Menu

021-74327

بلاگ تِک
28

نمایشگر های جدید در اپل



نمایشگر های جدید در اپل


نمایشگر های جدید کمپانی اپل

کمپانی اپل درحال کار کردن بر روی چند نمایشگر جدید می باشد . به تازگی خبری از لابراتوار این شرکت در تایوان منتشر شده است مبنی بر این که , کمپانی اپل در حال کار بر روی نمایشگر های Micro LED می باشد . این نوع از نمایشگر هیچ نور پس زمینه ای ندارد و خود پنل اصلی وظیفه نور دهی را بر عهده دارد . انتظار می رود که در رونمایی از مدل های جدید کمپانی اپل در آینده از این نمایشگر استفاده کند که مزایای خیلی خوبی مثل : مصرف باطری پایین تر , نور دهی , شفافیت بیشتر و نمایشگر باریک تر به این گوشی پر طرفدار اضافه خواهد شد .

چند روز پیش خبری از کمپانی اپل منتشر شد که این کمپانی علاوه بر نمایشگر Micro LED بر روی یک نمایشگر دیگر با تکنولوژی هولو گرافیک کار می کند به نظر میرسد کمپانی اپل قصد دارد که به طور کامل استفاده از نمایشگر های معمولی را کنار بگذارد . اما قسمت جالب توجه اینجا است که کمپانی اپل , هم زمان بر روی این دو نمایشگر کار می کند .

با استفاده از نمایشگر Micro LED و سیستم نرم افزاری و سخت افزاری خاص کاربران می توانند با چشم غیر مسلح و بدون استفاده از هیچ وسیله ای فیلم و تصاویر را به صورت هولو گرافیک جلوی چشمانشان داشته باشند .

به نظر شما این نمایشگر ها بر روی Iphone 7 معرفی خواهند شد ؟

منبع : phonearena



به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
جواد صالحی
نظر دهنده : جواد صالحی پاسخ
تاریـخ ثبت : یکشنبه, 29 آذر,1394 08:54 ق.ظ
من که بی صبرانه منتظر این نمایشگر روی Iphone 7 هستم =)) .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x