Menu

021-74327

بلاگ تِک
28

طراحی وب سایت و چرا هایش (1)



طراحی وب سایت و چرا هایش (1)


در این سری از مقالات طراحی سایت در بلاگ تک هانی تک , قصد داریم در مورد دلایل و ضرورت های داشتن یک وب سایت برای کسب و کارهایمان با شما بیشتر صحبت نماییم . 

یکی از دلایلی که اکثر سازمان ها به استفاده از تجارت الکترونیک روی آورده اند , تغییراتی بود که عموم مردم در نحوه جستجو و پیدا نمودن نیازهایشان ایجاد شد . لذا تمامی سازمان ها  باید در دنیای مجازی و فضای اینترنت صفحه ای جهت معرفی محصولات , خدمات و یا حتی رزومه خود داشته باشند .

طراحی وب سایت و بروشور آنلاین :

سازمان ها معمولا سالیانه بودجه ای بسیار زیاد برای تبلیغات و معرفی خدمات و محصولاتشان در قالب بروشور و کاتالوگ  اختصاص می دهند .  آنها می توانند با طراحی وب سایت جهت معرفی خدمات سازمانشان از این هزینه ها عبور نمایند . به عبارتی با طراحی وب سایت از هدر رفتن هزینه دورریز و طراحی بروشورها تا حدود زیادی جلوگیری خواهد شد . یکی از مزیت های طراحی وب سایت این است که شما به مشتری خود این امکان را می دهید تا به بررسی و مقایسه دقیق تر خدمات و کالاهای شما با سایر رقبایتان به صورت آنلاین بپردازند . این امر موجب اعتماد بیشتر مشتری به مسیر تجاری شما نیز خواهد شد .


طراحی وب سایت و بروشور آنلاین

طراحی وب سایت و مشتریان بیشتر :

روزانه بیش از 2/4 میلیون نفر در حال استفاده از اینترنت می باشند که 90 درصد این افراد با هدف خرید در فضای مجازی و یا تماس آنلاین با سازمان مد نظرشان حضور دارند . به نظر شما اگر برای کسب و کار خود یک صغحه مجازی نداشته باشید این طیف گسترده از مشتریان ,  نصیب رقبایتان نخواهد شد ؟ پس با یک طراحی سایت حرفه ای مناسب , خود را در صف رقابت با دیگر رقبای تجاریتان قرار دهید .

طراحی وب سایت و نفوذ :

با طراحی وب سایت به وضوح می توانید ورود افراد به وب سایتتان را دنبال نمایید و با تحلیل و بررسی روان شناختی از حضور افراد در صفحات وب سایتتان از علایق شخصی , خصوصیات اخلاقی و یادگیری های آنها بانک اطلاعاتی جامعی استخراج نمایید و حتی در تصمیم گیری و آموزش های افراد می توان نفوذ نمود .

طراحی وب سایت و زمانی جهت نمایش :

قطعا شما با هیچ ابزاری نمی توانید حس مسئولیت به پروژه های در دسترس و انجام شده را بیان نمایید . اما با طراحی وب سایت این حس را می توانید به آسانی القا نمایید و مشتری را بصورت کامل در جریان پیشرفت پروژه در دست اقدام قرار دهید .

طراحی وب سایت و حداقل موانع ورود :

قطعا زمانی که شما  تصمیم وارد شدن به کسب و کاری را می گیرید برخی از عوامل مادی ممکن است نظر شما را در این رابطه تغییر دهند و یا حتی شما را از فکر کردن به کسب و کارتان باز دارند , اما شما با طراحی وب سایت در فضای مجازی بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای صاحب کسب و کار مد نظرتان خواهید شد .

طراحی وب سایت و حضور 24 ساعته :

قطعا شما با  یک طراحی وب سایت مناسب , می توانید این نوید را به مخاطبانتان دهید که 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده پاسخ گویی به آنان خواهید بود . و چه چیز والاتر و پسندیده تر از این رضایت مشتریان برای شما خواهد بود .


طراحی وب سایت و حضور 24 ساعته



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : جمعه, 29 مرداد,1395
نویسنده :
گروه مطلب : طراحی وب سایت
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
reza rastegar
نظر دهنده : reza rastegar پاسخ
تاریـخ ثبت : دوشنبه, 23 فروردین,1395 05:06 ب.ظ
چطور می شه که با طراحی وب سایت ورود بازدیدکنندگان را تحت نظر داشته باشیم و از علایق شخصی و خصوصیات اخلاقی آن ها اطلاع پیدا کنیم ؟ میشه بیشتر توضیح بدید ؟ ممنون

مهران
نظر دهنده : مهران پاسخ
تاریـخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 24 فروردین,1395 12:18 ق.ظ
با اجازه من جواب میدم
یکسری اسکریپت هستند که این امارهارو میدن.
مثل گوگل آنالیتکز.

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x