یکی از دغدغه های صاحبان مشاغلی که واحد ارتباط با مشتری به صورت تلفنی دارند , ارتقا سطح کیفیت پاسخ گویی کارمندان به مشتریان می باشد. سیستم نظرسنجی تلفنی در سیستم های مبتنی بر ویپ هوشمندانه ترین راهکار خواهد بود .
چرا ماژول نظرسنجی مبتنی بر استریسک ( Asterisk ) ؟
به عنوان مثال شما یک تیم پشتیبانی تلفنی دارید و می خواهید از نحوه برخورد کارمندان خود با مشتری ها که در واقع سرمایه کسب کار شما هستند آگاه باشید . اولین اقدام برای ارتقا کیفیت پاسخ گویی کارمندان شما , تحلیل اطلاعاتی می باشد که از سمت خود مشتریان در اختیار شما گذاشته خواهد شد . در مرحله بعدی اتخاذ تصمیمات مدیریتی بر اساس داده هایی است که در اختیار دارید . سیستم نظرسنجی تلفنی ابزاری به جهت جمع آوری همان اطلاعاتی است که شما نیاز دارید . معمولا در مراکز پاسخگویی تلفنی از سیستم های Voip استفاده می شود و یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین آن ها , سیستم های مبتنی بر استریسک می باشد که شاید در میان آنها الستیکس و یا ایزابل از همه محبوب تر می باشند .
از این رو بر آن شدیم که برای این سیستم های مبتنی بر ویپ (Freepbx , Elastix , Issabel) یک ماژول نظرسنجی تلفنی تهیه کنیم . با استفاده از این ماژول بعد از اتمام تماس ، سیستم به صورت خودکار به ماژول نظرسنجی متصل می شود و کاربر یا همان مشتری می تواند به نحوه پاسخ گویی اپراتور از طریق صفحه کلید تلفن , امتیاز دهی کند .
امکانات سیستم نظرسنجی تلفنی طراحی شده توسط هانی تک
کنترل پنل تحت وب برای ماژول نظرسنجی تلفنی
شما به عنوان مدیر سیستم می توانید از طریق پنل وبی که این ماژول در اختیارتان قرار می دهد وضعیت نظرات را بررسی کنید , آنها را مقایسه و یا روی نمودار ببنید .در این پنل شما به راحتی می توانید کاربر اضافه ، کم و یا اطلاعات آنها را ویرایش کنید.
نمایی از پنل تحت وب سیستم
نمایی از گزارش گیری ماژول نظرسنجی
امکان شیفت بندی اپراتورها در سیستم نظرسنجی
یکی از ویژگی های بارز این ماژول امکان شیفت بندی اپراتور ها برای استفاده از یک داخلی است . شما می توانید ساعات کاری هر اپراتور را تعیین کنید تا سیستم نظرات را در آن ساعت برای کاربر واقعی ثبت نماید .
عدم وابستگی به سیستم صف بندی اپراتورها
شما برای پیاده سازی این ماژول نظرسنجی احتیاج به صف بندی اپراتورها نخواهید داشت . هر اپراتوری در هر دپارتمانی قابلیت اتصال به این ماژول را خواهد داشت . فقط کافیست شما نام و کد آن اپراتور را به ماژول معرفی نمایید تا از این پس مشتریان شما بعد از اتمام مکالمه به آن اپراتور امتیاز دهند . لازم به ذکر است که این ماژول از صف هم پشتیبانی می کند ولی دیگر داشتن صف الزامی نیست.
امکان دریافت نظر مشتری به صورت فایل صوتی
این امکان در ماژول نظر سنجی ویپ هانی تک وجود دارد که اگر مشتری شما امتیازی پایین تر از حد نصاب به اپراتور داد (کمترین امتیاز قابل قبول در تنظیمات ماژول مشخص می شود) سیستم به صورت تعاملی دلیل این امتیاز را از مشتری خواسته و آن را ضبط خواهد کرد تا شما بتوانید دلیل نارضایتی مشتری را به دقت پیگیری نمایید . فایل های صوتی در پنل وب این سیسنم قابل دانلود هستند.
نمایی از گزارش گیری با تفکیک هر نظر که می توانید فایل صوتی مربوط به آن را از این قسمت دریافت نمایید
بدون اختلال در واسط کاربری Elastix , Issabel , Freepbx
در سیستم های تلفنی مبتنی بر Asterisk معمولاً بعد از اختصاصی سازی و توسعه آن , مانند اضافه کردن ماژول نظر سنجی و یا هر تغییر بنیادی دیگر , از کار افتادن بخشی از واسط کاربری تحت وب امری متداول می باشد . خوشبختانه در ماژول نظر سنجی ویپ هانی تک هیچ اختلالی در واسط کاربری Elastix و یا Freepbx و Issabel ( ایزابل ) ایجاد نخواهد شد و این قطعا یک امتیاز منحصر به فرد برای این نوع از توسعه محسوب خواهد شد .
قابلیت اتصال ماژول نظرسنجی تلفنی با ماژول تماس خودکار
ماژول نظرسنجی ویپ هانی تک می تواند برای نظرسنجی در زمان های دیگر هم کاربرد داشته باشد به عنوان مثال با ترکیب ماژول تماس خودکار و ماژول نظرسنجی تلفنی می توانید از هر نوع عملکردی نظرسنجی تهیه نمایید . بدین صورت که سیستم به صورت خودکار با مشتریان شما تماس خواهد گرفت و آنها را به سیستم نظرسنجی تلفنی هدایت می نماید . شما هم می توانید نتیجه نظرسنجی را از طریق پنل وب پیگیری نمایید .
با استفاده از سیستم های نظرسنجی مبتنی بر استریسک می توانید در هر ماه برای بهترین اپراتور سازمان خود تشویق و برای کم بازده ترین اپراتور سازمات تصمیمی در خور اتخاذ نمایید و بدین صورت کارایی سیستم پاسخگویی به مشتریان سازمان خود را بالا ببرید .
امتیــــاز :
تاریــــخ : چهارشنبه, 22 شهریور,1396