Menu

021-74327

بلاگ تِک
03

آپدیت جدید ویندوز 10



آپدیت جدید ویندوز 10


در ماه نوامبر آپدیت بزرگی برای ویندوز ۱۰ از راه خواهد رسید

آپدیت جدید برای رفع باگهای ویندوز ۱۰ و بهینهسازی رابط کاربری عرضه خواهد شد. با بروزرسانیهای انجام شده در ماههای گذشته شاهد بهبودهای زیادی در عملکرد ویندوز و اپلیکیشنهای مایکروسافت مانند اج بودیم. مایکروسافت در حال انجام آخرین تغییرات بر روی این بروزرسانی است و به نظر میرسد این بستهی بروز رسانی برای عرضه در اوایل ماه نوامبر آماده میشود.

این بروزرسانی علاوه بر بهبودهایی که در عملکرد ویندوز ایجاد خواهد کرد شامل تغییراتی در رابط کاربری نیز خواهد بود. با این آپدیت یک ستون جدید برای کاشیهای زنده در منوی استارت اضافه خواهد شد و کاربران پس از این آپدیت میتوانند از نوارهای عنوان رنگی برای برنامه های دسکتاپ استفاده کنند. کورتانا نیز از این آپدیت بی نصیب نخواهد ماند و امکان ارسال پیام به دوستان به آن اضافه خواهد شد. مایکروسافت قرار است استفاده از اسکایپ را با این بروزرسانی برای کاربران سادهتر از گذشته کند.

در نسخه ی جدیدِ اج شاهد بهبودهایی خواهیم بود و همانطور که پیش از این اعلام شد در این بروز رسانی خبری از اضافه شدن افزونهها به مایکروسافت اج نیست و کاربران تا سال ۲۰۱۶ برای اضافه شدن این قابلیت به اج باید صبر کنند. باید دید تغییراتی که این بروز رسانی برای مایکروسافت اج به همراه دارد تا چه حد این مرورگر را برای رقابت با کروم و فایرفاکس آماده خواهد کرد.

به نظر شما این تغییرات امکان شگفت زده کردنمان را خواهد داشت؟

منبع : Zoomit



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : دوشنبه, 04 آبان,1394
نویسنده :
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است .
شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید .
نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x