Menu

021-74327

بلاگ تِک
29

زندگی راحت تر با عینک گوگل



زندگی راحت تر با عینک گوگل


این عینک یک گجت پوشیدنی است و امکاناتی نظیر دوربین‌ , میکروفون , صفحه لمسی , صفحه نمایشگر اطلاعات , بلندگو, بلوتوث و وایرلس و تصویری که از نمایشگر کوچک آن دیده می‌شود معادل یک نمایشگر 25 اینچی در فاصله 2.5 متری است .

دوربین 5 مگاپیکسلی این گجت برای عکاسی و فیلم ‌برداری کاربرد دارد و ارتباط آن با اینترنت از طریق وای فای انجام می ‌شود همچنین از شبکه ‌های 3G و 4G نیز پشتیبانی می‌ نماید .

عینک گوگل با هر موبایلی که بلوتوث داشته باشد کار می نماید . فرمان‌ های کنترلی این گجت از طریق لمس صفحه و فرمان‌ های صوتی صورت می‌گیرند . جمله هایی نظیر Take a Picture , Record a Video و ... از فرمان های صوتی این عینک می باشد .

از طریق یک ضربه کوچک به فریم عینک , منو باز شده و فریم عینک توسط لمس برای جست وجو درمنو ها استفاده می‌شود . تایپ متن و جست‌ و جو با Ok Glass انجام می شود . ارسال سریع پیام کوتاه یا خواندن متن در حال حرکت هم از ویژگی‌های دیگر این عینک می باشد .

فرض کنید که در حال رانندگی هستید بدون اینکه چشم هایتان را از جاده بردارید و به GPS و یا موبایلتان نگاه کنید عینک مسیر درست را به شما نشان می‌دهد . اطلاعات لحظه ‌ای حمل و نقل و ترافیک خیابان ‌ها جلوی چشم شما هستند و راحت می ‌توانید مسیر بهتر را انتخاب نمایید .

مثلا اگر بخواهید که از ایستگاه مترو استفاده نمایید . کافی است اسم ایستگاه را بگویید تا از آخرین وضعیت مطلع شوید . در هنگام شلوغی ایستگاه یا به دلایلی که رسیدن به ایستگاه مورد نظر شما محدودیت دارد عینک به شما پیشنهاد اتوبوس و یا پیاده روی را می ‌دهد .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 30 دی,1394
نویسنده : حسین شاطری
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
arian
نظر دهنده : arian پاسخ
تاریـخ ثبت : چهارشنبه, 30 دی,1394 01:39 ب.ظ
امیدوارم عینک گوگل زود تر وارد بازار ایران بشود . امکانات جالبی دارد . مرسی بابت مطلبتون

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x