Menu

021-74327

بلاگ تِک
17

کامپیوتر قابل حمل Kangaroo



کامپیوتر قابل حمل Kangaroo


این کامپیوتر دارای یک رم 2 گیگابایتی , پردازنده ی Intel Atom و 32 گیگابایت حافظه داخلی می باشد . دقیقا از حداقل سخت افزار برای اجرای جدیدترین نسخه ی ویندوز یعنی ویندوز 10 استفاده می نماید . نباید از دستگاه انتظار اجرای همزمان چندین برنامه و یا کارهای گرافیکی را داشت اما در انجام کارهای معمولی , به خوبی پاسخگوی نیازهایتان خواهد بود . تنها ایرادی که از این کامپیوتر جیبی می توان گرفت عملکرد گرافیکی آن است . پخش ویدئو ها به راحتی امکان پذیر می باشد ولی هنگام استفاده از برنامه هایی که نیاز به عملکرد گرافیکی بالا دارند , روی پردازنده ی سری Intel Atom حساب زیادی نمی شود باز کرد .

این محصول دارای دو درگاه USB و یک درگاه HDMI است . همچنین با استفاده از برنامه ی سفارشی سازی شده در سیستم عامل iOS می توانید Ipad خود را به این کامپیوتر متصل کرده و برروی آن ویندوز 10 را اجرا نمایید .
باتری استفاده شده در این کامپیوترجیبی امکان 4 ساعت استفاده مدام را برای کاربران فراهم می نماید که یک امتیاز مثبت در این محصول به حساب می آید . دیگر ویژگی این کامپیوتر جیبی قیمت 99 دلاری آن می باشد .

با توجه به سخت افزارهای استفاده شده در این کامپیوتر جیبی نباید انتظار کارهای سنگین و حرفه ای را داشت . این محصول بیشتر برای کسانی که نیاز به یک ویندوز مایکروسافتی همراه دارند کار آمد می باشد و این انتظار از کمپانی InFocus می رود که در آینده از یک کامپیوتر جیبی با همین ابعاد و کارایی بیشتر رونمایی نماید .

نظر شما راجع به این کامپیوتر Kangaroo چه می باشد ؟



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : پنجشنبه, 17 دی,1394
نویسنده : حسین شاطری
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
mohammad
نظر دهنده : mohammad پاسخ
تاریـخ ثبت : پنجشنبه, 17 دی,1394 01:19 ب.ظ
به نظر من قابل حمل بودن کامپیوتر kangaroo یکی از مزایای خوب این محصول می باشد ولی با سخت افزار قوی تر می تواند نسل لپ تاپ ها را منقرض نماید .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x