Menu

021-74327

بلاگ تِک
01

مهمترین فاکتور شناسایی محتوای با کیفیت در سایت



مهمترین فاکتور شناسایی محتوای با کیفیت در سایت


با توجه به اهمیت گوگل و دیگر موتورهای جستجو به محتوای با کیفیت . به نظر شما چطور می توان یک محتوای نا و با کیفیت را تشخیص داد ؟

بسیاری از سایتهای اینترنتی وجود دارند که با تولید کردن محتوا همچنان مشکل دارند و نمی توانند آنچه که در تخصص تجاری خود می باشد را به صورت محتوا درون سایت قرار دهند ! به طور حتم می توان گفت که قطعا باید اطلاعاتی در زمینه تجاری که سایت ایجاد شده است وجود داشته باشد . در غیر اینصورت چطور یک سایت می تواند درآمد زایی داشته باشد ؟

مهمترین و قطعی ترین عاملی که می توان یک محتوا را با کیفیت و مرغوب شناخت خشنودی کاربران سایت و معرفی سایت شما توسط آنها به دیگران می باشد !

همچنین مطالعه کنید : بازاریابی محتوایی

روش هایی برای جذب مخاطبان در تولید محتوا

انتخاب یک موضوع مناسب

مهمترین چیز سطح آگاهی شماست که هرچه بیشتر باشد شما با تسلط بیشتری می توانید به سمت جلو حرکت نمایید . خوشبختانه ابزارهای زیادی در این زمینه وجود دارد که می توان به اینترنت ، کتاب و ... اشاره نمود و هرچه این اطلاعات را به صورت دقیق تر به مخاطبانتان ارائه دهید مخاطبان خود را بیشتر جذب کرده اید .

برای مثال شاید سایت های متفاوتی در زمینه الکترونیک وجود داشته باشند و قطعا برای پیدا کردن محتوای چنین سایتی مطالب زیادی پیدا می شود , ولی برای سایت فروش کیف و یا کمربند محتوا به فراوانی سایت قبلی نیست ! این امر شاید در ابتدا کمی سخت باشد که محتوا به آسانی تولید نمی شود ولی می توان محتوای تولید شده را یک محتوای تخصصی در نظر گرفت که مخاطب خاص خود را جذب می کند .

استفاده از جلوه های بصری در ارائه محتوا

در بیشتر مواقع امکان دارد محتوای تولیدی شما بسیار کم باشد به طوری که مورد توجه موتورهای جستجو قرار نگیرد ! اینکه بتوان با جلوهای بصری آن کاستی را تکمیل کرد باعث می شود تا حدودی محتوا با کیفیت تر و جذاب تر به نظر برسد و این همان چیزی است که دنبال آن هستیم .

محتوای تازه همان نویی است که تازه به بازار آمده (اشاره به ضرب المثل : نو که آمد به بازار ...)

با توجه به اهمیت محتوای تازه برای گوگل این فرصت برای سایت های نو پا فراهم شده است تا بتوانند در این چرخه خودی نشان دهند و بتوانند بدون ترس از رقبای قدرتمند قدیمی با آنها دست و پنجه ای نرم کنند .

شما هم به تازگی مشاهده کرده اید که در جستجو کردن کلمات کلیدی سایت هایی که قبلا نبوده اند به یک باره در رتبه های اول تا دهم قرار می گیرند و این همان توجه ویژه گوگل به محتوا های تازه می باشد. به همین دلیل بر خلاف تکنیک های رایجی مانند خرید بک لینک دیگر ترسی از سایت های قدیمی در حوزه کاری خود در آینده نخواهید داشت .

در نهایت این چنین نتیجه گیری می کنیم که : مهمترین معیار برای تشخیص یک محتوای با کیفیت در وب فقط و فقط رضایتمندی کاربران از آن محتوا و انتشار آن می باشد .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : ﺳﻪشنبه, 11 آبان,1395
نویسنده : محمد یزدی زاده
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
رضا
نظر دهنده : رضا پاسخ
تاریـخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 01 دی,1394 01:42 ب.ظ
ممنون بابت مطلب مفیدتون ، یکی از سوال هایی که برای من در زمینه محتوای تازه و انتخاب شدن سایت ها با محتوای تازه پیش اومده بود خوشبختانه با خوندن این مطلب بر طرف شد .منتظر مطالب مفیدتون هستم

reza
نظر دهنده : reza پاسخ
تاریـخ ثبت : یکشنبه, 06 دی,1394 09:46 ق.ظ
آیا تبلیغ سایت در فضای اینترنت باعث آمدن به صفحه ی اول گوگل می شود ؟

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x