Menu

021-74327

بلاگ تِک
26

دوربین امنیتی Nubo



دوربین امنیتی Nubo


دوربین های امنیتی متنوعی مانند Drop Cam ها به منظور مانیتورینگ از راه دور طراحی و در بازار عرضه شده اند اما مشکل این نوع از دوربین های امنیتی اتصال دائم به منبع تغذیه و سیگنال های WiFi می باشد . حال دوربین های امنیتی Nubo که محصول کمپانی پاناسونیک می باشد می تواند از طریق اتصال 4G به نظارت از راه دور محیط مورد نظر بپردازد . این دوربین های امنیتی می تواند با کمک سنسور تشخیص حرکتی که برای آن تعبیه شده است حرکات را تشخیص و کلیپ های تصویری 5 ,10, 30 و 60 ثانیه ای ضبط نماید و با آنالیز تصاویر تفاوت بین انسان و حیوانات را تشخیص دهد و می تواند تصاویر ضبط شده را به موبایل و یا تبلت شما ارسال نماید .

امکان دیگر در این دوربین های امنیتی بلندگو و میکروفون داخلی در آن می باشد که اجازه می دهد ارتباط صوتی 2 طرفه برقرار شود و دارای یک پورت USB می باشد که برای شارژ نمودن و یا اتصال دائمی آن به برق می باشد . دارا بودن استاندارد محافظتی IP66 امکان نصب این دوربین را در محیط های بیرونی مثل پارکینگ , گل خانه ها و... را فراهم نموده است .

تمامی ارتباطات در این دوربین های امنیتی , سیستم ذخیره سازی ابری و یا موبایل توسط پروتکل SSL و رمز عبور , رمز نگاری می شود تا امنیت اتصال برقرار شود . اگر نمی خواهید که از فضای ابری استفاده نمایید می توانید با قرار دادن یک کارت حافظه بر روی دوربین , تصاویر را ذخیره نمایید .

دوربین امنیتی Nubo به همراه یک اپلیکشن برای اندروید و IOS عرضه می شود که علاوه بر مانیتورینگ تمامی تنظیمات را در اختیار کاربر قرار می دهد . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن توانایی اجرای دستورات مختلف از جمله ضبط مداوم , متوقف نمودن ضبط , نمایش زنده تصاویر , ارتباط صوتی دو طرفه , بازپخش تصاویر , گرفتن Snapshot و نمایش حضور افراد و یا حیوان خانگی شما را در یک جدول زمانی دارا می باشد .
این دوربین با همکاری کمپانی Vodafone به منظور پشتیبانی از سرویس 4G با قیمت 249 دلار به فروش می رسد .

نظرتان راجع به دوربین مداربسته امنیتی Nubo با ما در میان بگذارید .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : شنبه, 26 دی,1394
نویسنده : حسین شاطری
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
reza
نظر دهنده : reza پاسخ
تاریـخ ثبت : شنبه, 26 دی,1394 11:53 ق.ظ
به نظر من دوربین امنیتی Nubo دارای امکانات خوبی می باشد ولی با یک دوربین مداربسته نمی توان مقایسش کرد و یا جایگزین آن نمود.

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x