6 – شناخت بیشتر از مشتریان :
برخی از مشاغل مدیریت و شناخت خود بر روی مشتریان را بر مبنای عادت های رفتاری آنها و کنترل حرکات آنها در محل کسب و کارشان تنظیم می کنند . فروشگاهها ، بانکها و مراکز دیگری از این قبیل برای مدیریت فضا های خود و ایجاد آرامش و سهولت بیشتر خدمات به مشتریانشان با بررسی دوربین ها و واکنش مشتریان در محل های مختلف برنامه ریزی اجرایی خود را برای تعامل بیشتر با مشتریان خود تغییر می دهند .
7 – بررسی هشدار های معتبر :
در فضاهای بزرگ و صنعتی که سیستم های هشدار دهنده مختلفی مثل دزدگیر ، اعلام حریق و ... استفاده می شود بررسی تمامی هشدار ها و اطلاع از صحت آنها برای صاحبان تجارت بسیار زمان بر بوده ، از این رو استفاده از یک سیستم کنترلی مناسب توسط دوربین های مدار بسته می تواند درست یا غلط بودن هشدار ها را به اطلاع مدیر برساند .
8 – آسودگی خیال :
در هر فضایی که از دوربین های مدار بسته استفاده می شود هدف صرفا کنترل و یا امنیت نیست بلکه در پس همه این موارد استفاده از دوربینها باعث آرامش خاطر و آسودگی خیال مدیران مشاغل و یا صاحبان مراکز و منازلی می شود که از این فناوری استفاده می نمایند .
9 – نمادی از پرستیژ کاری :
نصب دوربین های مدار بسته در منزل یا محیط کار شما به نوعی مصداق بارز اهمیت داشتن و ارزش داشتن آن محیط برای شما می باشد و این امر از منظر بازدیدکنندگان و یا مشتریان شما پوشیده نیست. امروزه استفاده از دوربینها تبدیل به یک عادت حسنه در بین جوامع مختلف شده و بهتر است هر مدیری برای به روز بودن کسب و کار خود در کنار تلاش های دیگر از این تکنولوژی نیز بی بهره نماند .
امتیــــاز :
تاریــــخ : چهارشنبه, 25 فروردین,1395