Menu

021-74327

بلاگ تِک
19

بهترین نرم افزار CRM فارسی و ایرانی کدام است ؟



بهترین نرم افزار CRM فارسی و ایرانی کدام است ؟


یکی از مهمترین نیازهای کسب و کارهای مختلف که به توسعه، پایداری و رشد آنها در بین رقبا کمک می‌کند، نرم افزار CRM است. پیدا کردن بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا سی ار ام همواره به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مدیران و کارآفرینان به شمار می‌رود. بهترین نرم افزار سی ار ام علاوه بر اینکه باید قیمت مناسبی داشته باشد، با پوشش همه نیازها، مدیریت داده‌ها و بهبود فرآیند بازاریابی، به موفقیت کسب و کار، جذب مشتری و افزایش فروش کمک می‌کند. قبل از اینکه برای انتخاب و خرید بهتربن نرم افزار CRM فارسی اقدام کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم به معرفی ویژگی‌ها و مزایای نرم افزار CRM بپردازیم تا با اطمینان خاطر نسبت به خرید این نرم افزار اقدام کرده و به جذب مشتری بیشتر و پیشرفت کسب و کار خود کمک کنید.

نرم افزار CRM چیست و بهترین آن به زبان فارسی کدام است ؟

نرم افزار CRM یا مدیریت برقراری ارتباط با مشتری مخفف عبارت Customer Relationship Management از چند ابزار مختلف و هوشمند تشکیل شده است که به کسب و کارها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا با جمع آوری، تجزیه و تحلیل و طبقه‌بندی اطلاعات مشتریان، ارتباط با آنها را مدیریت کنند و با جذب تعداد زیادی از مشتریان به سود بیشتری دست یابند. نرم افزار مدیریت برقراری ارتباط با مشتری در دستیابی به اهداف رقابتی کسب و کار، ایجاد هماهنگی، افزایش مشتری و فروش تاثیر بسیار زیادی دارد. اطلاعاتی که با استفاده از این نرم افزار ذخیره‌سازی می‌شود شامل نام، نام خانوادگی، شغل، ایمیل، شماره تلفن و غیره است. تمام کسب و کارهایی که بخواهند رابطه مفیدی با مشتریان خود داشته باشند، از بهترین نرم افزار CRM ایرانی استفاده می‌کنند. خدماتی که توسط این نرم افزار ارائه می‌شود شامل ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان، تبلیغات هدفمند در زمان‌های خاص، کمک به خرید و فروش، رسیدگی‌های لازم به امور مربوط به انبار داری، مدیریت فرآیندهای داخل سازمانی، اتوماسیون اداری، تحلیل دادهها طبق هوش تجاری، ایجاد مرکز تماسی فعال، ایجاد باشگاه مشتری‌های وفادار میباشد.

چرا شرکت‌ها و کسب و کارها از نرم افزار مدیریت مشتریان ایرانی استفاده می‌کنند؟

شرکت‌ها برای نظم دادن به امور و رشد بیشتر از نرم افزار مدیریت مشتریان استفاده می‌کنند. خرید نرم افزار سی ار ام ایرانی به مدیران کمک می‌کند که بهتر به سازماندهی جزئیات مرتبط با مشتریان خود بپردازند و مسیرهای رشد را با سرعت بیشتری طی کنند. کسب و کارهای نوپا نیز در مراحل رشد خود نیاز دارند که پیگیری‌های زیادی از مشتریان داشته باشند و این کار با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری امکان‌پذیر خواهد بود. با کمک این نرم افزار مدیران کسب و کار در مدتی کوتاه می‌توانند تمام امور مربوط به شرکت خود را به خوبی کنترل کرده و شخصیت و نیازهای مشتری را درک کنند. ایجاد بستری یکپارچه توسط نرم افزار CRM ایرانی اطلاعات مشتریان را از طریق سایت‌ها، مدیریت مراکز تماس، ایمیل‌ها، فروش، بازاریابی و تبلیغات انجام می‌شود و شرکت با استفاده از این اطلاعات خدمات باکیفیت‌تری به مشتریان خود ارائه میدهد. در نرم افزار مدیریت مشتریان فارسی اطلاعاتی شامل آدرس، تلفن، آخرین تماس‌ها، سوابق تماس، فاکتور مشتری، تاریخ پیگیری، خریدهای مشتری، تاریخ اولین و آخرین خرید، تاریخ‌های مهم مانند تولد و غیره و تعداد دفعات خرید را در خود ذخیره می‌کند. مزایای نرم افزار مدیریت مشتریان برای کسب و کارها عبارتند از: دسترسی به داده‌های قابل بازیابی مشتری، کمک به تجزیه و تحلیل و تهیه گزارش، ارائه خدمات بهتر به مشتری، اتوماسیون فرآیند و ساده‌سازی فروش و بازاریابی، توسعه دادن محصولات، فروش متقابل، کمک به حفظ مشتریان قدیمی و غیره.

