Menu

021-74327

بلاگ تِک
12

آنچه برای پلت فرم های متن باز در سال جدید می توان پیش بینی کرد



آنچه برای پلت فرم های متن باز در سال جدید می توان پیش بینی کرد


فروشگاه آنلاین نزد مردم محبوبیت پیدا کرده – از بیش از 110000 وب سایت تجاری که درامد قابل توجهی تولید می کنند می توان به این مطلب پی برد .اگرچه بیشتر مشتریان ترجیح می دهند از فروشگاه خرید کنند ، آمارها نشان می دهد که درصد مردمی که خرید آنلاین را انتخاب می کنند در حال افزایش است و به زودی چشمگیر می شود.همزمان که تقاضای فروشگاه آنلاین افزایش می یابد تقاضا برای بهترین پلت فرم تجاری ،هم روی کار می آید.

درحال حاضر پلت فرم های تجاری متن باز، بیشتر ترجیح داده می شوند زیرا رایگان هستند و چندین گزینه قابل تنظیم دارند.همچنان که راه حل های تجارت الکترونیک تکامل می یابد،این پلت فرم ها در تلاش هستند که خدمات بهتری ارائه دهند و تجربه خرید کاربران را افزایش دهند.

با داشتن چندین پروژه متن باز تجارت الکترونیک پیاده سازی شده ،تیم توسعه،توجه به برخی تمایلات و الگوهای سازگار را حفظ می کند.بنابراین اینجا پیش بینی من از پلت فرم های تجارت الکترونیک متن باز برای 2016 آمده است.این پیش بینی ها ممکن است ترس شما را بریزد و همزمان کمی عصبی تان کند.اما این آینده تجارت الکترونیک است و دیدن نحوه بازیش جالب است.

پیش بینی اول : مقصد نهایی ، تلفن های هوشمند می شوند

در سال 2016 ، فروشگاه های تجارت الکترونیک ،جایگاه بسیار بهتری در تلفن های همراه دارند ، فروشگاه ها به ما کمک می کنند از تلفن هوشمندمان بدون زحمت استفاده کنیم.با Opencart 2.0 و Drupal 8 ساخت فروشگاه تجارت الکترونیک متن باز خودتان بسیار ساده خواهد بود. با به روز رسانی اخیر Panda، گوگل به معنای واقعی کلمه ، وب مسترها را برای پرش به سمت تلفن های همراه تحت فشار قرار می دهد.اما مردم کمی شاکی هستند زیرا به روز رسانی ها آنها را مجبورمی کند جای بهتری در این صنعت بدست آورند.

با سایت های رسپانسیو، بهتر می توان استفاده کرد.مهم تر از همه اینکه سایت های تجارت الکترونیک با معیارهای تعاملی بهبودیافته، محصولات شان را در ویترین بهتری به نمایش می گزارند.من پیش بینی می کنم تقریبا تمام سایت های تجاری mobile friendly خواهند شد و در پایان سال 2016 ریسپانسیو خواهند بود.

پیش بینی دوم : محوریت یافتن تجارت الکترونیک

منظورم این است که ، رفتار خرید شما هر کجا بروید و در هر لحظه ردیابی خواهد شد.همچنان که فن آوری پیچیده تر می شود بدست آوردن اطلاعات و بینش شخصی مصرف کنندگان فوق العاده ساده تر می شود.برای مثال تصور کنید یک دستگاه اندروید با قابلیت Google Now فعال دارید و تصمیم دارید یک شامپو از فروشگاه نزدیک بخرید. اطلاعات روشنگر (مثلا کی و به کدام فروشگاه می روید و چی می خرید)توسط دستگاه موبایل تان ثبت می شود.

به طور مشابه، وقتی در فروشگاه هستید،تصور کنید با استفاده از ویژگی جستجوی موبایل تان در حال مقایسه دو برند مورد علاقه تان هستید.بدیهی است شما در مورد جزئیات مهمی درباره خودتان آگاهی ندارید و زندگی را می گذرانید.ماه بعد، حوالی همان تاریخ، یک آگهی از همان برند شامپوی مورد علاقه تان به همراه یک کوپن تخفیف دریافت می کنید، هیجان زده می شوید و آن را آنلاین می خرید. اما .............. این اتفاق تصادفی بود؟ می توانم بگویم که صد در صد تصادفی نبوده . اطلاعات شما بررسی شده بود.

این تنها یک مثال از اطلاعاتی است که ما بدون اینکه بدانیم ، صاحبان فروشگاه های الکترونیکی برای هدف قرار دادن ما در یک سطح شخصی مورد استفاده قرار می دهند.این اطلاعات با ارزش به صاحبان فروشگاه های آنلاین این اختیار را می دهند که پیام های بازاریابی شخصی تری بسازند.در سال 2016 چندین نمونه از چنین تکنیک های بازاریابی هوشمندی وجود خواهد داشت که هدفشان افزایش خریدهای آنلاین است.

پیش بینی سوم : این دفعه تجارت الکترونیک است که شما رو پیدا خواهد کرد !

خریداران دوست دارند حرفشان شنیده شود و از کوچکترین توجهی به آنها لذت می برند.سایت های متن باز تجارت الکترونیک به سمت راه حل هایی برای یکپارچه سازی بهتر رسانه های اجتماعی حرکت می کنند تا صدای مشتری بهتر شنیده شود.روند رو به رشد این است که مشتریان خرید کنند و همزمان درباره خریدشان صحبت کنند.

