Menu

021-74327

بلاگ تِک
بهترین نرم افزار CRM فارسی و ایرانی کدام است ؟
یکی از مهمترین نیازهای کسب و کارهای مختلف که به توسعه، پایداری و رشد آن‌ها در بین رقبا کمک می‌کند، نرم افزار crm است. پیدا کردن بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا سی ار ام همواره به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مدیران و کارآفرینان به شمار می‌رود. 

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 19, 1400 18:24

خدمات سئو و بهینه سازی سایت
برای خدمات سئو و بهینه سازی سایت خود از آموزش ها و خدمات سئو SEO رایگان هانی تک استفاده نمایید.جایگاه اول موتور های جستجو حق شما می باشد.

ادامه مطلب...

تاریــــخ : مرداد 22, 1397 19:18

نصب VOIP | راه اندازی VOIP
امروزه برای ارتباط درون سازمانی ، شهری و بین المللی از تکنولوژی VOIP استفاده می شود . با راه اندازی VOIP می توان یک سیستم تلفنی جامع با امکاناتی پیشرفته همچون کنفرانس ، صندوق صوتی ، دریافت پیام صوتی ،گزارشگیری و ..... ایجاد کرد. نصب VOIP بصورت چشمگیری در کاهش هزینه های ارتباطی موثر می باشد .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : خرداد 09, 1397 10:48
نویسنده : فرشته شهرویی

دفترچه تلفن تحت وب
دفترچه تلفن تحت وب هانی نک ، نرم افزاری یکپارچه با کاربری بسیار آسان برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه در سازمان ها تولید شده و شما هم اکنون می توانید از مزایای سرشار آن استفاده نمایید .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : شهریور 22, 1396 14:55
نویسنده : فرشته شهرویی

سیستم نظرسنجی برای الستیکس و استریسک
ماژول نظرسنجی ویپ (Voip) برای سیستم های مبتنی بر استریک (Asterisk) مانند الستیکس, ایزابل و Freepbx به شما این امکان را میدهد که از کیفیت پاسخگویی اپراتور های سازمان خود مطلع شوید .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 24, 1395 17:25

طراحی سایت دکوراسیون داخلی و معماری
طراحی سایت معماری و یا دکوراسیون داخلی بی شک برترین عامل نشان دادن خلاقیت شما در فضای مجازی همگام با برند و زیبندگی نام تجاری شما خواهد بود.

ادامه مطلب...

تاریــــخ : آبان 26, 1395 15:19

ابزار های بررسی و عیب یابی شبکه در  میکروتیک
در این قسمت که در واقع قسمت آخر مجموعه آموزش میکروتیک در دوره MTCNA می باشد می خواهیم تعدادی از ابزار های میکروتیک که جهت تست و عیب یابی استفاده می شوند را معرفی کنیم .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : آبان 10, 1395 12:00

تنظیمات وایرلس در میکروتیک
در قسمت قبل به کلیات مبحث وایرلس در میکروتیک پرداختیم و در این قسمت از مجموعه آموزش میکروتیک به تنظیمات وایرلس میکروتیک می پردازیم.

ادامه مطلب...

تاریــــخ : مهر 30, 1395 17:04

طراحی سایت آژانس مسافرتی و گردشگری
مهمترین مزیت طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی برای شما به ارمغان آوردن خیل عظیمی از کاربران اینترنتی خواهد بود . رزرواسیون آنلاین هتل ها, فروش بلیط و تورهای گردشگری به صورت آنلاین همه از مزیت های این وب سایت ها می باشد .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : مهر 30, 1395 12:40

طراحی وب سایت پزشکی | طراحی سایت ویژه پزشکان
امروزه همه چیز تغییر کرده و پزشکان زیادی در اینترنت و فضای مجازی فعالیت خوبی دارند. پس آستین ها را بالا بزنید و به فکر طراحی سایت پزشکی و کلینیک ها برای حرفه خود باشید.

ادامه مطلب...