بهترین نرم افزار CRM ایرانی چه مزایایی دارد؟

  • ایجاد دیدی یکپارچه و ارتباطی نزدیک با مشتریان 
  • آنالیز اطلاعات مشتری برای تصمیم درباره روند کسب و کار و توجه به مشتریان سودمند
  • ایجاد ارتباط پرسود با مشتری طبق داده‌های تبدیل شده به بازاریابی آنلاین
  • کاهش چشمگیر هزینه‌های بازاریایی و فروش محصولات
  • فراهم کردن شرایط شناسایی الگوی مصرف مشتری
  • درک کامل از نیاز مشتریان با ایجاد نظم در پایگاه داده
  • جذب سریع و موثر مشتریان
  • افزایش وفادارای مشتری به کسب و کار
  • ایجاد شرایطی مساعد برای مراجعه دوباره مشتری
  • به کارگیری استراتژی‌های مناسب برای ارائه خدمات به مشتری
  • افزایش همکاری و مشارکت تیم خدمات
  • صرفه جویی در زمان
  • اندازه‌گیری دقیق میزان اثربخشی فعالیت‌های بازاریابی

در زمان خرید بهترین و کامل ترین نرم افزار CRM ایرانی  به چه نکاتی باید توجه کرد؟

نرم افزار سی ار ام دارای انواع متنوعی است و اغلب آنها در بعضی از ویژگی‌ها شباهت زیادی به هم دارند. همین موضوع باعث شده است که انتخاب بهترین نرم افزار مقداری سخت شود. با دقت در زمان انتخاب نرم افزار می‌توان ارتباط پایداری با مشتریان برقرار کرد. یکی از مهمترین نکاتی که در زمان خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسی و یا ایرانی باید مورد توجه قرار گیرد این است که ابتدا باید اهداف و نیازهای کسب و کار خود را به صورت شفاف مشخص کنید. با شناسایی نیازها می‌توانید نرم افزاری انتخاب کنید که قابلیت‌های لازم را داشته باشد. نکته بعدی آموزش پرسنل سازمان یا شرکت است. تغییرات ایجاد شده توسط نرم افزار CRM بسیار گسترده می‌باشد، به همین دلیل حتما باید همه پرسنل را توسط متخصصان و کارشناسان این حوزه آموزش دهید.

قبل از خرید نیز اطلاعات کاملی درباره ویژگی‌های نرم افزار کسب کنید. بعد از اینکه معیارهای سازمانی، فنی و تعرفه‌ها را به خوبی بررسی و ارزیابی کردید، می‌توانید برای خرید نرم افزار CRM اقدام نمایید. قبل از خرید سعی کنید از شرکت فروشنده نرم افزار مشاوره بگیرید و تمام سوالات و ابهام‌های خود را برطرف سازید. با توجه به این که اکثر کسب و کارها خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه میدهند، دسترسی به داده‌ها برای آنها اهمیت فراوانی خواهد داشت و باید نرم افزاری انتخاب کنند که دارای انعطاف‌پذیری بالایی باشد و همگام با رشد فعالیت‌ها و سرمایه‌های شرکت توسعه یابد. توجه به اعتبار شرکت فروشنده این نرم افزار را نیز فراموش نکنید.

