Menu

021-74327

بلاگ تِک
06

حمله به سیستم تشخیص باگ موزیلا



حمله به سیستم تشخیص باگ موزیلا


سیستم تشخیص باگ موزیلا فایرفاکس مورد تهاجم هکرها قرار گرفته است :

شرکت فایرفاکس موزیلا در بیانیه ای در وب سایت رسمی خود از حمله به سیستم تشخیص باگ موزیلا و به سرقت رفتن برخی از اطلاعات این سیستم خبر می دهد .

ماجرا چیست ؟

به گفته شرکت موزیلا هکری با دستبرد زدن به سیستم تشخیص باگ موزیلا و به سرقت بردن برخی از اطلاعات کاربران این سیستم اقدام به هک کردن برخی از مشتریان و کاربران این شرکت نموده است .

البته شرکت موزیلا این اقدام را بدون جواب نگذاشته و سریعا" راه ورودی این سیستم را که هکر از آن وارد شده است را مسدود کرده و به کاربران خود توصیه کرده است که با دقت بالاتری از این مرورگر استفاده نمایند و حتی المقدور از پچ آپدیت های جدید را استفاده نمایند .

عدو شود سبب خیر ...

پس از حمله به سیستم تشخیص باگ و بستن معبر مورد حمله ، این شرکت به فکر بازبینی و بروزرسانی سیستم تشخیص باگ مرورگر خود افتاده است که در ماههای اخیر شاهد بروز رسانی های جدید این شرکت در مرورگرها خواهیم بود .

همچنین موزیلا در بیانیه ای گفت : از تمامی کاربران بابت مشکلات بوجود آمده عذرخواهی و از کاربران درخواست می نماییم که هر چه سریعتر نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام نمایند ، ما در حال حذف اکانت کاربرانی هستیم که به اطلاعات لو رفته دسترسی دارند و همچنین در حال اعمال محدودیت های دسترسی هستیم .


منبع : زومیت



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : شنبه, 09 آبان,1394
نویسنده :
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است .
شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید .
نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x