Menu

021-74327

بلاگ تِک
02

دوربین های مدار بسته Turbo HD هایک ویژن



دوربین های مدار بسته Turbo HD هایک ویژن


سیستم Turbo HD در واقع نوع پیشرفته و تکامل یافته تکنولوژی HD-SDI است . مشکل دوربین های HD-SDI عدم امکان ارسال تصاویر در مسافت های زیاد می باشد . یعنی تصاویر دوربین های HD و FULL HD نهایتا تا مسافت ۱۰۰ متر از طریق کابل کواکسیال قابل ارسال و دریافت می باشند , این دریافت و انتقال زمانی میسر می شود که شما از بهترین نوع کابل و اتصالات استفاده کنید که مسافت ادعایی هایک ویژن , 200 متر می باشد .

به همین علت کمپانی های مختلف برای رفع این مشکل دست به کار شدند و تکنولوژی هایی مانند HD-CVI و TVI توسط کمپانی Dahua ارائه شد . مهم ترین برتری سیستم HDCVI کمپانی Dahua , امکان ارسال تصاویر HD تا حدود ۵۰۰ متر در بستر کابل کواکسیال می باشد و این موضوع باعث عقب افتادن هایک ویژن از رقیب اصلی خود یعنی کمپانی Dahua شد .

بعد از این عقب افتادگی هایک ویژن باعث شد تا مهندسان این کمپانی برای رفع نقص های موجود در HD-SDI مخصوصا رفع محدودیت مسافت در ارسال تصاویر دست به کار شوند . که سر انجام این تلاش ها باعث شد که سیستم Turbo HD به وجود بیاید و امکان ارسال تصاویر HD را تا مسافت 500 متر فراهم سازد .

DVR های Turbo HD امکان ارسال و دریافت تصاویر ( دوربین های تحت شبکه , Turbo HD و آنالوگ ) را به صورت هم زمان دارا می باشند . با وجود این قابلیت , صاحبان سیستم های قدیمی نگرانی خاصی بابت استفاده از دوربین های آنالوگ قدیمی خود به همراه دوربین ها و DVR های Turbo HD نخواهند داشت زیرا که این قابلیت در رده های مختلف مثل : دام , PTZ , Full HD قابل اجرا می باشد .

برای مشاوره رایگان در مورد دوربین های Turbo-HD با ما تماس بگیرید .

نظرات خود را راجع به این مقاله با ما در میان بگذارید .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : یکشنبه, 06 دی,1394
نویسنده : حسین شاطری
گروه مطلب : مقالات CCTV
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
مهران
نظر دهنده : مهران پاسخ
تاریـخ ثبت : پنجشنبه, 03 دی,1394 09:01 ق.ظ
سلام ما در شرکت خودمون از دوربین های هایک ویژن Turbo HD استفاده می کنیم خیلی راضی هستیم .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x