Menu

021-74327

بلاگ تِک
06

Link Building چیست ؟ موثر ترین شیوه لینک بیلدینگ



Link Building چیست ؟ موثر ترین شیوه لینک بیلدینگ


مهمترین فرایندی که هر سایت در زمینه بهینه سازی و کسب رتبه های خوب در موتورهای جستجو باید برای آن تلاش کند Link Building ( بخوانید : لینک بیلدینگ ) می باشد . اصولا هر گونه فعالیتی که باعث شود یک لینک ورودی به وب سایت شما ایجاد شود را لینک بیلدینگ می گویند . این امر خیلی اوقات بدون اینکه شما در جریان باشید اتفاق می افتد مثلا وقتی شما بعد از طراحی سایت خود آن را در سایت های نیازمندی قرار می دهید عملا در این حالت لینک سازی صورت گرفته است .

هر سایتی برای شروع فرایند بهینه سازی سایت خود به طور قطع به لینک سازی و یا Link Building نیاز دارد تا هر چه در محتوا و ساختار سایت خود از نظر سئو انجام می دهید بی فایده نباشد .

به هر حال وقتی که لینک سایت شما از طریق بنری در یک سایت ورزشی یا اجتماعی و ... قرار می گیرد و یا وقتی که لینک سایت شما به عنوان یک راهنمایی در یک انجمن گفتگو قرار می گیرد و یا حتی وقتی در یک سایت به عنوان سایت مورد علاقه نویسنده در آن سایت قرار بگیرد همه این موارد را می توان جزو لینک سازی تلقی نمود .

در اینترنت به هر لینکی که به سایت شما اشاره کند بک لینک یا لینک بازگشت گفته می شود .

توصیه گوگل در این رابطه این است که شما لازم نیست که link building انجام دهید بلکه خدمات خود را منحصر به فرد کنید و مطالب مفید و مورد نیاز کاربران را تولید نمایید و این یعنی : دیگران خود به خود شما را به یکدیگر لینک می کنند و از مطالب مفید شما استفاده می کنند.

اگر سایتی به هیچ سایت دیگری لینک نشود برای موتورهای جستجو محبوبیتی ندارد به هر حال بهینه سازی سایت مانند چرخ های یک اتومبیل هستند و لازمه حرکت یک اتومبیل چرخ های آن می باشد ، پس هرچه موتور قوی برای اتومبیل خود تهیه کرده باشید قطعا بدون چرخ قادر به حرکت نمی باشید.

در این نوشته معنی و مفهوم لینک بیلدینگ به زبانی ساده گفته شد ولی اجرا و پیاده سازی آن در عمل دارای پیچیدگی هایی است که در این نوشته به آن پرداخته نخواهد شد .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : ﺳﻪشنبه, 11 آبان,1395
نویسنده : محمد یزدی زاده
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است .
شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید .
نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x