Menu

021-74327

بلاگ تِک
22

خانه هوشمند با BMS



خانه هوشمند با BMS


به گزارش فاوا نیوز و از گویا آی تی : مدیر عامل شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری همدان جناب علی فراقیان گفت : خوشبختانه موفق شدیم در این شرکت سیستم هوشمند سازی ساختمان ها را به گونه ای بسازیم که بتوان خانه ها را از راه دور در فاصله ای حدود یک کیلومتر با ریموت کنترل کرد که این دستگاه قابلیت کنترل ۱۴۴ آیتم از جمله آبیاری باغچه و گلدان , هانی بال , اسپیلت , سیستم گرمایشی و سرمایشی را دارد و می تواند به صاحب خانه گزارش دهد که آخرین وضعیت آیتم ها چگونه می باشد .

طبق گفته ی آقای فراقیان این سیستم جدید Bms نام دارد که برای نصب آن نیازی به سیم کشی مجدد نیست بلکه این سیستم به پشت کلید و پریزها متصل می شود و هنگام مسافرت می توان برنامه ی خروج از منزل را فعال کرد تا تمام آیتم های خاص مثل یخچال , شیر گاز و … به صورت برقی قطع و سیستم امنیتی فعال شود . علاوه بر آن , ریموت کنترلی برای Bms در نظر گرفته شده است تا سالمندان و کودکان نیز بتوانند از این سیستم استفاده نمایند همچنین طراحی سیستم به گونه ای است که با زدن دکمه ی شماره 9 ریموت , شیر برقی گاز قطع و قسمت ورودی خانه فعال می شود .

ریموت کنترل , قابلیت کنترل از طریق تبلت , لپ تاپ , موبایل با استفاده از اینترنت و دقت و امنیت بالای دستگاه بدون نیاز به سیم کشی مجدد و وایرلس بودن تمامی ماژول ها و چشمی ها از خصوصیات منحصر به فرد BMS می باشد . نمونه خارجی این دستگاه که چینی است فقط با 38 آیتم حدود هشت میلیون تومان قیمت دارد در حالی که نمونه ایرانی آن سه میلیون تومان به فروش می رسد .

نظرات خود را با ما در میان بگذارید .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : ﺳﻪشنبه, 22 دی,1394
نویسنده : حسین شاطری
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
arash
نظر دهنده : arash پاسخ
تاریـخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 22 دی,1394 03:29 ب.ظ
دستگاه BMS سیستم جالبیه به نظر من اگر برد این دستگاه بیشتر می شد بهتر بود مثلا در هنگام مسافرت هم می توانستیم خانه را کنترل نماییم .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x