کامل ترین نرم افزار CRM فارسی برای کسب و کارها

همانطور که اشاره کردیم نرم افزار CRM برای برآورده کردن خواسته‌ها و پیگیری نیاز مشتریان مورد استفاده قرار میگیرد و به کسب و کارهای مختلف کمک می‌کند که فرآیندها و خدمات مهم را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهند. مزایای این نرم افزار بیشتر برای کسب و کارهایی مفید و ارزشمند است که تعامل بیشتری با مشتریان خود برقرار می‌کنند و مدام باید اطلاعات مرتبط با آنها را به طور کامل پیگیری کنند. تمام کسب و کارهایی که به مدیریت سازمان فروش نیاز دارند و موظفند گزارشی جامع از عملیات فروش ارائه بدهند، از نرم افزار CRM استفاده میکنند تا اهداف خود و عملکرد کارکنان را سر و سامان ببخشند.

دسته دیگری از کسب و کارها که استفاده از نرم افزار سی ار ام برای آنها الزامی میباشد، کسب و کارهایی هستند که برای موفقیت، پیشرفت و فروش بیشتر به رضایت بالای مشتریان در بازار رقابتی نیاز دارند. قابلیت‌های بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری عبارتند از: یکپارچگی ساده و راحت، امکان دسترسی از راه دور، دسترسی از طریق گوشی‌های هوشمند، پشتیبانی قوی، تجزیه و تحلیل یکپارچه، مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی، مدیریت لیست‌ها و داده‌های حجیم و بزرگ، انعطاف‌پذیری بالا، پیگیری فروش، مدیرت وظایف و رشد همراه با کسب و کار.

آشنایی با عملکردهای اساسی و مهم بهترین نرم افزار مدیریت مشتریان فارسی

یکی از عملکردهای اساسی در نرم افزار مدیریت مشتریان ثبت اطلاعات و تعاملاتی است که با مشتری انجام شده است. این اطلاعات از طریق تلفن، ایمیل و پشتیبانی به عنوان کانال‌های ارتباطی ثبت می‌گردد. با خرید نرم افزار سی ار ام باعث تسهیل ذخیره‌سازی و مدیریت اسناد و اشتراک مدارک می‌شوید. این نرم افزار مشتریان را بر اساس سن، جنس، میزان درآمد، محل و غیره دسته‌بندی و در پایگاه داده ذخیره می‌کند تا از آنها برای کمپین‌های فروش و بازاریابی هدفمند استفاده کند. ارسال یادآوری و اعلان راجع به جلسه‌ها و تماس‌ها از طریق پیامک، ایمیل و دستکاپ و ادغام آنها با تقویم، مدیریت چرخه عمر مشتری‌ها در همه مراحل و ضبط، ذخیره و تقسیم‌بندی نیازهای بازاریابی از دیگر عملکردهای اساسی سیستم CRM به شمار می‌روند.

سیستم‌های مدرن سی ار ام با تجزیه و تحلیل عملیات فروش خودکار به تجسم روند فروش و خودکار شدن فعالیت‌های کسب کار کمک می‌کند و با استفاده در اتوماسیون تبلیغات بازاریابی و ارسال خودکار ایمیل مبتنی بر محرکات هوشمند به بازاریابی خودکار منجر می‌شود. ارائه پشتیبانی میدانی به مشتریان در زمانی واقعی و هدایت تماس‌های خدماتی به نزدیک‌ترین تکنسین تیم پشتیبانی از طریق نرم افزار CRM ایرانی باعث خودکارسازی خدمات میدانی و افزایش بهره‌وری میشود. از عملکردهای دیگر این نرم افزار می‌توان به تسهیل دسترسی به مشتریان از سیستم‌عامل آفلاین موبایل اشاره کرد.

