Menu

021-74327

بلاگ تِک
14

جغد کوچک نگهبان



جغد کوچک نگهبان


دوربین مداربسته به شکل یک جغد :

با توجه به پیشرفت دنیای گجت ها و علاقه توسعه دهندگان و مصرف کنندگان به این تکنولوژی ، گجت های متفاوتی برای کاربردهای مختلف تا به امروز تولید و معرفی شده اند . از ساعات های هوشمند گرفته تا لباسهای مجهز به سنسور ضربان سنج . اما معرفی یک جغد کوچک با ظاهری فانتزی و کاربردی ارزشمند می تواند در این دنیای پر هیاهوی گجت ها جایگاه خوبی را برای توسعه دهندگانش دست و پا کند .

ULO نام دستگاهیست که در واقع یک سیستم امنیتی و دوربین مدار بسته در درون خود دارد و به راحتی با موبایل های هوشمند قابل همگام سازی می باشد . چشمان این جغد کوچک در واقع چشمان تیزبین شما در زمان عدم حظورتان در منزل می باشد .

مدیریت این گجت در اصل از طریق یک اپلیکیشن مخصوص که برای موبایلهای هوشمند طراحی شده انجام می گیرد . با این اپلیکیشن شما می توانید رنگ چشمان او را تغییر دهید ، از هشدار هایش با خبر شوید و از چشمان آن به عنوان دوربین استفاده کرده و محیط را تحت نظر بگیرید . از نکات جالب این گجت آن است که هرگاه شارژش رو به اتمام باشد شما را از این موضوع مطلع خواهد کرد و در صورت کمک رسانی به موقع از شما تشکر می کند . خاموش و روشن کردن این دستگاه با ضربه زدن بر روی سر آن انجام می گیرد و معمولا هر 2 روز یکبار نیاز به شارژ شدن دارد .



به دلیل وجود آهنربا و مواد چسبنده قوی روی بدنه دستگاه، می توان آن را به هر جایی حتی سقف منزل چسباند . این دستگاه در حال حاظر با قیمت 199 یورو به فروش می رسد که سازنده آن گفته است در صورت استقبال و در خواست زیاد از آن شامل تخفیف قابل توجهی خواهد شد .





منبع : زومیت

ارائه مشاوره رایگان در زمینه ی دوربین های مدار بسته همین حالا تماس بگیرید .

به نظر شما آیا ULO می تواند مانند یک دوربین مدار بسته از منزل شما محافظت کند و شما را در جریان اتفاقات در زمان عدم حظورتان قرار بدهد ؟ با ما در میان بگذارید .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : پنجشنبه, 26 فروردین,1395
نویسنده :
گروه مطلب : مقالات CCTV
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
شاهین
نظر دهنده : شاهین پاسخ
تاریـخ ثبت : یکشنبه, 29 آذر,1394 12:06 ب.ظ
سلام
ببخشید من تعدادی از این محصول رو می خوام لطفا راهنمایی کنید که چطور می تونم خرید کنم؟

فربد
نظر دهنده : فربد پاسخ
تاریـخ ثبت : دوشنبه, 15 مرداد,1397 04:33 ب.ظ
سلام
دوربین مدار بسته به شکل جغد رو دارید

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x