Menu

021-74327

بلاگ تِک
11

طراحی وب سایت شرکتی | طراحی سایت سازمانی



طراحی وب سایت شرکتی | طراحی سایت سازمانی


افزایش اعتبار شرکت ، تماس همیشگی با کاربران سایت ، ارزیابی نقاط ضعف و قوت فعالیت های سازمان ، ارائه لیست کاملی از کالاها و خدمات شرکت بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی تنها قسمتی از مزایای مختلف طراحی سایت شرکتی برای سازمان هامی باشد. در ادامه با ما در بررسی دلایل و نیازهای یک سازمان به جهت داشتن یک وب سایت معتبر سازمانی همراه باشید .

در قرنی زندگی می کنیم که همه چیز خلاصه شده است در فضای مجازی و اینترنتی ، دنیای اقتصاد هم از این گسترشِ اینترنت بی بهره نبوده است؛ چرا که تبلیغاتِ بیشتر و بهتر در این عرصه، کمک شایانی به فعالان اقتصادی می کند. صاحبان شرکت ها هم از این امر مستثنا نیستند، اینجاست که شرکت ها با طراحی وب سایت شرکتی به خوبی می توانند کالا و یا خدمات خود را به دیگران بهتر از قبل معرفی نمایند . جدا از این مسائل به جرأت می توان گفت این روزها داشتن یک ویترین مناسب در فضای مجازی برای کسب و کارمان به امری حیاتی تبدیل گشته و داشتن یک وب سایت مناسب با حیطه شغلی به شرط لازم برای بقاء در عرصه اقتصاد و تجارت تبدیل گشته است .


طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی برای سازمان ها و شرکت ها چه مزیت هایی را به همراه دارد ؟

امروزه کار و تجارت منحصر به فضای چهار دیواری شرکت شما نمی شود. از مهم ترین ویژگی های یک شرکت موفق داشتن یک پایگاه اینترنتی و یا یک وب سایت پر بازدید می باشد؛ که این امر به منزله پیشی گرفتن صاحبان این شرکت ها از سایر رقبا است، آن هم نه یک قدم بلکه چندین قدم.

همچنین مطالعه کنید : طراحی وب سایت و چراهایش

شما با طراحی سایت شرکتی می توانید به راحتی به خواسته های خود در جهت پیشرفت شرکت دست پیدا کنید، از طرف دیگر به نوعی می توان گفت وب سایتی که برای شرکت طراحی می شود نقش پیشانی تجارت شما در دنیای آنلاین را ایفا می کند و به همین منظور داشتن یک وب سایت برای کسب و کار را باید امری لازم و ضروری دانست .

افزایش اعتبار شرکت، تماس همیشگی با کاربران سایت، ارزیابی نقاط ضعف و قوت فعالیت های شرکت، ارائه لیست کاملی از کالاها و خدمات شرکت بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی تنها قسمتی از مزایای مختلف طراحی سایت شرکتی می باشد.

آیا طراحی وب سایت شرکتی مختص شرکت های بزرگ است ؟

خوشبختانه اینترنت و فضای مجازی مانند بعضی از آدم ها خسیس نیست بلکه کاملاً بر عکس بسیار دست و دل باز است. اصلاً اهمیت ندارد که شما صاحب شرکتی باشید با قدمت چندین و چند ساله یا مدیر شرکتی هستید که تازه تأسیس است. مهم این است که در طراحی وب سایت برای کسب و کارتان نکات کلیدی و مهمی را که باید، رعایت کنید تا صدر نشین انتخاب مشتریان باشید علاوه بر این ها طراحی سایت شرکتی به عنوان شناسنامه و نشان دهنده ماهیت کار شما در فضای اینترنت است.

خوشبختانه آن قدر این فضا گسترده است که هر چه قدر بخواهید می توانید بدون هیچ محدودیتی در آن پیشرفت کنید.


طراحی وب سایت شرکتی مناسب چه سازمان هایی می باشد ؟

نکات مهم جهت طراحی یک وب سایت شرکتی مناسب :

با توجه به اینکه شرکت شما ارائه دهنده چه نوعی از خدمات و کالا است، طراحی وب سایت شرکتی هم باید بر همین مبنا صورت بگیرد و امکانات و ویژگی های خاصی را دارا باشد که کاربران برای استفاده از سایت به آن ها نیاز دارند؛ مانند ورود و ثبت نام کاربران، درگاه پرداخت اینترنتی، امکان انتخاب نوع کالا یا خدمات و مواردی از این دست.

پیشنهاد می کنیم حتماً در طراحی وب سایت شرکتی سرعت باز شدن صفحات وب سایت را در نظر بگیرید چرا که اگر این امر به کندی صورت بگیرد، موجب کسل شدن و در نتیجه انصراف کاربر در استفاده از سایت شرکت شما می شود. توصیه بعدی هانی تک، طراحی سایت شرکتی به صورت دو یا چند زبانه است که با گنجاندن این بخش در طراحی وب سایت خیلی راحت و ارزان می توانید در بازارهای جهانی حضور داشته باشید.


نکات مهم در طراحی سایت شرکتی

آیا هانی تک برای طراحی سایت شرکت و یا سازمان ما انتخاب مناسبی می باشد ؟

صِرف داشتن و طراحی سایت برای شرکت نمی تواند عامل موفقیت و پیشرفت شما در فضای مجازی باشد. باید طراحی سایت شرکتی بر اساس استانداردهای سئو و گوگل باشد تا شرکت یا موسسه شما بتواند در کوتاه ترین بازه زمانی به اهداف بازاریابی اینترنتی خود برسد. علاوه بر این ها طراحی سایت شرکتی بسیار حساس است؛ زیرا باید با توجه به نوع تجارت شرکت و در نظر گرفتن سایتهای رقیب و بازار به نوعی طراحی بشود که نام شرکت شما در صفحه اصلی موتورهای جستجو قرار بگیرد. این ها همه مواردی می باشد که یک شرکت طراحی سایت حرفه ای با سابقه چندین ساله می تواند همه آنها را برای شما در پایگاه تجاری آنلاینتان لحاظ نماید .

مطمئناً استفاده از سایت های کپی و طراحی های آماده شما را به این هدف نزدیک نمی کند به همین منظور پیشنهاد می کنیم طراحی وب سایت شرکتی خود را به هانی تک بسپارید و با خیالی آسوده به فکر گسترش شرکت خود در زمینه های دیگر باشید.

خدمات شرکت هانی تک در طراحی سایت برای موسسات و شرکت ها

  • خدمات پشتیبانی سایت برای 1 سال به صورت کاملا رایگان
  • طراحی کاملا واکنش گرا متناسب با انواع تلفن ها و وسایل هوشمند
  • انتشار مطالب و محتوای سایت شما در بیش از 50 وبلاگ و سایت پر بازدید
  • تولید محتوا و بازاریابی محتوایی برای بیشتر دیده شدن کالا و یا خدمات شما
  • ارائه راه کارهایی برای امنیت سایت شما به جهت جلوگیری از انواع هک و نفوذ ها و سرقت اطلاعات
  • ایجاد و مدیریت شبکه های اجتماعی شرکت و یا موسسه شما به جهت برندینگ کارامد و افزایش ترافیک وب سایت
  • ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت به جهت افزایش رنک وب سایت شما در موتور های جستجو و افزایش ترافیک وب سایت


امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : ﺳﻪشنبه, 20 مهر,1395
نویسنده : محمد یزدی زاده
گروه مطلب : طراحی وب سایت
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است .
شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید .
نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x