Menu

021-74327

بلاگ تِک
22

دستگاه دوربین یاب



دستگاه دوربین یاب


در مکان هایی که باید حریم خصوصی شما حفظ شود این مسئله اهمیت خاصی دارد . مانند اتاق های پرو , هتل ها , استخر ها , آرایشگاه ها و سالن های ورزشی زنانه .
به همین خاطر دستگاه های نسبتا کوچکی که از اندازه یک ریموت کنترل تا اندازه یک موبایل یا بیسیم می باشند تولید و در دسترس عموم قرار گرفته است .

البته چند سالی است که صاحبان فروشگاه , شرکت ها و مراکز عمومی از تابلو و یا برچسب های مخصوصی با این عنوان این مکان با دوربین مداربسته کنترل می شود یا در این مکان دوربین مداربسته نصب شده است و به سیستم های نظارت تصویری مجهز است استفاده می نمایند .
آیا همه از دوربین های مداربسته استفاده مناسب می نمایند یا خیر ؟

کافی است این دستگاه را روشن نمایید و با آن به جستجو بپردازید . با چشمک زدن چراغ دستگاه متوجه می شوید که به دوربین نزدیک شده اید و پس از ثابت شدن چراغ متوجه می شوید که به محل دقیق نصب دوربین مداربسته رسیده اید .
می توانید آن را روی حالت با صدا قرار دهید و با نزدیک شدن شما به دوربین با شنیدن ملودی و یا آلارم متوجه مکان دقیق دوربین یا میکروفون شوید .

این دستگاه به فرکانسی که دوربین ها و یا میکروفون های بیسیم ارسال می نمایند , حساس است . قیمت تقریبی این دستگاه دوربین یاب 70 تا 200 هزار تومان می باشد .
ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که همه دوربین های نصب شده بیسیم هستند تا از فرکانس بیسیم ارسالی دستگاه محل دوربین مخفی را تشخیص دهد .
این سوال مهمی است که شما باید از فروشنده این دستگاه ها بپرسید و سعی کنید دستگاهی خریداری نمایید که قابلیت تشخیص و جستجوی دوربین های با سیم و معمولی که فرکانس بی سیم از خود ارسال نمی نمایند را نیز داشته باشند . البته قیمت این دوربین یاب ها در حدود 800 تا 990 هزار تومان می باشد .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 25 فروردین,1395
نویسنده : حسین شاطری
گروه مطلب : مقالات CCTV
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
amir
نظر دهنده : amir پاسخ
تاریـخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 22 دی,1394 01:31 ب.ظ
به نظر من دستگاه دوربین یاب خیلی کار آمد می باشد و وجود همچین دستگاهی لازم بود .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x