نرم افزار مدیریت مشتریان با هوش مصنوعی چه ویژگی‌هایی دارد؟

با توجه به بالا بودن حجم اطلاعات به دست آمده از مشتریان توسط نرم افزار سی ار ام، این نرم افزار نسبت به گذشته باید اطلاعات مشتریان را با نگاه عمیق و دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهد. بنابراین با اضافه شدن هوش مصنوعی به بخش‌های مختلف نرم افزار مدیریت مشتریان تمام فرآیندهای کاری به صورت خودکار انجام شده و الگوهای کاری به طور مجدد پیکربندی می‌شود تا میزان فشار وارد شده به تیم فروش و بازاریابی کسب و کار کاهش یابد. با کمک هوش مصنوعی نرم افزار CRM میتواند فعالیت‌های روزانه را به صورت خودکار انجام دهد و به راحتی از سرنخ‌ها دادهها را جمع‌آوری کند و پس تحلیل دقیق این داده‌ها بهترین تصمیم‌های کاری را اتخاذ نماید. در آینده‌ای نه چندان دور دیگر هیچ نیازی به انجام کارهای دستی نیست و تیم‌های کسب و کار فرصت بیشتری برای انجام امور مربوط به فروش، بازاریابی و درآمدزایی خواهند داشت. هوش مصنوعی مناسب‌ترین زمان و مکان را برای بازاریابی شناسایی کرده و به راه‌اندازی کمپین‌های بازاریابی با بازدهی بالا کمک می‌کند. اضافه شدن هوش تجاری، تحلیل و تجزیه خودکار و ماشین یادگیری در آینده به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تحولات عظیمی در آن ایجاد خواهد کرد. به طور کلی استفاده از هوش مصنوعی در نرم افزارهای مانند CRM تاریخچه تولید این نرم افزارها به شدت متحول میکند

پتانسیل‌های ترکیب هوش مصنوعی با نرم افزار مدیریت مشتریان ایرانی

  • دستیاران مجازی با هوش مصنوعی

نرم افزار مدیریت مشتریان با هوش مصنوعی در پاسخ‌دهی بهتر به مشتریان به کارکنان کسب و کارهای مختلف کمک می‌کند. یکی از تحولات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی در نرم افزار CRM چتبات‌ها هستند. در واقع این چتبات‌ها به عنوان دستیاران مجازی روند پاسخ دادن به مشتری‌ها را خودکارسازی می‌کنند و همین موضوع رضایت مشتریان را از برند کسب و کار موردنظر افزایش می‌دهد. هوش مصنوعی در این نرم افزار باعث تحلیل داده‌ها و ضبط مکالمات فروش به کارشناسان و نمایندگان کمک می‌کند که عملکرد و کارایی بهتری ارائه دهند، با سرعت بالایی پاسخ مشتریان را بدهند ونگران فراموشی نکات مهم نباشند. با این مزیت کسب و کارها مجبور نیستند که کارهای اضافی انجام دهند و هوش مصنوعی وظایف اجرایی را بدون هیچ خطایی به جای آنها انجام می‌دهد. تنظیم خودکار جلسات و مدیریت تقویم‌ها از مزایای دیگر ابزارهای مدیریت مبتنی بر هوش مصنوعی به شمار می‌رود.

  • بخشبندی مشتریان و لیست‌بندی اسامی

خرید نرم افزار سی ار ام مبتنی بر هوش مصنوعی به کسب و کارها کمک می‌کند که همه جزئیات مورد نیاز را در قسمت بخشبندی مشتریان مشاهده کنند و مشتری‌ها را بدون زحمت و بر اساس الگوریتم‌های هوشمند، طبق آمار جمعیتی، جنسیت، محل خرید، علایق و بیزاری‌های آنها بخشبندی نمایند. با مطالعه و بررسی داده‌های قبلی درباره رفتارهای مشتریان می‌توان رفتار آنها را در آینده نیز پیشبینی کرد و با استفاده از تجربه‌ها و پیام‌های مشتریان آنها را به خود نزدیک‌تر کرد. با هدفمندتر شدن اطلاع رسانی به مشتری و تقویت بازاریابی امکان تبدیل سرنخ‌های بیشتری به مشتری وجود دارد.

  • ساده‌سازی فرآیند مدیریت سرنخها

با توجه به فراموش شدن سرنخ‌ها توسط نمایندگان فروش و صرف وقت زیاد روی آنها احتمال عدم پیگیری سرنخ‌ها توسط نمایندگان فروش وجود دارد. غربال کردن سرنخ‌ها در تعداد و حجم بسیار زیاد به صورت دستی، کار هر کسی نیست و به زمان زیادی نیاز دارد. از طرفی نمی‌توان از سرنخ‌های واجد شرایط چشم‌پوشی کرد. با ترکیب فناوری مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM فارسی با هوش مصنوعی یک نیروگاه قدرتمند و شکست ناپذیر تولید سرنخ ایجاد خواهد شد و باعث افزایش کیفیت و بازده تعاملات و دستاوردها می‌شود. با استفاده از هوش مصنوعی هیچ یک از سرنخ‌های واجد شرایط از دست نخواهند رفت.

