Menu

021-74327

بلاگ تِک
26

جلوگیری از هک شدن دوربین مداربسته



جلوگیری از هک شدن دوربین مداربسته


ما همیشه به رمز های عبور توجه خاصی داریم و این امر به نادرستی باعث آسودگی خیال افراد می شود و باعث می شود به موارد دیگر توجه کافی نداشته باشند . در صورتی که یکی از رایج ترین اشتباهات تغییر ندادن و استفاده از نام کاربری همواره اولین گزینه بررسی توسط هکر ها و نرم افزار های هک می باشد .

درست است که رمز های طولانی بسیار بهتر از رمز های کوتاه می باشد ولی از بلندی و کوتاهی رمز ها مهم تر پیچیدگی آن ها می باشد . توصیه اکید بخش های امنیتی و حریم خصوصی تمام شرکت های معتبر استفاده از ترکیب انواع کاراکتر , حروف بزرگ و کوچک , اعداد و علایم است به عنوان مثال برای بسیاری از نرم افزار های هک رمز عبور M@M4!%n بسیار مشکل تر و زمان بر تر از هک کردن سیستمی با رمز عبور 4544688446554 می باشد .

دسترسی غیر مجاز به سرورهای DDNS :

شدیدا توصیه می شود تا حد امکان به جای استفاده از DDNS های عمومی و به اصطلاح P to P از شرکت تامین کننده اینترنت خود بخواهید با مبالغ ناچیز سالیانه به شما IP اختصاصی خودتان را بدهد و یا در صورت در دسترس نبودن IP اختصاصی , از محصولات تولید کنندگان معتبر جهانی استفاده نمایید .
وقتی شما در سیستم دیگری IP Static خود را وارد می نمایید اطلاعات ورود را بدون در نظر گرفتن موارد امنیتی وارد می نمایید ممکن است آن سیستم نا امن باشد و اطلاعات شما را نگه دارد .

ورود غیر مجاز از طریق نرم افزار به دستگاه مرکزی ضبط کننده ( DVR – NVR )

از آن جا که استفاده از این دوربین های مداربسته با هدف برقراری امنیت و آرامش بیشتر و نه نگرانی از احتمال سو استفاده دیگران است می باید به نکات ریز و هوشمندانه ایی توجه داشت تا به اشتباه از حریم خصوصی زندگی یا تجاری شما سو استفاده نشود و استفاده کنندگان بتوانند با اطمینان خاطر کامل از این تکنولوژی در راستای آرامش و آسایش خیال بیشتر خود استفاده نمایند در نتیجه از محصولات برند اصلی استفاده نمایید تا مطمئن باشید که نرم افزار بدون باگ می باشد .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 25 فروردین,1395
نویسنده : حسین شاطری
گروه مطلب : مقالات CCTV
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
peyman
نظر دهنده : peyman پاسخ
تاریـخ ثبت : شنبه, 26 دی,1394 03:37 ب.ظ
عوض کردن پسورد و استفاده از پسورد Complex یک راه ساده می باشد ولی می تواند از هک شدن دوربین مداربسته جلوگیری نماید که در بعضی مواقع این هک شدن ها خسارات جبران ناپذیری به وجود می آورد . با تشکر از مطلبتون .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x