Menu

021-74327

بلاگ تِک
01

DVR قابل حمل Hopper Go



DVR قابل حمل Hopper Go


این DVR محصول کمپانی Dish می باشد و به اسم Hopper Go عرضه شده است . این DVR قابلیت ذخیره‌ سازی 100 ساعت ویدیو را دارد که ابعاد کوچک آن , باعث می شود که کاربران در هر جا و مکانی که می خواهند آن را حمل نمایند .
کمپانی Dish راجع به این DVR می گوید که پس از راه‌اندازی یک شبکه Hotspot WiFi جداگانه , فضای ذخیره سازی ابری امنی به منظور بارگذاری تصاویر در آن تشکیل می‌دهد که شما می ‌توانید با دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندرویدی و IOS خود به این شبکه‌ی ابری متصل شوید و تصاویر دوربین مداربسته خود را به صورت زنده می توانید دریافت نمایید .

این DVR از 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می نماید و عمر باتری آن 4 ساعت می باشد . یکی از امکانات این دستگاه پشتیبانی همزمان از 5 دستگاه می باشد . کمپانی Dish گفته است که تصاویر و ویدیو در این DVR بهینه شده می باشد پس نباید انتظار کیفیت مطلوب تصویر برروی نمایشگر های بزرگ مثل تلویزیون را داشت .

این DVR قابلیت اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو ها را هم دارا می باشد و با قیمت 99 دلار به فروش می رسد .

 



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 25 فروردین,1395
نویسنده : حسین شاطری
گروه مطلب : مقالات CCTV
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
amir
نظر دهنده : amir پاسخ
تاریـخ ثبت : پنجشنبه, 01 بهمن,1394 10:26 ق.ظ
دی وی آر Hopper Go امکانات جالبی دارد و قیمت مناسبی دارد ولی به نظر من نمی شود برای جاهایی که امنیت بالایی نیاز دارد روی آن حساب نمود . مثلا یکی از عیب های آن کیفیت پایین تصاویر می باشد که خودتان هم اشاره نمودین . کمپانی Dish اگر عیب و ایراد های این DVR را رفع نماید خیلی عالی می شود .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x