  • افزایش نزدیکی به مشتریان و حفظ مشتریان قبلی

یکی از مزایای ترکیب هوش مصنوعی و نرم افزار مدیریت مشتریان این است که با استفاده از درک کلمات در داخل متن و تحلیل لحن‌ها و صداها در الگوی مکالمات آنلاین با مشتری حالت عاطفی ذهنی آنها را تعیین می‌کند و باعث ایجاد تعاملات سفارشی می‌شود. این فناوری به حدی پیشرفته است که حتی نارضایتی و رضایت مشتریان را از محصولات کسب و کار تحلیل می‌کند و با استفاده از فناوری‌های تشخیص تصاویر و به دست آوردن داده‌های مهم مشکلات را شناسایی کند و به سرعت پاسخگوی مشتریان باشد. به طور کلی نرم افزار CRM فارسی با هوش مصنوعی رفتارها و خواسته‌های مشتریان را پیش‌بینی می‌کند.

  • معاملات قطعی بیشتر و ضرر کمتر

اضافه شدن هوش مصنوعی به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری معاملات موفق و معاملات شکست خورده را مورد بررسی قرار می‌دهد و با ارائه اطلاعات مفید در مراحل فروش توصیه‌های هوشمندانه به کارشناسان فروش کسب و کار ارائه می‌دهد. کارشناسان فروش با استفاده از این اطلاعات و توصیه‌ها معاملات بیشتری را قطعی خواهند کرد. مدیریت هوشمند توانایی تشخیص خریداران واقعی و تسریع کردن چرخه فروش را نیز دارند. ارائه پیشنهادات هوشمندانه توسط هوش مصنوعی و تشریح نگرش‌های مفصل به کارشناسان فروش کمک می‌کند که سرنخ‌ها را به خوبی مدیریت کنند و قیمت‌ها را برای ترغیب مشتریان به خرید محصول به آنها اعلام نمایند. قرار دادن محصولات مشابه در یک گروه، نهایت استفاده از لیست قیمت محصولات داخلی تولید شده توسط شرکت‌ها و توزیع‌کنندگان و ارائه پیشنهاد تخفیف و غیره توسط نرم افزار مدیریت مشتریان در رسیدن به قیمت‌های بهینه نقش دارد.

  • کمک به صرفه جویی در زمان

اکثر کاربران حوصله ندارند که برای یافتن پاسخ خود روی لینک‌های مختلف مربوط به برند یک کسب و کار کلیک کنند. این موضوع به عنوان یک ایراد در سیستم قدیمی مدیریت ارتباط با مشتریان به شمار می‌رفت و مشتری‌ها برای یافتن پاسخ مورد نظر خودشان باید زمان بسیار زیادی صرف می‌کردند. این امر باعث از دست رفتن تعداد زیادی از مشتریان برند می‌شد. همچنین حتما باید کارشناسان فروش برای نظارت روی مدیریت امور مشتریان استخدام می‌شدند و هزینه‌های تبلیغاتی برند نیز به اجبار افزایش می‌یافت. اما در نرم افزار مدیریت مشتریان فارسی با هوش مصنوعی اطلاعات مورد نیاز در زمان بسیار کوتاهی جمع‌آوری میشود و با این مزیت صرفه‌جویی چشم‌گیری در زمان کسب و کارها اتفاق می‌افتد.

خرید بهترین نرم افزار CRM ایرانی از شرکت ویپینگ

برای مدیریت فروش و افزایش تعداد مشتریان و سودآوری بیشتر کسب و کار خود می‌توانید نرم افزار CRM ایرانی را از سایت شرکت ویپینگ با آدرس اینترنتی ویپینگ خریداری کنید. نرم افزار سی ارم ام ارائه شده توسط شرکت ویپینگ با مراکز تلفنی مبتنی بر VOIP سازگاری کامل دارد و پیش فاکتور و فاکتور را به صورت حرف‌های صادر می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به ارائه گزارش کامل از سیستم فروش، سیستم‌های پیگیری، انعطاف‌پذیری و غیره اشاره کرد. مهمترین هدف سایت ویپینگ حمایت از کسب و کارهای کوچک و نوپا می‌باشد. این سایت بر اساس تفکری واقع‌گرا و نمادین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات راه‌اندازی شده است.



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : شنبه, 14 اسفند,1400
نویسنده : محمد یزدی زاده
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است .
شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید .
نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x