Menu

021-74327

بلاگ تِک

(آرشیو نویسنده محمد یزدی زاده)

بهترین نرم افزار CRM فارسی و ایرانی کدام است ؟
یکی از مهمترین نیازهای کسب و کارهای مختلف که به توسعه، پایداری و رشد آن‌ها در بین رقبا کمک می‌کند، نرم افزار crm است. پیدا کردن بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا سی ار ام همواره به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مدیران و کارآفرینان به شمار می‌رود. 

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 19, 1400 18:24

خدمات سئو و بهینه سازی سایت
برای خدمات سئو و بهینه سازی سایت خود از آموزش ها و خدمات سئو SEO رایگان هانی تک استفاده نمایید.جایگاه اول موتور های جستجو حق شما می باشد.

ادامه مطلب...

تاریــــخ : مرداد 22, 1397 19:18

طراحی سایت دکوراسیون داخلی و معماری
طراحی سایت معماری و یا دکوراسیون داخلی بی شک برترین عامل نشان دادن خلاقیت شما در فضای مجازی همگام با برند و زیبندگی نام تجاری شما خواهد بود.

ادامه مطلب...

تاریــــخ : آبان 26, 1395 15:19

طراحی سایت آژانس مسافرتی و گردشگری
مهمترین مزیت طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی برای شما به ارمغان آوردن خیل عظیمی از کاربران اینترنتی خواهد بود . رزرواسیون آنلاین هتل ها, فروش بلیط و تورهای گردشگری به صورت آنلاین همه از مزیت های این وب سایت ها می باشد .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : مهر 30, 1395 12:40

طراحی وب سایت پزشکی | طراحی سایت ویژه پزشکان
امروزه همه چیز تغییر کرده و پزشکان زیادی در اینترنت و فضای مجازی فعالیت خوبی دارند. پس آستین ها را بالا بزنید و به فکر طراحی سایت پزشکی و کلینیک ها برای حرفه خود باشید.

ادامه مطلب...

تاریــــخ : مهر 20, 1395 14:36

طراحی وب سایت شرکتی | طراحی سایت سازمانی
از مزایای طراحی سایت شرکتی و طراحی وب سایت سازمانی می توان به افزایش اعتبار شرکت، تماس همیشگی با کاربران سایت، ارزیابی نقاط ضعف و قوت فعالیت های سازمان یا شرکت، ارائه لیست کاملی از کالاها و خدمات شرکت بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی اشاره نمود.

ادامه مطلب...

تاریــــخ : مهر 11, 1395 17:03

طراحی وب سایت خبری | طراحی پورتال خبری
در حرفه خبر وخبر رسانی، طراحی سایت خبری نقشی کلیدی دارد، چرا که وب سایت های خبرگزاری از پر بازدیدترین سایت های اینترنتی هستند.با طراحی وب سایت خبر گزاری و رعایت ریزه کاری‌هایی که هانی تک به شما می گوید، به راحتی می توانید جزء اولین انتخاب‌های کاربران باشید.

ادامه مطلب...

تاریــــخ : مهر 11, 1395 15:07

طراحی فروشگاه اینترنتی | طراحی وب سایت فروشگاهی
آیا می دانستید با طراحی فروشگاه اینترنتی و یا سایت فروشگاهی, شبها به هنگام خواب و حتی زمانی که به سفر هم رفته اید میتوانید درآمد زایی داشته باشید؟ با طراحی پورتال و یا سایت فروشگاهی به راحتی این شعار را به واقیعت تیدیل کنید .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : شهریور 27, 1395 16:24

پشتیبانی وب سایت - خدمات پشتیبانی سایت
پشتیبانی وب سایت ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد اما مستلزم توجه و رسیدگی زیادی است که تنها از عهده افراد متخصص این کار بر می آید.

ادامه مطلب...

