Menu

021-74327

بلاگ تِک

(آرشیو ماه بهمن 1394)

استاندارد HEVC

امروزه که استفاده از دوربین های مداربسته و امنیت بالا رفته پس داشتن کیفیت با حجم کم یک مورد مهم تلقی می شود . استاندارد HEVC در همین زمینه می باشد در ادامه با ما همراه باشید .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 27, 1394 14:52
نویسنده : حسین شاطری

با بازوبند Myo همه چی را کنترل نمایید

اتفاق هایی که قدیم در فیلم های تخیلی مشاهده می نمودیم امروزه با پیشرفت روز به روز در تکنولوژی داریم مشاهده می نماییم . بازو بند مایو یک گجت کاملا جدیدی است که این امکان را پدید آورده است .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 20, 1394 13:39
نویسنده : حسین شاطری

همکاری مایکروسافت و GoPro
بستن قرارداد بین کمپانی مایکروسافت و کمپانی GoPro قطعا به پیشرفت هر دو کمپانی کمک خواهد نمود در ادامه با ما همراه باشید تا راجع به قرارداد بین این 2 کمپانی توضیحات بیشتری بدهیم .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 18, 1394 14:24
نویسنده : حسین شاطری

چند نکته برای امنیت وب سایت
مقوله امنیت در هر جامعه ای باعث دلگرمی و آرامش خاطر افراد آن جامعه می گردد . پس با رعایت کوچکترین نکات امنیتی در امنیت وب سایت این حس را به کاربرانتان منتقل نمایید .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 10, 1394 20:38
نویسنده :

ربات های فروشنده Pepper
نیروی کار جدید در فروشگاه های Soft Bank تحت عنوان ربات Pepper معرفی شده است با ما همراه باشید تا با قابلیت های جالب و جذاب این ربات در فروشگاه های Soft Bank آشنا شوید .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 08, 1394 09:53
نویسنده : حسین شاطری

هدست تصویری Glyph
هدست که می توان با آن هم موزیک گوش داد و هم فیلم دید که توسط کمپانی Avegant عرضه شده است . برای توضیحات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 06, 1394 11:13
نویسنده : حسین شاطری

فرش هوشمند برای بیماران دیابتی

فرش هوشمندی که دمای پاهای افراد دیابتی را می سنجد و باعث جلوگیری از صدمه دیدن آن ها می شود . در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری راجع به این فرش هوشمند در اختیار شما بگذاریم .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 05, 1394 10:47
نویسنده : حسین شاطری

عملکرد و تاثیر ساب دامنه بر روی سئو
آیا گوگل برای سایت هایی که در نام دامنه و یا ساب دامنه آن ها از کلمات کلیدی استفاده شده باشد امتیاز ویژه ای قائل می باشد ؟ در ادامه شما را با تاثیر نام دامنه و تاثیر ساب دامنه بر سئوی سایت آشنا خواهیم کرد .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 05, 1394 10:07

انتشار راهنمای Project Islandwood توسط مایکروسافت
Project Islandwood که توسط مایکروسافت ارائه شده است سیستمی را فراهم می سازد تا آیپد و آیفون شما را تبدیل به ویندوز 10 نسخه موبایل نماید . حال مایکروسافت راهنمایی راجع به این سیستم منتشر نموده است که در این مقاله به آن می پردازیم .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 04, 1394 11:20
نویسنده : حسین شاطری

پرواز با تخته پرنده Arca
در گذشته پرواز کردن انسان یک رویا بود ولی با پیشرفت روز به روز تکنولوژی این اتفاق دور از ذهن نیست . با تخته پرنده Arca به راحتی می توانید پرواز نمایید . در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر از این تخته پرنده بدانید .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 03, 1394 10:47
نویسنده : حسین شاطری

چگونه یک محتوای با کیفیت برای کاربران سایت تولید کنیم ؟
محتوای سایت خود را فقط برای کاربرانتان تولید نمایید تا از افزایش فروش محصولات خود در آخر ماه هیجان زده شوید . بهترین راه برای جذب مخاطب گوش دادن به حرف های آنها و عمل کردن به آنچه که نیازشان است می باشد .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 03, 1394 10:18

DVR قابل حمل Hopper Go
یک دستگاه DVR در ابعاد کوچک و قابل حمل می باشد که محصول کمپانی Dish است . امکانات بیشتر این DVR را در این مطلب توضیح خواهیم داد . با ما همراه باشید .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 01, 1394 10:04
نویسنده : حسین شاطری

keyword stuffing چیست و چه ضررهای برای سئو دارد ؟
روش keyword stuffing یکی از روش های قدیمی برای بالا بردن رتبه سایت در کلمات کلیدی مورد نظر بوده ولی با ورود الگوریتم پاندای گوگل این روش به یک کابوس برای وب مستران تبدیل شده .در ادامه با ضرر ها ی استفاده از این روش آشنا شوید .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 01, 1394 09:22