Menu

021-74327

بلاگ تِک
22

دفترچه تلفن تحت وب



دفترچه تلفن تحت وب


معرفی دفترچه تلفن تحت وب هوشمند

دفترچه تلفن تحت وب هانی نک ، نرم افزاری یکپارچه با کاربری بسیار آسان برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه در سازمان ها تولید شده و شما هم اکنون می توانید از مزایای سرشار آن استفاده نمایید .

سازمان های کوچک و بزرگ علاقه دارند تا به راحت ترین شکل ممکن بتوانند اطلاعات مخاطبین خود را به طور کامل و با جزییات ذخیره کنند و در هر زمان باز به سریع ترین شکل ممکن با آنان تماس برقرار کنند.

شاید در نگاه اول این امر آسان به نظر برسد ولی در سازمان های بزرگ که دارای حجم بسیار زیاد اطلاعات هستند، این موضوع به یک چالش بزرگ تبدیل شده است به نحوی که راهکارهای مختلفی از جنس فناوری اطلاعات برای حل این مشکل به بازار آمده است.

اما راهکار ما برای شما، یک دفترچه تلفن تحت وب هوشمند است که علاوه بر ارائه راهکاری ارزان برای حل چالش ذکر شده، دارای قابلیت های افزوده ای است که می تواند این محصول را از سایر محصولات مشابه که با نام دفترچه تلفن تحت وب به بازار آمده اند، متمایز سازد.

معرفی قابلیت های منحصر به فرد دفترچه تلفن تحت وب هوشمند هانی تک

تماس با مخاطبین با یک کلیک



تماس با مخاطبین با یک کلیک دردفترچه تلفن تحت شبکه


این نرم افزار به عنوان یک دفترچه تلفن تحت وب، فقط امکان ذخیره و جستجوی اطلاعات را دارا نیست بلکه شما قادر خواهید بود تا با جستجوی مخاطب مورد نظر خود، تنها با یک کلیک روی شماره این فرد تماس خود را برقرار کنید.

ارتباط مستقیم با مخاطبین

یکی از قابلیت های منحصر به فرد این دفترچه تلفن تحت وب، تماس مستقیم با مخاطبین است. شما می توانید در هنگامی که یک مخاطب را وارد دفترچه تلفن تحت وب خود می‌کنید، امکانی را بوجود آورید تا هنگام تماس این مخاطب با سازمان، مستقیما به تلفن داخلی شما وصل شود و نیاز به گرفتن شماره داخلی یا اتصال به منشی تلفنی را نداشته باشد.

برچسب گذاری مخاطبین



برچسب گذاری مخاطبین دردفترچه تلفن تحت شبکه


هنگامی که قصد دارید تا مخاطبی را وارد دفترچه تلفن تحت وب خود بکنید، علاوه بر ثبت تمامی اطلاعات، می توانید انتخاب کنید که این مخاطب دارای چه برچسبی است. معمولا مخاطبین فقط از نوع مشتری یا فقط از نوع همکار نیستند پس این قابلیت بزرگی است تا ما با استفاده از سیستم برچسب گذاری، مخاطبین را به شکلی مناسب دسته بندی کرده و در هنگام جستجو نیز قادر به جستجوی یک مخاطب در دسته بندی های وارد شده باشیم.

سیستم برچسب گذاری فقط در دفترچه تلفن تحت وب قابل استفاده نیست و اگر شما مشتری ماژول کمپین تبلیغاتی ما باشید نیز می توانید از این سیستم برچسب گذاری به صورت یکپارچه برای ساختن کمپین تبلیغاتی و جمع آوری شماره ها برای این کمپین استفاده کنید.

نمایش اطلاعات مخاطب در هنگام تماس


نمایش اطلاعات مخاطب در هنگام تماس در دفترچه تلفن تحت شبکه


معمولا در هنگام تماس، شما فقط قادر هستید تا شماره تماس مخاطب را روی تلفن خود ببینید اما با راهکاری که برای شما در نظر گرفتیم، می توانید نام و سایر اطلاعات مخاطب خود را نیز ببینید.

اولین روش، مشاهده نام مخاطب روی تلفن به جای شماره تماس است که شما می توانید با ذخیره اطلاعات مخاطبین خود، به جای شماره، نام مخاطب را روی تلفن خود ببینید.

اما روش دیگر نمایش اطلاعات روی نرم افزار دفترچه تلفن تحت وب شماست. در هنگام تماس یک مخاطب، اگر شماره تماس گیرنده، در پایگاه داده مخاطبان شما اضافه نشده باشد نرم افزار مستقیما شما را به صفحه ایجاد مخاطب می برد تا به سرعت بتوانید اطلاعات مخاطب را به عنوان یک مخاطب جدید وارد کنید و اگر شماره تماس گیرنده از قبل در سیستم وجود داشت، نرم افزار به شما اطلاعاتی مثل نام و نام خانوادگی به همراه تمامی اطلاعاتی که از این مخاطب توسط شما در سیستم ذخیره شده است را به شما نمایش خواهد داد.