تاریــــخ : شهریور 04, 1395 12:24

طراحی سایت حرفه ای | مزایای داشتن یک وب سایت حرفه ای چیست ؟
اگر به دنبال یک شرکت طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارتان می باشید ، به شما پیشنهاد می کنم قبل از تصمیم گیری حتما این مقاله را مطالعه نمایید . به شما قول می دهم پس از مطالعه این مطلب ، می توانید با خیال راحت قرارداد طراحی وب سایت خود را با شرکت های طراحی سایت امضا کنید و صاحب یک وب سایت حرفه ای شوید .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : اردیبهشت 01, 1395 15:21

6 راز برای داشتن یک وب سایت تجاری موفق (2)
تصور کنید کسب و کار جدیدی را شروع کرده اید و در آن حرفه ای هستید . اما ویترین جذابی برای معرفی خدمات و یا کالای خود هنوز ندارید ، می توانم تصور کنم که آخر ماه دغدغه ای جز پرداخت قبوض ماهانه و پرداخت حقوق کارکنانتان نخواهید داشت .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : فروردین 24, 1395 18:05

6 راز برای داشتن یک وب سایت تجاری موفق (1)
اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک و نوپا هستید , تا الان متوجه شده اید که برای بودن در عرصه رقابت تجاریتان , داشتن یک وب سایت امری ضروری می باشد .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : فروردین 18, 1395 08:49

عملکرد و تاثیر ساب دامنه بر روی سئو
آیا گوگل برای سایت هایی که در نام دامنه و یا ساب دامنه آن ها از کلمات کلیدی استفاده شده باشد امتیاز ویژه ای قائل می باشد ؟ در ادامه شما را با تاثیر نام دامنه و تاثیر ساب دامنه بر سئوی سایت آشنا خواهیم کرد .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 05, 1394 10:07

چگونه یک محتوای با کیفیت برای کاربران سایت تولید کنیم ؟
محتوای سایت خود را فقط برای کاربرانتان تولید نمایید تا از افزایش فروش محصولات خود در آخر ماه هیجان زده شوید . بهترین راه برای جذب مخاطب گوش دادن به حرف های آنها و عمل کردن به آنچه که نیازشان است می باشد .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 03, 1394 10:18

keyword stuffing چیست و چه ضررهای برای سئو دارد ؟
روش keyword stuffing یکی از روش های قدیمی برای بالا بردن رتبه سایت در کلمات کلیدی مورد نظر بوده ولی با ورود الگوریتم پاندای گوگل این روش به یک کابوس برای وب مستران تبدیل شده .در ادامه با ضرر ها ی استفاده از این روش آشنا شوید .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : بهمن 01, 1394 09:22

Trust Rank چیست و چگونه بر سئو سایت تاثیر میگذارد ؟
رتبه اعتماد یا همان Trust Rank یکی دیگر از فاکتورهای غیر رسمی سئو می باشد که با استفاده از عددی بین 0 تا 10 سنجیده می شود . لازم به ذکر است که تراست رنک بر خلاف Page Rank گوگل که تا سال 2013 به هر صفحه ای از وب داده می شد , اعتباری است که به کل دامنه داده می شود و نه فقط به یک صفحه از وب سایت .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : دی 28, 1394 10:04

خزنده ها و روبات های گوگل به چه صورت کار می کنند ؟
آنچه به معنی خزنده ( Robots- Spider-Crawler) گوگل به خود گرفته است در اصل نرم افزارهای تحت وبی هستند که با الگوریتم های هوشمند و پیچیده ای که گوگل برای آنها تهیه کرده است وارد صفحات وب می شوند و با دیدن لینک هایی که در این صفحات قرار دارند به آن لینک ها خزیده می شوند .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : دی 26, 1394 10:01

آیا انتخاب هاست مناسب بر روی سئو یک سایت موثر است ؟
در این مطلب به صورت خلاصه می خواهیم تاثیراتی که یک هاست می تواند بر سئوی سایت هایی که میزبانی می نماید را می گذارد با هم بررسی نماییم .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : دی 22, 1394 10:54

استفاده از schema برای ستاره دار کردن مطالب سایت
با استفاده از Schema شما میتوانید مطالب وب سایت خود را در نمایش نتایج جستجو ها ستاره دار کنید . استفاده از Schema بخشی از استراتژی سئو می باشد که نمی توان آن را جدا از آن دانست .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : دی 20, 1394 10:27

شیوه صحیح برچسب گذاری و تگ (tag) گذاری در مطالب وب سایت
آنچه که برچسب ها و یا tag ها برای شما انجام می دهند خرد کردن موضوعات درون وب سایت می باشد در صورتی که دسته بندی ها به اجزای کلی تر در مطالب وب سایت اشاره می کنند .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : دی 19, 1394 09:04

صفحه 1 از 2ابتدا   قبلی   [1]  2  بعدی   انتها