پیش بینی من این است که بیشتر صاحبان سایت ها این گزینه ها را استفاده خواهند کرد و یک فضای کاربر محور برای مشتریان جهت خرید کردن و حرف زدن در مورد آن به وجود می آورند.به علاوه صاحبان سایت ها از تذکرات اجتماعی استفاده خواهند کرد. با کاربران برای ایجاد شناخت برند در تماس خواهند بود.پلت فرم های اجتماعی ابزار نهایی برای تعامل با مشتری خواهند شد.
من فقط در مورد فیس بوک و کلوب صحبت نمی کنم. سایت آپارات هم با راه اندازی بخش آموزشی خود تا حدودی وارد این نسل از ارتباطات شده است .

پیش بینی چهارم : فرمانروایی تجرربه کاربری

من یک خریدار آنلاین مشتاقم و از سایت های تجاری زیادی استفاده کرده ام.چیزی که در اکثر این سایت ها رایج است ، این است که آنها روی ناوبری ساده سایت و رابط کاربری تمرکز دارند،اما هنوز سایت های کاملا استانداردی هستند با ویژگی های انقلابی Drupal 8 و Magento 2.0 ، اپن کارت ، تجربه کاربری مهم ترین جنبه خواهد بود.

انتظار می رود وب سایت های تجاری در سال آینده بهتر به نظر برسند و کاربردی تر و قابل اعتماد تر شوند.این سایت ها تصاویر کیفیت بالای محصول و عناصر تعاملی را برجسته می کنند و تعامل با سایت را هیجان انگیزتر و منحصر به فرد می کنند.به علاوه سایت های تجاری کوچکتر گزینه های بیشتری برای ترویج موثرتر نام تجاری شان خواهند داشت، با تجربه کاربری ، داستانی را که قصد گفتنش را دارند ، ترسیم می کنند.در واقع سال 2016 سال سایت های تجاری برای ظهور با تصاویر و تجربه کاربری بهتر است.

همچنین مطالعه کنید : طراحی سایت حرفه ای

پیش بینی پنجم : تمرکز بر تعامل و توسعه در فروشگاه آنلاین

بسیاری از صاحبان سایت های تجاری شرکت ها به دنبال حضور انلاین طولانی مدت خود، که در فرصت های فروشگاه روی آنها تمرکز نشده ، هستند.

در سال 2016 پلت فرم های تجارت الکترونیک متن باز،با فراهم کردن ابزارهای پیشرفته تر برای افزایش ارتقا متقابل و ارزش سبدخرید فروشگاه ،این کار را ساده تر می کنند.علاوه بر این بسیاری از صاحبان فروشگاه ، با مشکل رها کردن سبدخرید توسط کاربر مواجه می شوند، روش های خلاقانه وارد میدان می شوند تا کاربران هدف را به سبد خریدشان برگردانند.

زمانی که فروشگاه ها سبدخرید مشتری را دریافتند بین افزایش ارزش سبد خرید و ایجاد حس انگیزه خرید به مبارزه طلبیده می شوند.پیشنهادات فروشگاه ، کوپن تخفیف ،حداقل میزان خرید برای ارسال رایگان و .... برای جلب توجه خریداران اجرا خواهد شد.

پیش بینی ششم : سطح کاملا جدیدی از بازاریابی محتوا

من ردیابی تجارت الکترونیک را برجسته کردم اما توانایی ترکیب محتوای مطلوب با یک محصول ، قدرت WooCommerce است و تجارت Drupal در آینده نزدیک ، کامل خواهد شد. با قدرت CMS متن باز و big data محتوا می تواند ساخته شده و برای افزایش تجربه خرید مشتریان ترکیب شود.

پیام های تبلیغاتی دیگر به عنوان مزاحم به نظر نمی آیند، و همچون محتوای مفید ، راهنما، لیست ده تای برتر و ... با داده های جمع آوری شده تجهیز می شوند،محتوا بر اساس رفتار خرید و مکان مشتری هدفمند می شود.

پیش بینی هفتم :  رویکرد مصرف کننده محور

وب مسترها و صاحبان سایت های تجاری قوی ، قدرت مصرف کنندگان و اینکه چگونه ناامیدی آنها روی شهرت و اعتبار آنلاین ایشان تاثیر می گذارد را درک کرده اند.این امر برخی پلت فرم های تجاری متن باز را به ایجاد یک پورتال بهبود یافته ی سرویس به مشتری و فراهم کردن خدمات پس از فروش بهتر ، تحت فشار قرار می دهد.

پیش بینی من این است که در 2016، حفظ مشتریان موجود به جای امکانات بیشتر، مهم خواهد شد.مشتریان پیشنهاداتی برای بازبینی ، ارزیابی و نظر سنجی برای درک نظرات دقیق خود ارائه می کنند.همچنین اعتراض شان در رسانه های اجتماعی و پورتال مشتریان قطعیت حتمی خواهد داشت.

تمام شد !

من فکر می کنم سال 2016، سالی است که پلت فرم های تجاری متن باز واقعا رشد خواهند کرد، تغییر می کنند و رقابتی تر خواهند شد.این پیش بینی ها نشان می دهد که پلت فرم های تجاری متن باز ، فقط هوشمندتر نخواهد شد ، بلکه بیشتر طرفدار مصرف کننده خواهد شد.



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : یکشنبه, 31 مرداد,1395
نویسنده :
گروه مطلب : طراحی وب سایت
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است .
شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید .
نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x