سیستم کاربری بسیار بسیار آسان و زیبا

یک نرم افزار فقط از جنبه قابلیت های فراوان و قدرت حل مسئله های گوناگون بررسی نمی شود و زمانی یک نرم افزار موفق خواهد بود که تمامی کاربران با هر سطح دانشی از کامپیوتر بتوانند در کوتاهترین زمان با نرم افزار ارتباط برقرار کنند و از آن استفاده کنند.

نرم افزار دفترچه تلفن تحت وب ما نیز علاوه بر تمامی قابلیت های منحصر به فرد خود، همواره روی راحتی کاربران هنگام استفاده نیز تاکید داشته و اگر شما پس از ورود به سیستم به بخش های مختلف نرم افزار بروید خواهید دید که این نرم افزار تمامی قابلیت های خود را به صورت یکپارچه از طریق یک پنل مدیریتی تحت وب زیبا و کاربردی در اختیار شما گذاشته است تا تمام کاربران بتوانند از این سیستم استفاده کنند.

سیستم جستجوی پیشرفته با فیلتر اطلاعات



سیستم جستجوی پیشرفته با فیلتر اطلاعات دردفترچه تلفن تحت شبکه


شما انتظار دارید تا در کوتاهترین زمان به اطلاعات مخاطب مورد نظر دست پیدا کنید و با او تماس بگیرید. ما هم این انتظار را کاملا منطقی می دانیم و با قرار دادن سیستم جستجوی پیشرفته برای این محصول، کار را برای شما آسان کردیم. شما با ورود به دفترچه تلفن تحت وب و با وارد کردن تنها سه کاراکتر، جستجویی سریع را از نرم افزار خواهید دید و تمام نتایج به شکلی زیبا برای شما نمایش داده خواهد شد.

اگر قصد دارید تا با جستجویی دقیق تر به اطلاعات مخاطب خود دست پیدا کنید، برای شما قابلیت فیلتر اطلاعات را فراهم کردیم تا با انتخاب گزینه های مختلف، جستجو به صورت فیلتر شده روی گزینه های مورد نظر شما انجام شود، همین طور می‌توانید از سیستم برچسب گذاری برای فیلتر جستجو استفاده کنید.

با اتمام جستجو و بازیابی اطلاعات برای شما، تنها با یک کلیک می توانید با هرکدام از شماره های بدست آمده تماس بگیرید .

مزایای قابل توجه استفاده از دفترچه تلفن تحت وب هوشمند

اگر قابلیت های ذکر شده در بخش قبل را به خوبی مطالعه کرده باشید و با سایر محصولات مشابه که در طی سالیان اخیر تحت عنوان دفترچه تلفن تحت وب وارد بازار شده اند، مقایسه کنید، متوجه تفاوت های اساسی این نرم افزار و برتری محسوس آن خواهید شد اما خوب است تا برخی از مزایای قابل توجه استفاده از این محصول را باهم بررسی کنیم.

  • ما معتقدیم که قابلیت های عنوان شده را در کمتر محصول مشابهی می توان یافت.دست یابی به امکاناتی مانند تماس بدون نیاز به شماره گیری، قابلیت تماس مستقیم، قابلیت نمایش اطلاعات مخاطب در هنگام تماس، سیستم مدیریت یکپارچه کاربران و ایجاد نقش در سیستم، قابلیت خصوصی کردن مخاطبان و سیستم جستجوی پیشرفته، به صورت یکجا و در کنار هم مسئله ساده ای نیست و ما برای شما این امکانات را فراهم کرده ایم.
  • استفاده از سیستم های تلفنی VoIP مبتنی بر استریسک مانند FreePBX ، Issabel، Elastix به سرعت در حال گسترش است و سازمان ها به صورت روز افزون از این سیستم برای ارتباطات خود استفاده می‌کنند و دفترچه تلفن تحت وب ما نیز قابلیت استفاده و سازگاری در کنار این تکنولوژی را خواهد داشت.

با خرید این دفترچه تلفن تحت وب هوشمند، چه مزایایی نصیب من خواهد شد؟

  1. شما صاحب یک دفترچه تلفن تحت وب هوشمند با قابلیت های منحصر به فرد خواهید شد
  2. شما به صورت رایگان، صاحب ماژول اصلاح نام و شماره در کالرآیدی به ارزش 100،000 تومان خواهید شد
  3. نصب رایگان محصول توسط تیم فنی هانی تک
  4. 2 ماه پشتیبانی کاملا رایگان برای این محصول


امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : شنبه, 25 شهریور,1396
نویسنده : فرشته شهرویی
گروه مطلب : محصولات
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است .
شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید .
نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x