Menu

021-74327

بلاگ تِک
23

هیجان را ثبت کنید



هیجان را ثبت کنید


هدبندی برای ثبت هیجان :

کمپانی 3RDiTEK اخیرا هدبندی تولید نموده که یک دوربین بر روی آن قرار دارد و نام آن را 3RDi گذاشته است . این هدبند که در واقع به عنوان رقیبی قدرتمند از نظر ظرافت و زیبایی در مقابل دوربین های GO Pro ساخته شده است ، علاوه بر ظاهر زیبا ، ازکاربرد به مراتب آسان تری به نسبت رقیب خود برخوردار می باشد .

هدبند ضبط تصاویر

شکل ظاهری این هدبند در عین زیبایی از سادگی نیز برخوردار است و کاربرد آن نیز بسیار سریع و آسان می باشد . این هدبند از طریق بلوتوث به تلفن همراه هوشمند شما متصل می شود و از آن به عنوان حافظه ی ذخیره سازی استفاده می کند .
جهت گرفتن عکس با یکبار ضربه زدن روی دستگیره آن و برای فیلم برداری کافیست همانند گوگل گلس انگشت خود را بر روی دسته بکشید ( اصطلاحا Swipe کنید . ) کیفیت ویدئو های ضبط شده در نمونه اولیه p1080 می باشد و در نمونه های آینده یک فلاش ، میکروفون ، و درگاه حافظه میکرو SD نیز به این محصول اضافه خواهد شد .

کمپانی تولید کننده این دستگاه در حال حاضر وبسایت ایندیگوگو را برای جذب سرمایه گذاران خود در نظر گرفته است . قیمت اصلی در نظر گرفته شده برای این محصول 400 دلار است اما حامیان آن می توانند هدبند را با قیمت 149 دلار داشته باشند . به گفته سازنده ، دستگاه در حدود 1 سال دیگر یعنی 3 ماهه آخر سال 2016 عرضه می گردد .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 25 فروردین,1395
نویسنده :
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
کاربر مهمان
نظر دهنده : کاربر مهمان پاسخ
تاریـخ ثبت : شنبه, 23 آبان,1394 09:30 ق.ظ
1 سال زمان زیادی برای صبر کردن است .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x