Menu

021-74327

بلاگ تِک
13

مزایای استفاده از دوربین های مدار بسته ( بخش دوم )



مزایای استفاده از دوربین های مدار بسته ( بخش دوم )


مزایای استفاده از دوربین های مدار بسته عبارتند از :

6 – شناخت بیشتر از مشتریان :

برخی از مشاغل مدیریت و شناخت خود بر روی مشتریان را بر مبنای عادت های رفتاری آنها و کنترل حرکات آنها در محل کسب و کارشان تنظیم می کنند . فروشگاهها ، بانکها و مراکز دیگری از این قبیل برای مدیریت فضا های خود و ایجاد آرامش و سهولت بیشتر خدمات به مشتریانشان با بررسی دوربین ها و واکنش مشتریان در محل های مختلف برنامه ریزی اجرایی خود را برای تعامل بیشتر با مشتریان خود تغییر می دهند .

7 – بررسی هشدار های معتبر :

در فضاهای بزرگ و صنعتی که سیستم های هشدار دهنده مختلفی مثل دزدگیر ، اعلام حریق و ... استفاده می شود بررسی تمامی هشدار ها و اطلاع از صحت آنها برای صاحبان تجارت بسیار زمان بر بوده ، از این رو استفاده از یک سیستم کنترلی مناسب توسط دوربین های مدار بسته می تواند درست یا غلط بودن هشدار ها را به اطلاع مدیر برساند .

8 – آسودگی خیال :

در هر فضایی که از دوربین های مدار بسته استفاده می شود هدف صرفا کنترل و یا امنیت نیست بلکه در پس همه این موارد استفاده از دوربینها باعث آرامش خاطر و آسودگی خیال مدیران مشاغل و یا صاحبان مراکز و منازلی می شود که از این فناوری استفاده می نمایند .

9 – نمادی از پرستیژ کاری :

نصب دوربین های مدار بسته در منزل یا محیط کار شما به نوعی مصداق بارز اهمیت داشتن و ارزش داشتن آن محیط برای شما می باشد و این امر از منظر بازدیدکنندگان و یا مشتریان شما پوشیده نیست. امروزه استفاده از دوربینها تبدیل به یک عادت حسنه در بین جوامع مختلف شده و بهتر است هر مدیری برای به روز بودن کسب و کار خود در کنار تلاش های دیگر از این تکنولوژی نیز بی بهره نماند .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 25 فروردین,1395
نویسنده :
گروه مطلب : مقالات CCTV
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است .
شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید .
نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x