Menu

021-74327

بلاگ تِک
10

دوربین های مدار بسته هیبریدی



دوربین های مدار بسته هیبریدی


دوربین مداربسته ی هیبریدی :

این نوع از سیستم در مواقعی که دوربین مداربسته آنالوگ نصب شده داشته باشید که از طریق کابل کواکسیال به DVR یا VCR متصل شده باشند برای توسعه بخشیدن , کارایی دارد .
دوربین های مدار بسته هیبریدی دوربین هایی هستند که از ترکیب سیستم آنالوگ با سیستم IP تشکیل می شوند . DVR ضبط کننده تصاویر برای دوربین های مداربسته آنالوگ می باشد و NVR دستگاه ضبط کننده برای دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشند . در حالی که دوربین مداربسته هیبریدی ترکیبی از این دو نوع دوربین می باشد دستگاه ضبط کننده این سیستم هم تفاوت دارد . دستگاه ضبط کننده دوربین های هیبریدی The Same Recorder نام دارد .

مزیت دوربین مدار بسته هیبریدی :

انتقال آسان از دوربین های مدار بسته آنالوگ و IP به گونه ای می توان انجام داد که کیفیت هیچ کدام تغییر ننماید . سیستم هیبریدی دارای کانال های جداگانه برای دوربین مداربسته آنالوگ و IP می باشد . بنابراین می تواند از هر دو نوع دوربین مداربسته حمایت نماید .
مزیت بعدی این دوربین مدار بسته این است که شما می توانید از زیر ساخت های سیستم آنالوگ موجود استفاده کنید و نیز امکان مقیاس پذیری و انعطاف پذیری بالایی به سیستم موجود می بخشد . همچنین از آن جا که خیلی از مواقع افراد بودجه کافی برای سیستم هایی که صرفا از دوربین های IP تشکیل شده باشد ندارند , بسیار مفید واقع می شوند و سبب کاهش چشمگیری در هزینه های راه اندازی سیستم امنیتی شما می شود .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 25 فروردین,1395
نویسنده : حسین شاطری
گروه مطلب : مقالات CCTV
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
sorosh
نظر دهنده : sorosh پاسخ
تاریـخ ثبت : پنجشنبه, 10 دی,1394 10:49 ق.ظ
دوربین مداربسته هیبریدی ترکیبی از سیستم آنالوگ و IP می باشد معایب این 2 نوع دوربین را در کیفیت تصاویر دارا می باشد .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x