Menu

021-74327

بلاگ تِک
16

ساخت پهباد بدون توقف



ساخت پهباد بدون توقف


پهباد جدید کمپانی CyPhy Works بدون محدودیت زمانی :

این پهباد در گذشته صرفا برای فعالیتهای نظامی مورد استفاده قرار می گرفت اما این کمپانی به تازگی و با جذب سرمایه گذاران مختلف نسخه ای از این پهباد را جهت تبلیغات خود معرفی نموده است .
این پهباد می تواند تا ارتفاع 500 پایی پرواز کند و با توجه به ریز رشته ها و تراشه هایی که در خود دارد عملیات دریافت و ارسال اطلاعات را در زمان پرواز به خوبی انجام می دهد به همین جهت نیازی به پایین آوردن آن نیست .

ریز رشته ی به کار رفته در این پهباد اندازه ای باریک تر از یک کابل انتقال صدا دارد اما توانایی های خوبی را از خود نشان داده است . جهت کارکرد هرچه بهتر و مطمئن تر این دستگاه سازندگان آن از یک باتری جایگزین نیز در آن استفاده کرده اند که در صورت اتفاق هایی مثل جدایی ریز رشته عملکرد پهباد تحت تاثیر قرار نگیرد .

با وجود اینکه ارتباط این پهباد با کنترل کننده آن روی زمین از طریق اتصال سیمی انجام می پذیرد و محدودیت هایی در قابلیتهای حرکتی آن وجود دارد اما سازندگان آن معتقدند این پهباد برای عملیات اکتشافی و ارتباطات از راه دور گزینه مناسبی می باشد . هنوز از زمان عرضه و قیمت نهایی این دستگاه اطلاعی در دسترس نیست .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 25 فروردین,1395
نویسنده :
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است .
شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید .
نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x