Menu

021-74327

بلاگ تِک
16

روتر بلوتوث Cassia Hub



روتر بلوتوث Cassia Hub


با تمام عجیب بودن این موضوع باید بگوییم که تکنولوژی بلوتوث به عنوان یکی از بهترین روش های ارتباطی میان دستگاه های هوشمند انتخاب شده است . شاید برای شما این سوال پیش بیاید که با وای فای هم می شود اطلاعات را انتقال داد ولی وای فای نیز با این که رایج می باشد اما برای مدیریت کردن چندین دستگاه انرژی زیادی مصرف می نماید و مقرون به صرفه نمی باشد .

کمپانی Cassia یک روتر بلوتوث به نام Cassia Hub را عرضه نموده و طبق گفته این کمپانی این روتر بلوتوث می تواند ارتباط از طریق بلوتوث را تا مسافت 305 متر و با 22 دستگاه برقرار نماید و قابلیت این را دارد که سیگنال ها را از میان سه دیوار عبور دهد و به دستگاه مورد نظر برساند . برای کنترل و مدیریت فایل های ارسالی و دریافتی باید از اپلیکیشن Cassia Hub استفاده نمایید . ویژگی جالب دیگر این روتر این می باشد که وقتی در منزل حضور ندارید می توانید دستگاه های بلوتوثی خود را کنترل نمایید .

مخترع این محصول آقای Felix Zhao برای ساخت این دستگاه بر سه موضوع تاکید داشته تا توانسته یک روتر بلوتوثی واقعی و کاملا کاربردی تولید نماید : آنتن اختصاصی این دستگاه به طور ویژه برای بلوتوث ساخته شده , برای افزایش میزان حساسیت به انبوه بلوتوث ها دستکاری و تغییرات ویژه ای در آن صورت گرفته و قابلیت حذف نویز را دارد که کمک می کند تا سیگنال ها بهتر و دقیق تر دریافت گردند . تنها اشکالی که این محصول دارد این است که حتما برای استفاده از آن باید از اپلیکیشن اختصاصی استفاده نمایید . البته با توجه به این که این محصول به تازگی معرفی شده است می تواند در آینده به حل شدن این مشکل و اضافه شدن امکانات بیشتر امیدوار بود .
پیش فروش این محصول آغاز شده است و به احتمال زیاد در سه ماهه اول سال 2016 به دست خریداران خواهد رسید .

نظر شما راجع به این روتر بلوتوثی چیست ؟



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 16 دی,1394
نویسنده : حسین شاطری
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
alireza
نظر دهنده : alireza پاسخ
تاریـخ ثبت : چهارشنبه, 16 دی,1394 01:35 ب.ظ
به نظر من روتر های بلوتوثی آینده ی خیلی خوبی خواهند داشت .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x