Menu

021-74327

بلاگ تِک
05

عملکرد و تاثیر ساب دامنه بر روی سئو



عملکرد و تاثیر ساب دامنه بر روی سئو


آیا گوگل برای سایت هایی که در نام دامنه و یا ساب دامنه آن ها از کلمات کلیدی استفاده شده باشد امتیاز ویژه ای قائل می باشد ؟ در ادامه شما را با تاثیر نام دامنه و تاثیر ساب دامنه بر سئوی سایت آشنا خواهیم کرد .

گوگل ، انتخاب نام برای ساب دومین را راهی مناسب برای شکل دادن ساختار یک وب سایت در سئو می داند ولی در این مسیر برخی بر خلاف این موضوع مطالب و محتوای خود را درون پوشه هایی قرار می دهند و استفاده از ساب دومین را به عنوان یک موضوع بی اهمیت نگاه می کنند .

به راستی تاثیر ساب دومین بر سئوی سایت چیست ؟

با استناد به مقالات منتشر شده در وبلاگ سایت MOZ رتبه بندی نتایج گوگل به صورتی می باشد که نام دامنه و ساب دامنه ها را موثر می داند و حتی اگر نام دامنه با کلمات کلیدی هماهنگ تر و کوتاه تر باشد امتیاز ویژه ای در این رابطه در نظر گرفته می شود . ولی آنچه که در عمل می توانید انجام دهید تنها استفاده از یک کلمه کلیدی می باشد و نمی توان تمام کلمات را در نام دامنه گنجاند و این امر قطعا به معنی شکست شما در سئو نمی باشد .

پس بهتر است که نام دامنه را بر اساس آنچه که کاربران با آن ارتباط بر قرار می کنند انتخاب نمایید و با توجه به استراتژی های بازاریابی و برندینگ نام دامنه و نام ساب دامنه خود را انتخاب نمایید .

مزیت های کاربردی ساب دامنه

در زیر به موارد کاربردی برای استفاده از ساب دامنه اشاره می نماییم :

  • رایگان بودن ساب دامنه
  • به کار بردن کلمه کلیدی درون نام سایت دومین
  • امکان پیاده سازی ساب دامنه در یک هاست دیگر
  • استفاده از ip مجزا برای ساب دومین
  • مدیریت و طراحی متفاوت با دامنه اصلی

در نهایت به این نکته باید اشاره کرد که بهینه سازی سایت به عوامل بسیار زیادی وابسته است (قریب به 200 فاکتور) و هر کدام از این عوامل وزنه ای برای سئوی سایت شما می باشند . دوستانه می گویم که شاید اگر تمرکز خود را به وزنه های سنگین تر در این مجموعه بگذارید نتایج راضی کننده تری از سئوی سایت خود دریافت می کنید . وزنه هایی مانند : تولید محتوای با کیفیت و دریافت لینک های ورودی از سایت های معتبر .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 14 مهر,1395
نویسنده : محمد یزدی زاده
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
علی
نظر دهنده : علی پاسخ
تاریـخ ثبت : دوشنبه, 05 بهمن,1394 11:13 ق.ظ
سلام
بالا آوردن یک سایت با ساب دامنه برای بعد مشکلی برای دامنه اصلی به وجود نمی آورد ؟

رضا
نظر دهنده : رضا پاسخ
تاریـخ ثبت : دوشنبه, 05 بهمن,1394 11:20 ق.ظ
نکته مهم این است که ما سایت را برای کاربران خود راه اندازی می کنیم نه برای گوگل و سئو تنها یک وسیله ای است برای رسیدن به هدف که همان کاربر می باشد و با این کار اگر محتوای مناسب و خدمات مناسبی را ارائه می دهید حتما به نتیجه مطلوب خواهید رسید .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x