Menu

021-74327

بلاگ تِک
02

طراحی وب سایت و چرا هایش (2)



طراحی وب سایت و چرا هایش (2)


در مقاله ی طراحی وب سایت و چراهایش (1)  در رابطه با 7 دلیل داشتن یک صفحه ی مجازی جهت معرفی کسب و کارمان گفتگو کردیم . در ادامه 7 دلیل دیگر برای داشتن یک وب سایت را با هم بررسی می کنیم. 

طراحی وب سایت و ارتباط با مشتریان :

با طراحی وب سایت یا حتی وبلاگی در فضای مجازی قادر خواهید بود که با مشتریانتان همواره در تعامل بوده و آنها را از تصمیمات خود با خبر سازید و یا از نظرات , پیشنهادات و انتقادات آنها در رونق کسب و کارتان استفاده نمایید .

طراحی وب سایت و بازاریابی :

دنیای مجازی و اینترنت توانسته است طیف جدیدی از بازاریابی , تحت عنوان بازاریابی آنلاین را ایجاد نماید . با طراحی سایت حرفه ای می توانید کسب و کار خود را با استفاده از تکنیک های بازاریابی جدید و فوق العاده کم هزینه رونق بخشید .


طراحی وب سایت و بازاریابی

طراحی وب سایت و ارتباط آسان :

مسلما راه های ارتباطی گوناگونی برای هر سازمان وجود دارد اما همه به نوعی فرار هستند و پس از مدتی به فراموشی سپرده می شوند . اما ایمیل هایی که با نام سازمان ایجاد می گردند مانند info[at]honeytech.ir  به نوعی دیرتر فراموش می گردند .

طراحی وب سایت و حضور در رسانه ها :

شاید کمی دور از ذهن باشد اما این امر حقیقت دارد . شما می توانید تجارت خود را در تمامی رسانه ها به اشتراک گذارید ,  اما قبل از این موضوع نیاز به یک طراحی وب سایت دارید . در حقیقت با طراحی وب سایت و اشتراک تجارتتان در رسانه ها قادر خواهید بود خود را به میلیون ها نفر در سرتاسر دنیا نشان دهید .

طراحی وب سایت و خلق موضوع دلخواه :

اگر شما عاشق ورزش هستید یا به رقص باله , عکاسی و یا هر موضوع دیگری علاقه دارید در وب سایت خود بحث ایجاد نمایید . اینترنت مانند خانه ای است که تعداد نامحدودی طاقچه دارد . در رابطه با هر موضوعی که علاقه دارید شروع یه نوشتن نمایید و ترافیک و صد البته , درآمد جذب نمایید .

طراحی وب سایت و آشنایی با رقبای تجاری :

قطعا زمانی که برای تجارت خود شروع به طراحی سایت حرفه ای می نمایید نه تنها دسترسی مشتریان به شما آسان تر از قبل می گردد بلکه با سایر همکاران و مدیران سازمان های رقیب به مرور آشنا خواهید شد که این امر نتیجه ای جز رونق در کسب و کارتان نخواهد داشت .


طراحی وب سایت و آشنایی با همکاران

طراحی وب سایت و مبارزه با غول ها :

اگر که تا حالا از شروع تجارتی به علت وجود رقیبان سرسخت منصرف شده اید حال می توانید با طراحی وب سایت با ظاهری فوق العاده زیبا به همراه استراتژی هدفمند و برنامه ریزی شده , بدون سر و صدا رقیبان غول آسا را شکست دهید . شاید شما هیچ شانسی به شکست دیواری که به بلندای آسمان خراش ها بین شما و رقبای بزرگتان کشیده شده است نداشته باشید اما طراحی وب سایت و حضور در فضای مجازی به شما این امکان را خواهد داد تا ضربه های خوبی به این دیوار وارد نمایید .


طراحی وب سایت و ترس از آینده :

می توان با قطعیت گفت که بسیاری از افراد , تصوری از آینده و اتفاقاتی که قرار است  برایشان رخ دهد , ندارند . و می توان با اطمینان گفت که حضور در فضای مجازی و داشتن یک طراحی وب سایت کمک بسیار بزرگی در آینده ی تجاریشان خواهد داشت . حال ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود , چرا ؟ می گویید چرا ؟ خوب ,  این سوال می تواند شروع یک بحث حرفه ای بین من و شما باشد . 

لطفا نظرات خود را پیرامون این سلسله از مطالب بلاگ تک هاتی تک با من درمیان بگذارید .




امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : جمعه, 29 مرداد,1395
نویسنده :
گروه مطلب : طراحی وب سایت
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
کیارش
نظر دهنده : کیارش پاسخ
تاریـخ ثبت : دوشنبه, 16 فروردین,1395 10:50 ق.ظ
دلایل زیادی وجود داره که مارو مچبور میکنه به داشتن یک وب سایت ..ولی به نظر من مهمترینش جانموندن از دنیای واقعیه...
مرسی . جالب بود

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x