Menu

021-74327

بلاگ تِک
29

معرفی 10 گجت برتر در پایان سال 2015



معرفی 10 گجت برتر در پایان سال 2015


Petzi Cam :

این گجت به درد کسانی می خورد که حیوان خانگی دارند . یکی از مشکلات کسانی که حیوان خانگی دارند غذا دادن به آن ها در هنگامی که مهمانی یا سر کار هستند میباشد. ولی به کمک Petzi Cam می توانید هنگامی که خانه نیستید به حیوان خود غذا بدهید . این گجت با سیستم عامل های IOS و اندروید کار می کند و علاوه بر این شما می توانید به کمک دوربین خود هر لحظه که بخواهید حیوان خانگی خود را تحت نظر داشته باشید .


10 گجت برتر در پایان سال 2015


Rufus cuff :

بعد از عرضه اسمارت واچ ها نوبت به تبلت هایی رسیده است که می توانیم بر روی دستمان ببندیم . اولین مدل آن به اسم Rufus Cuff می باشد این تبلت 5 اینچی به آسانی بر روی دست بسته می شود و دارای سخت افزار قدرت مندی می باشد که می تواند نیاز های روزانه ی بسیاری از کاربران را بر طرف کند .


10 گجت برتر در پایان سال 2015


Touchy :

Touchy نوعی کلاه است که روی آن یک دوربین با یک فلاش کار شده است که کارکرد آن به این صورت می باشد که کاربر باید یکی از دوستانش را به مدت 10 ثانیه بگیرد تا عکس گرفته شود و در پشت کلاه به نمایش در بیاید هدف این کلاه این است که بر اثر نور فلاش چهره ی دوستانتان به شکلی خنده دار در بیاید و در همان لحظه عکس گرفته شود .


10 گجت برتر در پایان سال 2015


Teach Tats :

تاتو کردن روی بدن مشکلات زیادی دارد و اکثر کسانی که تاتو روی بدنشان می زنند بعد از یه مدت پشیمان می شوند . کمپانی Chaotic Moon , که شهرت زیادی در تولید گجت های عجیب غریب دارد یک گجت تولید کرده است که یک صفحه با طرح های جذاب و نور های LED به صورت موقت نقش تاتو را ایفا می نماید .


10 گجت برتر در پایان سال 2015


Domino Pizza Button :

فست فود معروف Domino در طول روز سفارشات زیادی دارد که عمده ی آن را از طریق اپلیکیشن اختصاصی خود , دریافت می نماید . این فست فود به تازگی گجتی عرضه کرده است که مشتریان می توانند با فشردن یک دکمه , در کمتر از چند ثانیه پیتزای خود را سفارش داده و در جلوی منزلشان تحویل بگیرند .


10 گجت برتر در پایان سال 2015


Jolly Tracer :

سال نو در هر کشوری یکی از با شکوه ترین لحظه ها در سال به حساب می آید و بسیاری از مردم در این ایام در حالت خوشحالی به سر می برند با این حال سال نو هم ممکن است یکسری از افراد دردسر های خاص خودشان را داشته باشند که باعث ناراحتی آن ها باشد . این گجت مثل ریش بابانوئل به روی صورت کاربر وصل می شود و از طریق اپلیکیشن مخصوص خود , میزان خندیدن کاربر را می سنجد اما جالب اینجا است که اگر خنده ی کاربر کمتر از حد مجاز باشد نوعی شوک الکتریکی بی خطر به صورت وی وارد می نماید .


10 گجت برتر در پایان سال 2015


Robo Hon :

این ربات بیشتر برای سرگرمی است و قابلیت های خارق العاده ای ندارد . این ربات با استفاده از یک اپلیکیشن بر روی موبایل کار می کند و قابلیت هایی مثل راه رفتن , نشستن , بلند شدن و حرف زدن با افراد را دارد .


10 گجت برتر در پایان سال 2015


Thync :

این گجت یک نوع دستگاهی است که به سر کاربر متصل می شود و می تواند به مغز وی شوک الکتریکی بفرستد . این امواج اصلا خطرناک نمی باشند این دستگاه میتواند 2 نوع حالت مختلف امواج به مغز بفرستد یکی باعث انرژی گرفتن و دیگری باعث ریلکس شدن کاربر می شود . هزینه ی این دستگاه چیزی در حدود 200 دلار است .


10 گجت برتر در پایان سال 2015


Tempo Scope :

این گجت مکعبی ژاپنی می تواند آب و هوای روز های آینده را در یک مکعب نمایش دهد و به صورت دقیق از شرایط محیطی و جوی با خبر می باشد . این گجت اطلاعات هواشناسی را از طریق یک اپلیکشن بر روی موبایل دریافت می نماید و به یک شکل زیبا برای کاربر به نمایش می گذارد .


10 گجت برتر در پایان سال 2015


Adawarp Teddy Bear :

این گجت یک خرس عروسکی است که توسط یک هدست و کنترلر XBOX ONE حرکات خرس عروسکی را می توان کنترل کرد . با چرخش سر خود , سر خرس عروسکی هم حرکت می کند و می توان به کمک کنترلر , دست های خرس را حرکت داد و توسط میکروفونی که به عروسک وصل شده است می تواند صحبت های کاربر را تکرار نماید .


10 گجت برتر در پایان سال 2015


به نظر شما جالب ترین گجت در سال 2015 کدام یک می باشد ؟
نظرات خود را با ما در اشتراک بگذارید .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 02 دی,1394
نویسنده : حسین شاطری
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
علی
نظر دهنده : علی پاسخ
تاریـخ ثبت : دوشنبه, 30 آذر,1394 12:09 ب.ظ
گجت Tempo Scope از همه جالب تر بود .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x