تاریــــخ : مهر 20, 1395 14:36

شبکه های بیسیم در میکروتیک
در این قسمت از مجموعه آموزش میکروتیک به شبکه های بیسیم در میکروتیک می پردازیم . مبحث شبکه های وایرلس در میکروتیک بسیار گسترده می باشد و در دوره MTCNA فقط اشاره کوچکی به آن می شود و مسائل پیشرفته تر آن در MTCWE برسی خواهد شد .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : مهر 17, 1395 13:13

تونل L2TP در میکروتیک
یکی دیگر از پروتکل های تونلینگ در میکروتیک تونل L2TP می باشد این تونل از نوع Point to Point می باشد و از امنیت بیشتری نسبت به PPTP برخوردار می باشد .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : مهر 12, 1395 10:40

طراحی وب سایت شرکتی | طراحی سایت سازمانی
از مزایای طراحی سایت شرکتی و طراحی وب سایت سازمانی می توان به افزایش اعتبار شرکت، تماس همیشگی با کاربران سایت، ارزیابی نقاط ضعف و قوت فعالیت های سازمان یا شرکت، ارائه لیست کاملی از کالاها و خدمات شرکت بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی اشاره نمود.

ادامه مطلب...

تاریــــخ : مهر 11, 1395 17:03

طراحی وب سایت خبری | طراحی پورتال خبری
در حرفه خبر وخبر رسانی، طراحی سایت خبری نقشی کلیدی دارد، چرا که وب سایت های خبرگزاری از پر بازدیدترین سایت های اینترنتی هستند.با طراحی وب سایت خبر گزاری و رعایت ریزه کاری‌هایی که هانی تک به شما می گوید، به راحتی می توانید جزء اولین انتخاب‌های کاربران باشید.

ادامه مطلب...

تاریــــخ : مهر 11, 1395 15:07

تونل PPTP در میکروتیک
تونل های نقطه به نقطه از جمله کاربردی ترین نوع تونل ها می باشند که هم قابلیت استفاده به صورت Site to site را دارند و هم به صورت point to site را دارند

ادامه مطلب...

تاریــــخ : شهریور 28, 1395 10:00

طراحی فروشگاه اینترنتی | طراحی وب سایت فروشگاهی
آیا می دانستید با طراحی فروشگاه اینترنتی و یا سایت فروشگاهی, شبها به هنگام خواب و حتی زمانی که به سفر هم رفته اید میتوانید درآمد زایی داشته باشید؟ با طراحی پورتال و یا سایت فروشگاهی به راحتی این شعار را به واقیعت تیدیل کنید .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : شهریور 27, 1395 16:24

تونل EoIP در میکروتیک
در این قسمت از مجموعه آموزش میکروتیک به آموزش تونل لایه دوم در میکروتیک میپردازیم . تونل EoIP .به صورت اختصاصی برای میکروتیک میباشد و در دوسر تونل حتما باید روتر میکروتیک وجود داشته باشد .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : شهریور 20, 1395 09:30

تونل GRE در میکروتیک
یکی از انواع تونل های پرکاربرد در میکروتیک تونل GRE می باشد تقریبا تمام روتر ها از آن پشتیبانی میکنند از این رو روشی راحت و کار آمد برای برقراری ارتباط بین دو روتر در بستر اینترنت می باشد در این مقاله آموزش راه اندازی تونل GRE بین دو روتر میکروتیک را آموزش خواهیم داد.

ادامه مطلب...

تاریــــخ : شهریور 13, 1395 10:00

تونلینگ در میکروتیک -  تونل IP IP
تونلینگ یا VPN راه حل بسیار مناسبی برای اتصال دو شبکه محلی از طریق یک شبکه Wan می باشد . به طور مثال می توانید دو شعبه از یک شرکت را از طریق بستر اینترنت و یا اینترانت به هم متصل کنید.

ادامه مطلب...

تاریــــخ : شهریور 06, 1395 10:00

پشتیبانی وب سایت - خدمات پشتیبانی سایت
پشتیبانی وب سایت ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد اما مستلزم توجه و رسیدگی زیادی است که تنها از عهده افراد متخصص این کار بر می آید.

ادامه مطلب...

تاریــــخ : شهریور 04, 1395 12:24

صفحه 1 از 10ابتدا   قبلی   [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  بعدی   انتها