Menu

021-74327

بلاگ تِک

(آرشیو ماه شهریور 1395)

تونل PPTP در میکروتیک
تونل های نقطه به نقطه از جمله کاربردی ترین نوع تونل ها می باشند که هم قابلیت استفاده به صورت Site to site را دارند و هم به صورت point to site را دارند

ادامه مطلب...

تاریــــخ : شهریور 28, 1395 10:00

طراحی فروشگاه اینترنتی | طراحی وب سایت فروشگاهی
آیا می دانستید با طراحی فروشگاه اینترنتی و یا سایت فروشگاهی, شبها به هنگام خواب و حتی زمانی که به سفر هم رفته اید میتوانید درآمد زایی داشته باشید؟ با طراحی پورتال و یا سایت فروشگاهی به راحتی این شعار را به واقیعت تیدیل کنید .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : شهریور 27, 1395 16:24

تونل EoIP در میکروتیک
در این قسمت از مجموعه آموزش میکروتیک به آموزش تونل لایه دوم در میکروتیک میپردازیم . تونل EoIP .به صورت اختصاصی برای میکروتیک میباشد و در دوسر تونل حتما باید روتر میکروتیک وجود داشته باشد .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : شهریور 20, 1395 09:30

تونل GRE در میکروتیک
یکی از انواع تونل های پرکاربرد در میکروتیک تونل GRE می باشد تقریبا تمام روتر ها از آن پشتیبانی میکنند از این رو روشی راحت و کار آمد برای برقراری ارتباط بین دو روتر در بستر اینترنت می باشد در این مقاله آموزش راه اندازی تونل GRE بین دو روتر میکروتیک را آموزش خواهیم داد.

ادامه مطلب...

تاریــــخ : شهریور 13, 1395 10:00

تونلینگ در میکروتیک -  تونل IP IP
تونلینگ یا VPN راه حل بسیار مناسبی برای اتصال دو شبکه محلی از طریق یک شبکه Wan می باشد . به طور مثال می توانید دو شعبه از یک شرکت را از طریق بستر اینترنت و یا اینترانت به هم متصل کنید.

ادامه مطلب...

تاریــــخ : شهریور 06, 1395 10:00

پشتیبانی وب سایت - خدمات پشتیبانی سایت
پشتیبانی وب سایت ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد اما مستلزم توجه و رسیدگی زیادی است که تنها از عهده افراد متخصص این کار بر می آید.

ادامه مطلب...

تاریــــخ : شهریور 04, 1395 12:24

کنترل پهنای باند در میکروتیک
با وجود محدود بودن و گران بودن پهنای باند ایجاد محدودیت در پهنای باند اینترنت کاربران می تواند راه حلی مناسب برای صرفه جویی در هزینه ها باشد و طرف دیگر این محدودیت می تواند باعث عادلانه تقسیم شدن پهنای باند نیز باشد. در میکروتیک کنترل پهنای باند با قابلیت queue انجام می شود .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : شهریور 01, 1395 10:00