Menu

021-74327

بلاگ تِک
03

چند راه کار ساده برای جذب مخاطب در طراحی سایت



چند راه کار ساده برای جذب مخاطب در طراحی سایت


برای اینکه به یک نتیجه رضایت بخش دست پیدا کنید باید هدف خود و مشتریتان را به وضوح مشخص کنید و بدانید که چه استراتژی برای این کار در نظر گرفته اید ، دانستن از آنچه که قرار است شکل بگیرد حق مسلم شما و مخاطبتان است ، در وهله اول اگر آنچه که قرار است انجام شود به خوبی بیان نشود در انتهای کار هر دو طرف نسبت به هم متوقع می شوند و این اتفاقی است که برای هر دو طرف زیاد پسندیده نمی باشد ، بهتر است که قبل از شروع هر پروژه ای این سوالات رو از خود بپرسید :

آیا مسیری که قرار است در آن حرکت کنید صحیح است یا خیر ؟

سایتی که قرار است طراحی کنید در کدام دسته بندی ها قرار می گیرد؟

سایت اطلاع رسانی ، تبلیغاتی ، شرکتی ، ... .

با مشخص شدن جواب ها و همچنین هدف طراحی و زمان بندی دقیق به راحتی می توانید ایده های خود را آن طور که شایسته طراحی یک سایت مطلوب است ، پیاده سازی کنید .

مهم تر از هر چیز دیگری در طراحی سایت و یا طراحی پورتال سازمانی آگاهی داشتن از آنچه که قرار است تا اجرا شود ، می باشد .

مشتریان طراحی سایت حرفه ای معمولا به سختی اطلاعات خود را در اختیار شما قرار می دهند ، اما نگران نباشید ما در این مقاله برای شما نکاتی را در نظر گرفته ایم که با رعایت آنها به آسانی می توانید مراحل کاری خود را با آنچه که مشتریتان می پسندد مرحله به مرحله به جلو ببرید .

دفترچه یادداشت

شاید داشتن یک دفترچه یادداشت در مقابل مشتری شما خیلی کار ساده ای به نظر برسد اما با این کار اهمیت موضوع را برای او نشان می دهید و با نت برداری از مطالبی که برای او مهم می باشد این باور را به او می دهید که آنچه که قرار است در آینده نزدیک در طراحی سایت و یا طراحی پورتال سازمانی خود با آن سر و کار داشته باشد به شکل مطلوبی انجام می پذیرد و این کار باعث ترغیب او در جمع آوری اطلاعات اولیه برای ارائه دادن به شما می شود .

طراحی سایت

طرح اولیه یا وایر فریم

بهتر است آنچه که در ذهن مشتریتان است را به شبه واقعیت تبدیل کنید ! طرح اولیه یا همان وایر فریم روشی است که با کشیدن طرح های ساده و جایگذاری متون و عکس ها در قالب یک طرح ساده می تواند آنچه را که تا حدودی قرار است مشتری در آینده داشته باشد را در زمانی کوتاه و با کمترین هزینه پیش چشمان خود ببیند ، البته برای این کار نرم افزارها و وب سایت هایی هم طراحی شده اند مانند Pencil Project و hotgloo که نمونه های خوب آنلاین می باشند ولی پیشنهاد ما این است که برای افراد یا قشری که هنوز با دنیای وب مرتبط نشده اند طرح اولیه می تواند گزینه مناسب تری باشد .

وایر فریم

آگاهی نسبی از پروژه ی طراحی سایت

همانطور که در بالا هم اشاره شد آگاهی از این که قرار است برای چه دسته بندی سایت طراحی کنید می تواند جلسه کاری شما را پر جنب و جوش و گرم تر کند .

با یک تحقیق کوچک در رابطه با تخصص ها و نکات بارز در زمینه ای که قرار است طراحی سایت انجام شود ، سوالاتی برای شما به وجود می آید که قطعا برای پیدا کردن جواب های آن مشتری شما می تواند گزینه خوبی برای بیدار کردن ذهن هوشیار مشتری شما باشد ، با این روش خیلی کار برای مشتریتان ساده می شود و احساس بهتری به شما پیدا کرده و در نتیجه می تواند به شما اعتماد کند و تا جایی که می تواند اطلاعات مفیدتری را در اختیار شما قرار می دهد .

همچنین مطالعه کنید : طراحی پرتال

آگاهای نسبی

احتمالا شما هم تجربه هایی برای گرفتن اطلاعات اولیه از مشتریانتان داشته اید و ما می دانیم برای جذب کردن مشتری راه های زیادی وجود دارد ، خوشحال می شویم اگر در این مقاله آنها را با ما به اشتراک بگذارید تا افراد بیشتری استفاده نمایند .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : پنجشنبه, 18 شهریور,1395
نویسنده :
گروه مطلب : طراحی وب سایت
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
ehsan
نظر دهنده : ehsan پاسخ
تاریـخ ثبت : یکشنبه, 06 دی,1394 11:31 ق.ظ
به نظر من داشتن یک فروشگاه اینترنتی خیلی بهتر از یک مغازه برای فروش محصولات خودمان می باشد با هزینه های خیلی کمتر .

مازیار
نظر دهنده : مازیار پاسخ
تاریـخ ثبت : دوشنبه, 30 فروردین,1395 10:49 ق.ظ
به موارد خوبی اشاره شد مخصوصا خلق طرح اولیه .
به اعتقاد من اگر در طرح اولیه چند مدل متفاوت خلق نماییم مشتری در انتخابش راحتتر است .
پیگیری هایی هم که پس از پایان پروژه طراحی سایت انجام میشه کمک خیلی بزرگی توی گرفتن پروژه های بعدی می کند .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x