای این اقدام نگرفته، فعلا در حال ارزیابی شرایط است و سعی می کند رویکرد مناسبی را برای هدست های واقعیت افزوده انتخاب کند تا بتواند جایگاه مناسبی را در این حوزه برای خود کند. این در حالیست که طراحی و تکنولوژی های بکار رفته در هولولنز مایکروسافت هم هنوز نهایی نشده اند و این محصول اکنون در حد یک نمونه اولیه است.

مایکروسافت هولولنز (نسخه توسعه دهنده) را در روزهای گذشته با قیمت ۳۰۰۰ دلار برای پیش سفارش قرار داد و گفته می شود در ابتدای سال میلادی آینده، این محصول را به دست توسعه دهندگان علاقمند خواهد رساند. در دنیای حرفه ای و کاری، تکنولوژی ;واقعیت افزوده; قادر بوده کارایی خود را به اثبات برساند اما در میان کاربران عادی، محصولاتی که با این فناوری به بازار عرضه گشته اند، قادر به کسب موفقیت چندانی نبوده اند که البته عینگ گوگل را نیز می توان مثال بارز این مسئله دانست.

باید منتظر ماند تا ببینیم این کمپانی تا چه حد خلاقیت به خرج خواهد داد و نتیجه این تصمیم در نهایت چه تاثیری در روند پیشرفت این نوع گجت ها خواهد داشت. به نظر شما آیا ایسوس می تواند رقابت جدی ای با مایکروسافت در این زمینه داشته باشد؟

منبع : دیجیاتو



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : ﺳﻪشنبه, 28 مهر,1394
نویسنده :
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
کاربر مهمان
نظر دهنده : کاربر مهمان پاسخ
تاریـخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 28 مهر,1394 11:36 ق.ظ
به نظر من این قبیل رقابتها هرچه بیشتر اتفاق بیفته این تکنولوژی سریعتر جایگاه خودشو پیدا می کنه.

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x