Menu

021-74327

بلاگ تِک
07

دومین روتر OnHub گوگل



دومین روتر OnHub گوگل


همکاری دو کمپانی بزرگ Google و Asus و تولید دومین روتر OnHub :

هدف از طراحی این نوع روتر بهبود در کیفیت و سرعت بخشیدن به انتقال داده های وای فای می باشد ، که اولین مدل این روتر در اواسط ماه آگوست رونمایی گردید .

قابلیت های بارز نسل دوم از روترهای OnHub :

دومین مدل از این روتر OnHub تمامی آپشنهای مدل اول را دارا می باشد به انضمام دو قابلیت کاربردی و قابل توجه دیگر ، اولین قابلیت که بسیار قابل توجه ، کاربردی و در حال حاضر کسی از چگونه عمل نمودن آن سر در نیاورده است این می باشد که شخص می تواند با تکان دادن دست خود در قسمت بالای این روتر OnHub اولویت دستگاههای گیرنده سیگنال WiFi را عوض نماید . دومین قابلیت که نشان از هوشمندی و توانایی بالای این روتر OnHub دارد این می باشد که روتر با توجه به محل استقرارش این توانایی را دارا می باشد که بهینه ترین و کم ترافیک ترین کانال ارتباطی جهت ارسال و دریافت سیگنال WiFi را انتخاب نماید که با بررسی ها و تحقیقاتی که تیم هانی تک در مورد این قابلیت انجام داد به این نتیجه رسید که در این روتر OnHub از چندین الگوریتم مسیر یابی کاملا" هوشمند نظیر ACO ( کلونی مورچه ) و چندین الگوریتم پیچیده دیگر استفاده شده است . که با توجه به اهمیت این قابلیت و کاربردی بودن آن کمپانی بزرگ TpLink هم بر آن شده است که روی اولین و اصلی ترین روتر OnHub که توسط این کمپانی طراحی و به بازار عرضه گردیده است پیاده سازی شود .

محدودیت های روتر OnHub :

جدیدترین مدل روتر استوانه ای که لقب غول جستجوهای اینترنتی را از آن خود کرده است از پدر خود ارث بری کرده است ( نمونه اول روتر OnHub ) که مخصوص فضای باز طراحی گردیده است ، بدین معنا که محیط بسته به دلیل داشتن دیواره در افت کیفیت امواج و سیگنال های WiFi تاثیر منفی به سزایی دارند . به همین علت این دو کمپانی بزرگ با ایده پردازی های خلاقانه به گونه ای این روتر OnHub را طراحی نموده اند که کاربر بتواند خیلی راحت روی میزش و در کنار سایر وسایل خانه قرار بگیرد .

طراحی بدنه شکیل این روتر OnHub به گونه ای می باشد که کاربر میتواند به راحتی بدون تغییر دکوراسیون منزل و یا محل کار خود در کنار سایر وسایلش قرار دهد و نهایت استفاده را از با کیفیت ترین سیگنال های WiFi را ببرد . با بررسی های انجام شده مشخص گردید که کنترل این دیوایس با نرم افزار Google On می باشد که هر کاربری با اندک اطلاعات در حوزه IT قادر به راه اندازی و استفاده از این دستگاه می باشد .

مشخصات سخت افزاری روتر OnHub :

مشخصاتی که کمپانی ASUS از این روتر OnHub منتشر کرده است از نظر ظاهری تا حدودی شبیه پدر خود ( نسل اول روتر OnHub کمپانی TpLink ) می باشد با تفاوت های جزئی نظیر اندازه و قد این دیوایس که تا حدودی بزرگتر و همچنین وزن آن که سبک تر گردیده است ، همچنین دو درگاه ارتباطی پورت LAN و پورت USB3 را دارا می باشد و از مشخصات سخت افزاری نظیر : WiFi 802.11ac و شبکه ها 5 گیگا هرتزی بهره مند می باشد .

پیش فروش این دیوایس از روز قبل با قیمت 219.99 دلار شروع گردیده است که از مدل پیشین خود 20 دلار گران تر می باشد ، که در برابر قابلیت هایی که اضافه گردیده است 20 دلار مبلغ خیلی زیادی نمی باشد .


منبع : دیجیاتو



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : پنجشنبه, 07 آبان,1394
نویسنده :
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است .
شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید .
نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x